Şimdi Ara

1.3 Egea Yazılım Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
9.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam dostlar, ben 1.3 egea aracıma Dr. Ecu tarafından yazılım yaptırmak istiyorum 25 HP 50 NM güç artışı toplamda 120 HP 250 NM olacak dendi. Daha önce yazışım yaptıran var mı tavsiye eder misiniz?




  • Sadece yazılım stok sisteme zarar verir destekleyici işlemler yapmak gerekli.


    Misal sadece egr iptal edip yazılım yaptıranlar stok turbonun kafasına silah dayayıp ne zaman patlayacağını beklemiş oluyorlar.


    Aşırı ısı/Yetersiz soğutma turbolu motorun her zaman katili

  • Up
  • 1.3 mj için yazılım adına izlenebilecek en mantıklı video budur bence.
    https://www.youtube.com/watch?v=2_lZOv8S5sM&feature=youtu.be
  • Teşekkürler hocam

  • Yazılım yapanların vadettiği güçleri almak neredeyse imkansız özellikle tapagaz kullanıyorsanız 10 dakikadan sonra aracın gücü yazilimsiz halinin de altına düşüyor arabaların büyük kısmı limp moda giriyor

    Yazilim yapanlarin büyük kismi avansin ne olduğunu bilmeyen adamlar yurtdisindakilerde cok farkli degil yaptirilir yazilim fakat sorun cikarmasini fazla yakmasini göze alarak salt anlik güç isteniyorsa

    Yoksa yazilimli 3.20 ied yazılımsiz 3.20 i 184 hp kadar yürümüyor belli bir süre sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Yazılım yapanların vadettiği güçleri almak neredeyse imkansız özellikle tapagaz kullanıyorsanız 10 dakikadan sonra aracın gücü yazilimsiz halinin de altına düşüyor arabaların büyük kısmı limp moda giriyor

    Yazilim yapanlarin büyük kismi avansin ne olduğunu bilmeyen adamlar yurtdisindakilerde cok farkli degil yaptirilir yazilim fakat sorun cikarmasini fazla yakmasini göze alarak salt anlik güç isteniyorsa

    Yoksa yazilimli 3.20 ied yazılımsiz 3.20 i 184 hp kadar yürümüyor belli bir süre sonra

    Hocam her zaman tapagaz gitmem ancak vites düşürerek hızlanmaktan bıktım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Yazılım yapanların vadettiği güçleri almak neredeyse imkansız özellikle tapagaz kullanıyorsanız 10 dakikadan sonra aracın gücü yazilimsiz halinin de altına düşüyor arabaların büyük kısmı limp moda giriyor

    Yazilim yapanlarin büyük kismi avansin ne olduğunu bilmeyen adamlar yurtdisindakilerde cok farkli degil yaptirilir yazilim fakat sorun cikarmasini fazla yakmasini göze alarak salt anlik güç isteniyorsa

    Yoksa yazilimli 3.20 ied yazılımsiz 3.20 i 184 hp kadar yürümüyor belli bir süre sonra

    hayatında kaç kez aracına yazılım yaptırdın da böyle iddialı yazıyorsun?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 8 Ocak 2021; 10:29:45 >
  • katalizörünüzü iptal edecekler. bunu bilerek yaptırın bence gerek yok
  • 1.6 mjet yazılımlı kullanıyorum. 120 bg den vaat edilen 145 bg civarı, egr ve dpf iptali de mevcut. 150bg e yakındır teoride.


    Aracın bakımlarını zamanında yapıp, normal şartlarda kullanırsanız sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.


    Yakıt tasarruf olayı şehir içinde yalan dolan ancak şehir dışı 1 tık ekonomik oluyor.

  • san_jose kullanıcısına yanıt

    0-100 ölçümü yaptınız mı hiç ?

  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    denemedim. açıkcası yazılım öncesi de denememiştim.


    120likler için yapacağım bir yorum da, güç artışını şehir içinde fazla hissetmiyorsunuz araç zaten güçlü olduğundan. Asıl 100-120den sonra ve yüksek devirlerde hissediliyor yazılım farkı.


    bu arada aracım egea değil, bravo 1.6 mjet.

  • san_jose kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam, teşekkürler.

  • GünahÇıkartanİmam kullanıcısına yanıt
    Soft yazılım tavsiye ederim hızlanmalarda işe yarıyor güç birden geliyor bir zararı olduğunu görmedim .ama stage 1 ve stage 2 dedikleri daha farklı
  • Sadece yazılım stok sisteme zarar verir destekleyici işlemler yapmak gerekli.


    Misal sadece egr iptal edip yazılım yaptıranlar stok turbonun kafasına silah dayayıp ne zaman patlayacağını beklemiş oluyorlar.


    Aşırı ısı/Yetersiz soğutma turbolu motorun her zaman katili

  • Aracınızın turbosunu ve etrafında yağ kacakları varsa yaptırın . EGR DPF doluluk oranlarını kontrol ettirin gerekirse temizliğini yaptırın ondan sonra değerlendirin

  • Ağrısız başına iş çıkarmak istiyorsan keyifli olabilir.
  • Vortexim peki niye yazilim yaptiriyorlar ? Yakiti cidden dusuyor mu ? Windows XP den windows 10 a gecince cok fazla fark oluyor mesela eger oyle bir farksa deger.


    1.3 motor standart binek arabada zaten az yakar, yakacagi bellidir. Daha az yakmasi zor yazilim atinca. Onu bunu iptal et falan ne sacma seyler, adamlar bosuna koyuyorlar demek ki fiat fabrikasi sanayideki ustalar gibi parca arttiriyorlar  


    Eger yakit cok dusuyorsa bende 1.2 symbolume yaptirayim.

  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Atmosferik motorlarda yazılım çok işe yaramaz.
    Yazılım denilen şey genel olarak dpf ve egr iptali gibi şeylerle birlikte turbo basıncını vb ayarlama işidir.

    1.2 benzinli Symbol’e yazılım yaptırmanızı önermem. Turbo olmadığından bir işe yaramaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Vortexim peki niye yazilim yaptiriyorlar ? Yakiti cidden dusuyor mu ? Windows XP den windows 10 a gecince cok fazla fark oluyor mesela eger oyle bir farksa deger.


    1.3 motor standart binek arabada zaten az yakar, yakacagi bellidir. Daha az yakmasi zor yazilim atinca. Onu bunu iptal et falan ne sacma seyler, adamlar bosuna koyuyorlar demek ki fiat fabrikasi sanayideki ustalar gibi parca arttiriyorlar  


    Eger yakit cok dusuyorsa bende 1.2 symbolume yaptirayim.

    Konu sahibi arkadaş performans odaklı bir çözüm arayışında bu yüzden bende ona uygun bir şey yazdım.


    Ekonomi odaklı yazılımla ilgili konuşmadım.



    Fabrikada boşuna koymuyorlar tabi ki fakat üretici bazı standartlara ve emisyonlara uymak zorunda bu yüzden egr ve dpf gibi emisyonu azaltıcı ek parçalar koyuyor. Aynı zamanda bu emisyonları da kontrol altında tutmak için araç beynine standartları sağlayacak bir yazılım ve yakıt haritası yükleniyor.


    Siz bu standartların dışında ve yazılım/yakıt haritası yüklediğinizde, emisyonu azaltmaya yönelik olan ek parçaları da daha fazla çalıştırmış hatta haddinin üstünde yüke maruz bırakmış oluyorsunuz. Sonuç ? EGR tıkanıyor DPF tıkanıyor.





  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.