Şimdi Ara

Motor hava kaçağı ve yakıt değerleri ( lpg problemleri)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, bugun 2007 golf 1.6 aracımı bakıma götürdüm tüm hava, yakıt, benzin ve polen filtreleri yağı bujileri ve balataları yaptırdım.


    Daha sonra internette yorumları iyi olan bir otogaz servisine gittim bakım ve afr ayarı için. Bakıldı direk enjektör değişecek denildi 2013 den kalma imiş. Atiker araca stargas enjektör 300tl karşılığında ve 50tl de filtre için takıldı. Daha sonra araç cihaza bağlandı ve bana manifoltun sağlamlaştırılması gerektiği yakıt değeri( yanlış hatırlıyor olabilirim) eksi değerlerde çıktığı ve hava kaçağı olduğu söylendi. Gerçekten oradaki hortumlara baskı uygulandığında cihaz değerleri hızla artışa geçiyordu. Fakat işin ilginci benden enjektör ücretini aldılar arabayı yaptırıp getirmemi yaptırana kadar da benzinde kullanmamı söylediler.


    İşin özü dükkana lpg ile girip 300 ödeyip benzin kullanarak çıktım. Sizce burada bir hata yanlış var mı yoksa işlemler sırası doğru mu ? Teşekkürler.


    Edit: manifolt contaları değişti. Tekrar gazciya gittim fakat yine degerler eksi çıktı yani sorun devam ediyor. Katalizör veya oksijen sensörü olabilir denildi bilemiyorum ne kadar sürecek bu iş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi road35 -- 28 Ocak 2021; 13:52:8 >







  • Ekonomik nedenlerden dolayı lpg kullandığınızı biliyorum ama malesefki ülkemizde LPG = sorun,benzinden 100 lira tasarruf edeceğim derken ustalara tutuluyorsunuz. Az km yapıyorsanız benzine geçin yoksa tek çare dizel gibi gözüküyor.

  • Benzer bir problem yaşadım ben de manifold üzerindeki hava hortumundan kaynaklı...

    Evet afr ayarı bu yüzden tutmadı, ustanın demesi doğrudur fakat tek bir ustaya bağlı kalmayıp farklı kişilerden de fikir almanızı öneririm...


    Ben candan mühendisliğe gidip sorunu nokta atışı halletmiştim.

    10 liraya hortum aldım, mişşın kompleyt.

  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt

    Dj cigim cahil adamlar der bunu sen bilgili ve efendi bir adamsin yapma lutfen, yakistiramadim. Isin garip tarafi ekonomik nedenlerden dolayi woswosa binmek sacmalik. Ucuz degil, hitler motor yakit canavari, bobin patlatma ve lpg sorunlariyla meshur en kotusu fasizm rejiminden kopmus gelmis bir arac tr de uretimi yok. Dogus oto kazikcinin teki bilen biliyor musteri memnuniyeti sifir.


    Soruna gelirsek lpg servisi kaziklamis kardesim sakin gitme. Bilinmeyen adi sani duyulmamis dandik bir enjektor takmis. Atiker orta muadil bir urun dururken stargaz nedir ? 4 lu valtek kirmizi atiker enjektor isini gorur. Filtreye 50 tl ne demek ? Madem enjektor almissin birde filtre degisimi icin 50 tl ilave alinmaz, filtre 5 tl. Emme manifold contasi degisecek sok tak yapilacak. Degisime 100 tl den fazla para verme basit bir islem motor sogukken yapilir ama hassas iscilik ister tork degelerine uygun montaj gerekir.


    Atiker enjektor 150 tl sifir 50 tl de iscilik desen 200 tl ye takilir, lpg ayari 20 tl. Piyasa fiyatlarini soyluyorum. Lpg montaji ve kit secimi onemlidir. Sen kanser bir insani kemoterapi uygulamadan direkt acik ameliyata alamazsin cunku kanserin sadece gorununen kismini alirsin zamanla nukseder. Montajda boyledir zamanda contalar, baglanti arabirimleri eskir ve duzensizlik baslar. Keza lpg enjektorlerin ve regulatorun omru vardir. Ortalama 7 yil sonra ariza acmaya baslar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Dj cigim cahil adamlar der bunu sen bilgili ve efendi bir adamsin yapma lutfen, yakistiramadim. Isin garip tarafi ekonomik nedenlerden dolayi woswosa binmek sacmalik. Ucuz degil, hitler motor yakit canavari, bobin patlatma ve lpg sorunlariyla meshur en kotusu fasizm rejiminden kopmus gelmis bir arac tr de uretimi yok. Dogus oto kazikcinin teki bilen biliyor musteri memnuniyeti sifir.


