Şimdi Ara

AMD VEGA 8 hata

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. AMD Ryzen 5 3500U Vega 8 ekran kartı kullanıyorum. Ekran kartını güncelledikten 1 veya 2 gün sonra her seferinde Radeon sürücüleri uyuşmuyor şeklinde bazen ise durduk yere siyah bir ekran geliyor ve daha sonrasında Radeon ayarlarını açmak istediğimde yüklü AMD ekran kartı yok şeklinde uyarı alıyorum. DDU kullanıp güvenli modda internet bağlantımı keserek kurulum yaptım fakat sonuç hep aynı oluyor. Ekran kartımın modelini bulup güncel sürümü indirip denedim. AMD Auto detect programını kullanarak denedim ama sonuç hep aynı. Artık format atmayı düşünüyorum ne yapmam gerekir?




  • bios güncel mi? güncelse apu da arıza olabilir.

  • Cihaz üreticisinin yayınladığı driver denediniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suppordle

    bios güncel mi? güncelse apu da arıza olabilir.

    Açıkçası cihazı alalı 5-6 ay kadar oluyor herhangi bir bios güncellemesi yapmadım nasıl yapıldığını da bilmiyorum pek doğrusu

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2019daDHyekatilmak

    Cihaz üreticisinin yayınladığı driver denediniz mi?

    AMD resmi sitesinden güncel sürücüleri indirerek denedim hep . Dediğiniz şeyi nasıl yapacağım hakkında bilgim yok .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefadag68 -- 14 Ocak 2021; 0:49:34 >
  • sefadag68 S kullanıcısına yanıt
    Cihaz ne marka?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2019daDHyekatilmak

    Cihaz ne marka?

    Lenovo S145-15API Laptop (ideapad) - Type 81UT

  • sefadag68 S kullanıcısına yanıt
    https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/ideapad-s-series-netbooks/s145-15api/downloads/driver-list/component?name=Display%20and%20Video%20Graphics

    Bunlardan denediginiz oldu mu? Mobil cihazlar bazen driver seçebiliyor. O yüzden ilk öncelik cihaz üreticisinin yayınladığı driverlarda oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2019daDHyekatilmak

    https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/ideapad-s-series-netbooks/s145-15api/downloads/driver-list/component?name=Display%20and%20Video%20Graphics

    Bunlardan denediginiz oldu mu? Mobil cihazlar bazen driver seçebiliyor. O yüzden ilk öncelik cihaz üreticisinin yayınladığı driverlarda oluyor

    Dediğiniz yerden ikisini de denedim hatta birinciyi iki kere denedim aygıt yöneticisinde ekran kartımı görüyor fakat amd radeon ayarlarına girmek istediğimde amd ekran kartımın olmadığına dair yine uyarı alıyorum veya tepki vermiyor . Diğerinde ise aygıt yöneticisinde dahi ekran kartımı görmüyor .





  • sefadag68 S kullanıcısına yanıt

    Windows arama çubuğuna aygıt yöneticisini yazıp açın oradan görüntü bağdaştırıcıya sağ tıklayıp alttan özellikleri seçin sonra sürücü sekmesinden sürücü sürümü numarasını açın, ardından regedit->hkey local machine->software->amd->cn klasörüne tıklayın oradaki driver version ile eşleşiyormu ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mxsr

    Windows arama çubuğuna aygıt yöneticisini yazıp açın oradan görüntü bağdaştırıcıya sağ tıklayıp alttan özellikleri seçin sonra sürücü sekmesinden sürücü sürümü numarasını açın, ardından regedit->hkey local machine->software->amd->cn klasörüne tıklayın oradaki driver version ile eşleşiyormu ?

    Dediğiniz işlemi daha önce yapmıştım . Şuanda görüntü bağdaştırıcısında amd ekran kartım gözükmüyor . Dediğinizi yapmıştım o anlık amd radeon ayarlarını açıyordu fakat daha sonra yeniden benzer sorunları yaşadım .

  • Başka fikrim yok malesef benim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mxsr

    Başka fikrim yok malesef benim

    Teşekkürler yinede

  • Şuan formattan başka yapacak bişey yok gibi, yine de olmazsa donanımsal bı sıkıntı var demek ki,

    Niye format atmak için bu kadar beklediniz anlamadım ama ayarlarım vs bozulmasın istiyorsan geçici bı sistem kur,, bi 30 40 gb alan ayır oraya yükle sistemi, ana sistem dursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: an agony

    Şuan formattan başka yapacak bişey yok gibi, yine de olmazsa donanımsal bı sıkıntı var demek ki,

    Niye format atmak için bu kadar beklediniz anlamadım ama ayarlarım vs bozulmasın istiyorsan geçici bı sistem kur,, bi 30 40 gb alan ayır oraya yükle sistemi, ana sistem dursun

    Lenovonun sitesinden tekrardan driverı indirdim ve kurdum şuanda bir sorun yok lakin eski sürüm sanırım bu . Güncelleyince tekrardan bir sorun çıkmaz umarım .

  • https://support.microsoft.com/tr-tr/windows/windows-10-da-sistem-dosya-denetleyicisi-ni-kullanma-365e0031-36b1-6031-f804-8fd86e0ef4ca burada söylenilen işlemleri yaparsanız harhangi bir eksik ya da hatalı dosya olup olmadığını anlarsınız. Toplamda 1 saatten biraz uzun sürebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adanavalısi

    https://support.microsoft.com/tr-tr/windows/windows-10-da-sistem-dosya-denetleyicisi-ni-kullanma-365e0031-36b1-6031-f804-8fd86e0ef4ca burada söylenilen işlemleri yaparsanız harhangi bir eksik ya da hatalı dosya olup olmadığını anlarsınız. Toplamda 1 saatten biraz uzun sürebilir.

    Dediiğiniz işlemi uyguladım sistemde bir sorun bulmadı teşekkürler





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2019daDHyekatilmak

    https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/ideapad-s-series-netbooks/s145-15api/downloads/driver-list/component?name=Display%20and%20Video%20Graphics

    Bunlardan denediginiz oldu mu? Mobil cihazlar bazen driver seçebiliyor. O yüzden ilk öncelik cihaz üreticisinin yayınladığı driverlarda oluyor

    Dediğiniz işlem sonuç verdi bende şuan bir sorun yok merak ettiğim bir şey var . ben ekran kartımı her güncellemek istediğimde lenovonun sitesinden mi indireceğim ?





  • sefadag68 S kullanıcısına yanıt
    Amd nin dediğine göre mobil cihazlar için driver önceliği üretici firmanın yayınladığı. İlerleyen zamanlarda yine yeni driver denersiniz baktınız aynı sorunlar oluyor lenovonın yayınladığı drivera geri dönersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2019daDHyekatilmak

    Amd nin dediğine göre mobil cihazlar için driver önceliği üretici firmanın yayınladığı. İlerleyen zamanlarda yine yeni driver denersiniz baktınız aynı sorunlar oluyor lenovonın yayınladığı drivera geri dönersiniz.

    Anladım teşekkürler

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.