Şimdi Ara

Trendyol Ürünümün Faturasını Bulamadığından Teknik Servise Gönderemiyorum

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2019 Temmuz ayında Trendyol üzerinden satın aldığım telefon Pazar günü yere düşürmemle ekranı bozuldu. Bende parası neyse yaptırmak için ürünümü teknik servise göndermek istiyorum ancak Trenyol üzerinden faturamı mail adresime gönderin dediğimde fatura bulunamıyor hatası vermesi üzerine fatura isteme talebinde bulundum ve daha sonra satıcıyı aradım. Satıcı benden mail adresimi istedi ve gün içerisinde buraya göndereceğini söyledi ancak gelmedi. Ertesi gün konuştuğumda Trendyol'a gönderildiğini, onların bana ileteceklerini söylemeleri üzerine Trendyol'u arayıp faturamı sorduğumda bana sistemde gözükmediğini, kısa sürede bana ulaşacağını söylediler. Bugün tekrar satıcıyı "Ürünü size göndersem muhasebe kayıtları ve sistemde satın aldığım göründüğü için siz teknik servise iletemez misiniz?" diye sormak için aradım ve böyle bir şey yapamayacaklarını, Trendyol'un bana faturayı ileteceğini, benim kendi mail adresime direkt gönderemeyeceklerini belirttiler. Daha önce benim mail adresime göndereceğinizi söylemiştiniz dediğimde böyle bir şeyin mümkün olmayacağını söyleyip Trendyol'a pasladılar. Bu olaydan sonra aynı soruyu Trendyol'a sormak için aradığımda faturasız teknik servise gönderemeyeceklerini, kısa bir süre bekleyip faturamın elime ulaşacağımı söylediler. Bu sorundan dolayı boş yere telefonsuz günler geçirmek zorundayım. Beklemek dışında yapabileceğim bir şey var mı? Gelecek yardımlar için teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.