Şimdi Ara

İncehesap'ın Hukuksuz Servis Süreci Hakkında(Konu Sahtekarlık İçerir) -19.07.2021 Edit Geldi (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
3
Favori
12.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 400 liraya kulaklık aldım 15 günde sağ tarafın bass'lar azaldı sağ-sol dengesi bozuldu gönderdim bakalım nasıl süründürecekler. araştırdım bu sorunu yaşayan çok kullanıcı varmış gaming gecesinden sakın bir şey almayın
  • Bu firma var ya, her şeyde çakallık yapma peşinde. Bu firmayla ciddi anlamda uğraşmak gerekiyor. Yoksa bunu herkese yapacaklar. Şimdi desem ki Twitter'da bir şey yapamaz mıyız, bilmiyorum. Eğer yapmak isterseniz, ben hazırım. Tek kişinin mücadelesiyle ancak benim sorunum çözülür. Ancak sizlerin sorununa ne olacak? Ya da başkalarının sorun yaşamayacağı ne malum?

  • incehesap, mecidiyeköy esnafı oksid bilgisayarın eticaret sitesidir. Bu kadar büyüdüler hala esnaf kafasından çıkamamışlar. Bunlara güvenip binlerce liralık alışveriş yapılmaz.

  • Arkadaşlar bende böyle bir sorun yaşıyorum almış olduğum hazır sistem ile alakalı https://forum.donanimhaber.com/incehesap-com-hazir-sistem-problemi--148063631

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    Incehesaptan 0 psu aldım.Aldığım psu da daha önce gene kendilerinden Aldığım psu nun aynisi.Memnun olduğum için elektronik üründür dedim 4 yil kullandım bozulabilir diyerek gene aynisini sipariş ettim .



    Psu yu kendi kutusunda baska hic bir koruma olmadan göndermişler .Bende titiz adamım kutuyu acarken resim çektim video ya aldım. Is bu ya psu nün elektirik kablosunun ucu kırık cikti paketi daha yari açıkken gene görüntü alip paketleyip geldiği gibi iade ye verdim. Vermeden önce de durumu musteri hizmetlerine aktardım bana verdikleri kod ve firma ile gonderdim.Konustugum kisi iade olur dedi.Simdi nasilsa iade olur diye düşünerek gittim ayni üründen gene sipariş ettim hic unutmuyorum pazartesi günüydü .Yeni ürün çarşamba sabahtan elime geldi,bu arada iade ürünü teslim aldılar mı diye kontrol ettim ve aldıklarını gördüm. Sistemden mail attım 2 gun gecti cevap yok telefon ile aradim 40 dakika sanki hic bir işlem yapmamışım gibi olayi anlattım onlarda benden tekrar gönderdiğim resimleri video lari geri istedi.


    Neyse olabilir boyle şeyler firma ici iletişim zayıf belli dedim konuyu kapattım. Simdi mantıken ürünü iade etmişim aradan 1 hafta geçmiş teslim alınmış geri donup konuşmuşuz video resim atmışız mantıken ne yapılır? Para iadesi. Peki bana ne yapildi hic bir sey . Ben bunu kart dökümü geldiğinde farkettim , almadığım ürünün parasi tıkır tıkır bankaya odedim.


    Firmayı geri aradim aradan 20 kusur gun gecti teslim aldiniz niye iade etmiyorsunuz parayi diye hesap soruyorum .Aldigim cevap bu ürünü böyle gonderemezsiniz 🤣 Dedim deli misiniz divane misiniz nasil geldiyse ayni iade ettim madem öyle niye teslim aldınız? Niye geri aramadiniz?


    Arkadaşlar yanlışlıkla teslim almış musteri memnuniyeti olarak. Alt tarafı 20 liralık elektirik kablosu kendim de ucunu değiştiririm ama hem içini açmak istemiyorum hem neden uğraşayım. Neyse uzun oldu zaten kısa keseyim bunlar bana bu parayi iade ettiğim tarihten tam tamına 57 gun sonra 100 kez konuşmanin üzerine iade ettiler .Iade ederkende beni arayan kişi sizin için çok uğraştık bunu unutmayın musteri memnuniyeti çok önemli dedi . Hadi hep birlikte gülelim simdi buna

    Gaming gecesinden ekran kartı sipariş etmiştim ben de. Ürünü poşede sarıp yollamışlar. Sanki memlekete domates yolluyorlar. Allah'tan kutu hasar görmemiş. Ya ucuz şey de degil yani hassas elektronik malzeme bu. Ekstra kutuyu bıraktım insan bari baloncuklu poşede sarar hiç yoktan... Ürüne kargoda zarar gelse hem benim hem kendilerinin boşu boşuna başı agrıyacak bi ton boşu boşuna ugraş.





