Şimdi Ara

Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
18
Favori
14.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
129 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @Volkan1x Evet bahsetmem lazımdı başta, resimlerin boyutu büyüktü hakkaten. Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] 


    @wardstone Bu bakış açısıyla hiç bakmamıştım, işin reklam yüzü de var doğru. Ben daha çok hatırı sayılır oranda insan öğrenmeye hevesli olacak mı ona odaklandım hep. Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] 

  • Hocam elinize sağlık mükkemmel olmuş. Texturing için hangi programı kullandınız? Bir de blender kullanıyor musunuz? Kullandığınız programın modelleme kolaylığını blenderla karşılaştırabilir misiniz kısaca?

  • Çok güzel gözüküyor, emeğinize sağlık hocam

  • Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raxable

    CS 1.6'da iyi oynamanın en iyi taktiği Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] 

    Taramıycaksın keleş ile ve kafaya nişan alıcaksın.Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] 

    Sensitivy 1 ile oynuyacaksın ve en başta Public değil, Deathmach oynuyacaksın, bu şekilde zaman ile gelişirsin. Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D67828229 -- 13 Ocak 2021; 16:48:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D67828229

    CS 1.6'da iyi oynamanın en iyi taktiği  

    Taramıycaksın keleş ile ve kafaya nişan alıcaksın. 

    Sensitivy 1 ile oynuyacaksın ve en başta Public değil, Deathmach oynuyacaksın, bu şekilde zaman ile gelişirsin.  



    Alıntıları Göster

    aynen kral ,muziplik olsun diye attım :D





  • Süper olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marshall-Bruce

    Hocam elinize sağlık mükkemmel olmuş. Texturing için hangi programı kullandınız? Bir de blender kullanıyor musunuz? Kullandığınız programın modelleme kolaylığını blenderla karşılaştırabilir misiniz kısaca?

    Texture işleri için Substance Painter ve Substance Designer'ı ağırlı olarak kullanıyorum, yanı sıra Photoshop'a gerek duyuyorum. Silah gibi katı yüzey modellemelerde 3DS Max'i yoğun olarak kullanırım peşinden ZBrush gelir.


    Blender'ı hiç kullanmadım ama geniş kapsamlı bir program olduğunu biliyorum. Max'e göre daha kolaydır kanaatimce çünkü 3DS Max her sektöre hitap eden geniş araçlara sahip, muadillerine göre daha karışık olabiliyor haliyle.

  • Sesi kulağımda hala şlak şlak şlak 😁
  • Çok güzel emeğinize sağlık
  • Müthiş olmuş tebrikler.

  • kabus2224 kullanıcısına yanıt

    hocam hazır smart materyaller oluyor. layer layer yapılıyor. önemli olan modellemek.

  • Oooh head shoott ınn köpürmesiii,, anlayamazsınız.

    Eline sağlık kardeş

  • Tebrik ederim. Ben de Maya'da modelleyip Substance'da boyuyorum.


    Kendimi geliştirmem için neler tavsiye edersiniz?

  • Elinize sağlık, askerlik anılarım canlandı birden. Hey gidi günler hey...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabus2224

    Detaylar muazzam detaylara sahip.

    Güzel ve mantıklı bir yorum ama konuyu açanın ve bu yorumu yapanın aynı kişi olduğunu düşünüyorum. Nickin çok belli ediyor oyun endüstrisine kafa yorduğunu. Mesaj sayında yan hesap olduğunu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muazzam detaylar

  • Efsanelerölmezunutmayın E kullanıcısına yanıt

    Hocam aynı anda hem gururum okşandı hem şaşırdım. Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] Çalışmayı beğenişimle alakalı bir çıkarım galiba bu? Şayet öyleyse konu sahibinin önceden açtığı başlıklara da denk gelmişsindir pek çok kez ana sayfada en tepeye taşıdı çünkü insanlar. Bir tanesinde beyninizi bana bağışlar mısınız yazan bile vardı. Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] Yani forum sakinlerinin bu konularla ilgilenişinin yanında benimki hiçbişey.


    Diğer yandan oyun sektörü en büyük ilgi alanımdır evet bu doğru, işin içine girememiş olsam da kendi çapımda edindiğim küçük tecrübelerim de var bu tip yazılımlarla alakalı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kabus2224 -- 14 Ocak 2021; 6:45:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Tebrik ederim. Ben de Maya'da modelleyip Substance'da boyuyorum.


    Kendimi geliştirmem için neler tavsiye edersiniz?

    Maya + Substance çok iyi bir tercih.


    Kendini geliştirmek bir insanın ne kadar tecrübe kazandığı ve teknik detayları öğreten kaynaklara ne kadar çok çalıştığı ile alakalı. Belli bir oranda kullanmaya başladıysan bu demektir ki zaten çeşitli dersler bulmuşsun kendine. Tavsiyem bu yolu izlemeye devam etmen şeklinde olur haliyle.


    Substance'ın kendi youtube kanalında Designer ve Painter üzerine bazı oynatma listeleri var. Painter için olan oynatma listelerini uygulamalı olarak izleyebilirsin örneğin. Daha da ileri seviye dersler için, çeşitli 3A oyun firmalarına iş yapmış olan insanların dersleri var, Eugene Petrov'un şu dersi bu konuda kapsamlıdır örneğin, ama ücretli tabi:


    https://www.artstation.com/artwork/DxoeNR


    Tabi hiç kimseye temel - orta seviyelerdeyken bu tip daha üst seviye derslere geçmesini tavsiye etmem çünkü çok yıldırıcı olur. Üstelik bazı şeyleri anlayamadan gidersiniz. Kendinizi yeterli düzeye gelmiş hissedip işi çözdüm dediğiniz noktadan sonra bunun gibi endüstriye direkman iş yapan adamların derslerini takip edebilirsiniz.


    Çok fazla insan var böyle dersler hazırlayan, daha fazlasını ve daha iyilerini bulmak biraz da sizin araştırmaya vakit ayırmanıza bakıyor.


    Şu ana kadarki çalışmalarını paylaşabilirsin bu arada.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 14 Ocak 2021; 3:50:25 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.