    Soruna gelirsek lpg servisi kaziklamis kardesim sakin gitme. Bilinmeyen adi sani duyulmamis dandik bir enjektor takmis. Atiker orta muadil bir urun dururken stargaz nedir ? 4 lu valtek kirmizi atiker enjektor isini gorur. Filtreye 50 tl ne demek ? Madem enjektor almissin birde filtre degisimi icin 50 tl ilave alinmaz, filtre 5 tl. Emme manifold contasi degisecek sok tak yapilacak. Degisime 100 tl den fazla para verme basit bir islem motor sogukken yapilir ama hassas iscilik ister tork degelerine uygun montaj gerekir.


    Atiker enjektor 150 tl sifir 50 tl de iscilik desen 200 tl ye takilir, lpg ayari 20 tl. Piyasa fiyatlarini soyluyorum. Lpg montaji ve kit secimi onemlidir. Sen kanser bir insani kemoterapi uygulamadan direkt acik ameliyata alamazsin cunku kanserin sadece gorununen kismini alirsin zamanla nukseder. Montajda boyledir zamanda contalar, baglanti arabirimleri eskir ve duzensizlik baslar. Keza lpg enjektorlerin ve regulatorun omru vardir. Ortalama 7 yil sonra ariza acmaya baslar.

    Flyerciğim hayatımda iki kere lpgli araç kullandım farklı markalarda bir türlü sorunsuz binemedim yani tecrübelerime dayanarak söylüyorum, uydurmuyorm.





  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    Selamlar teşekkürler yorum için. Çok şükür bugunde kazıklandık. Hava olayını hallettikten sonra gideceğim. Atiker varken neden bunu taktığını soracağım. Ayrıca zaten enjektör içinden filtre çıkıyor neden filtreyi bana 50tl ye sattığını da soracağım. Bu arada lpg ile hiç sorun yaşamadım zaten sorunumda yoktu afr ayarı yaptırmaya gittim 500 liralık olduk.

  • road35 R kullanıcısına yanıt

    200 tl de ona vermeseydin keske. Sen drag yapmiyorsan gereksiz afr ayari yani redline a yakin kullanmiyorsan standart bir kullaniciysan. Afr ayari bozulur manifold ve hava sorunu arizasi sonrasi cozulunce tekrar yaptirman gerekir. Geri parayi iade etmez sanayi boyledir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    200 tl de ona vermeseydin keske. Sen drag yapmiyorsan gereksiz afr ayari yani redline a yakin kullanmiyorsan standart bir kullaniciysan. Afr ayari bozulur manifold ve hava sorunu arizasi sonrasi cozulunce tekrar yaptirman gerekir. Geri parayi iade etmez sanayi boyledir.


    Yok ödemedim afr parası. Düzelt hava isini 200km kullan bujiler yag filtreler yeni ya kullan oyle yapalim dedi. Ama yarin gidip çıkartırcam atiker tak kardesim istemem ben bunu ustune filtre isini de soylicem afr den 50 düşürcem.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Contalar değişti. 4 tane siyah buyuk 4 tane yeşil kucuk uc olanlar ayrıca enjektörler temizlendi yağlandı. Yan sanayi olmadigi icin orj 200 tl parca tuttu. 150 iscilik ödedim. 2 saate yakin sürdü arizayi anlamak sokup takmak vs. Biraz pahalı ama bildigim tanıdigim insan ucuza is yapmiyor ama her türlü yanimda duruyor bir sorunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi road35 -- 22 Ocak 2021; 12:48:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün gazciya gittim tekrar bagladik cihaza sorun çözülmemiş yakıt degerleri eksi çıkıyor. Katalizör veya oksijen sensoru olabilir dedi. Araban benzinde düzgün gitmiyor ben afr yapsam ne olur dedi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.