  • Arkadaşlar iyi günler,ben 4 gün önce Asus Rog Zephyrus G14 aldım ve laptopun sol menteşe çıtası açılmış 15-20 açmada bir çit çıt sesleri geliyor. Sonrasında cw den bağımsız gpu aktif değilken bile aynı seste sabit cızırdama var. Şimdi Asus'a yolluyorum servis raporu için daha 4 günlük ürünü ama eminim ki kabul etmeyecekler. Şimdi benim aldığım ürün 10 bin TL ve tüketici hakem heyetine girmiyor galiba 8400 TL üstü ürünler. Ben nasıl internetten başvuracağım acaba? İçim içimi yedi hocam bi yardımcı olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilamimarsu

    Arkadaşlar iyi günler,ben 4 gün önce Asus Rog Zephyrus G14 aldım ve laptopun sol menteşe çıtası açılmış 15-20 açmada bir çit çıt sesleri geliyor. Sonrasında cw den bağımsız gpu aktif değilken bile aynı seste sabit cızırdama var. Şimdi Asus'a yolluyorum servis raporu için daha 4 günlük ürünü ama eminim ki kabul etmeyecekler. Şimdi benim aldığım ürün 10 bin TL ve tüketici hakem heyetine girmiyor galiba 8400 TL üstü ürünler. Ben nasıl internetten başvuracağım acaba? İçim içimi yedi hocam bi yardımcı olur musunuz?

    Sen hata yapmissin. Direk keyfi olarak iade edicektin begenmedim diyop. CW hicbir servis zaten sorun saymaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Six Feet Under. kullanıcısına yanıt

    CW değil sorun ama menteşede ki çıta resmen ayrılmış zaten sıfır ürün. Bu arada hâlâ garantiye vermedim kayıt oluşturdum. Keyfi iade için kutusu açılmış ürünlerde Teknorya servis raporu olmadan iade almıyoruz diyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilamimarsu

    CW değil sorun ama menteşede ki çıta resmen ayrılmış zaten sıfır ürün. Bu arada hâlâ garantiye vermedim kayıt oluşturdum. Keyfi iade için kutusu açılmış ürünlerde Teknorya servis raporu olmadan iade almıyoruz diyor.

    Öyle bir kanun yok. Kutusu açılıp, test edilmiş her ürün kutu parçalanmadıysa iade edilebilir. Sadece bu forumda bir sürü konu var incehesap ile ilgili. Araştırıp alıcaksınız para veriyorsunuz sonuçta. İade falan almazlar. Sizi 6 ay civarı bir THH süreci bekler. Geçmiş olsun.

  • Six Feet Under. kullanıcısına yanıt

    Anlamadım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan az daha Poco x3 pro alacaktım bu üçkağıtçılardan, bunları okuyunca vazgeçtim. İyi ki açmışsınız başlığı. Bu arada hak kaybına uğrayan genç arkadaşa da sağlık ve sabır diliyorum, zor işler... Allah bu şark kurnazlarına fırsat vermesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu firma üzerinden oyuncu koltuğu aldım. 15 gün içinde iade ettim, iade süresi doldu dediler. tüketici hakem heyetine başvurdum, davayı kazandım. ürünü gönderiyorum dedim tamam dediler. ürün önce onlara gitti sonrasında bana geri döndü. mail attım, aradım hiç bir şekilde benim istediğim gibi sonuçlanmadı. şimdi icra başvurusunda bulundum.

    şikayet var sitesine yazdım ettim ama nafile. bu firmadan bir şeyler alıp garanti vs. gibi sebeplerle geri gönderenlere sabır diliyorum.

  • Türkçeci.89 kullanıcısına yanıt

    Merhabalar. Ne demek, sizlerin bilgilendirmesi adına açtım. Benim Tüketici Hakem Heyetinde başvurularım devam etmekte. Kendilerinden hala ses yok. Böyle utanmaz bir firmalar maalesef. Uzak durmakta fayda var.

  • https://forum.donanimhaber.com/incehesap-com-arizali-ram-macerasi--155351709


    benimde sürecim 5 gün önce başladı bakalım nasıl sonuçlanacak.

  • 4070 li sistem alacağım incehesap bunu okuyorsa yapramm sizden alırım artık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.