Şimdi Ara

Yeni Abonelik Sorunu/ Ev telefonu taşıma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. TTNET aboneliğim yakın zamanda sonlanacak. Fiyatların yüksekliği sebebiyle aboneliğim Türknete taşımak istiyorum. Bu yüzden müşteri hizmetleriyle görüştüm. Prosedürleri aldım.

    Fakat bir sorun var. Görüştüğüm arkadaşa aynı zamanda ev telefonumu da taşımak istediğimi belirttim. Görüştüğüm arkadaş ev telefonunu bir sebebe bağlamaksızın taşıyamayacağını, ancak yeni numara tanımlayarak taşıma gerçekleştirebileceğini söyledi. 30 yıllık numaramı değiştirip üstüne de sıfırdan abonelik yapıyorum altında 99 lira kitlemek istiyorlar. Bunun üzerine hattımın alo kampanya(voip), yani internet ve ev telefonu birleşik tek fatura olduğu için ayırma işlemi ve sadece ev telefonu için yeni kampanya/sözleşme amacıyla telekom bölge müdürlüğüne gittim. Görüştüğüm şahıstan istediğim tarzda uygun fiyatlar alamadım haliyle. Fakat bu meseleyi ona biraz açtığımda "valla abi bizim tarafımızdan bir engelleme yok. sadece taşıma işlemi onlar için normalden biraz fazla zahmetli olduğu ve eğer yarın öbürgün numaranı oradan tekrar taşımak istersen onlara bir masraf çıkaracağı için bunu yapmak istemiyorlar" dedi.


    Türknetin sitesine girdiğimde şöyle bir bilgi var (alttaki foto). Kurumsal aboneye taşıyorlar da bireysel abone mi zor? Müşteri hizmetleriyle görüştüğümde Fiber olduğum için bunu yapamayacağını belirtti. Sebebi nedir deyince de PROSEDÜR BU dedi. :Yeni Abonelik Sorunu/ Ev telefonu taşıma Yeni Abonelik Sorunu/ Ev telefonu taşıma  Vdsl kullanan bir arkadaşım geçen yıl numarasını taşıdığını söylüyor. Ben gpon olduğum için olmuyormuş hesapta. O halde hattı sabit'e çekeyim. Yani voip şeklinde değil de kablo ile alalım dedim. Splitter vb gibi çözümlerle halledelim diye sordum. Yine olmaz, prosedür dedi.

    Yeni Abonelik Sorunu/ Ev telefonu taşıma

    Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bana bir yol gösterebilir mi? Sırf bunların iş bilmezliği yüzünden ayda 45+ lira fazladan mı ödeyeceğim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beauregard -- 6 Ocak 2021; 18:33:49 >







  • Hattınız fiber mi ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet hocam. Halihazırda GPON Fiber kullanmaktayım.

  • Merhaba, aslında ilk etapta telefon hizmeti ile birlikte taşıma işlemi yapmayı hedefliyorduk. Ancak bu süreçte alınan hatalar nedeniyle hizmeti iptal ederek tekrar sıfırdan hat tanımlaması yapmaya başladık. Bizden kaynaklı olmayan sebeplerden dolayı sürecimiz bu şekilde ilerlemektedir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bu süreçte alınan sözde hatalar kurumsal taşımalarda olmuyor mu? Oluyorsa niye onlara sıfırdan hat tanımlaması yapmıyorsunuz?

    Sizin işiniz bu. Bunu çözemeyecekseniz kapatın firmayı gidin. Bir ekibiniz farklı diyor diğer ekibiniz daha farklı.

    Suçu bir başkasına atmak yerine kendinizi düzeltin.

  • Beauregard kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı değişikliği olduğunda ( ADSL'den ya da VDSL'den fiber altyapı geçiş durumlarında) tüm aboneliklerde aynı hata alınmaktadır. Kurumsal ya da bireysel olarak fark etmiyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Altyapı vs değişmiyor hocam ısrarla anlamıyorsunuz. Ben zaten fiberim.Altyapımda baştan sona sokaktan evimin içine kadar fiber. Bunun sizle zerre ilgisi yok.Hiçbir engeli de yok. Sadece TT'den size geçicem. Yoruyorsunuz insanı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beauregard -- 12 Ocak 2021; 0:4:21 >
  • Beauregard kullanıcısına yanıt
    Merhaba, alınan hata konusunda net bir bilgim bulunmuyor. Satış birimimiz ile yaptığınız görüşmede telefon hattınızın geçişinin yapılamayacağı bilgisi verildiyse bu konuda benim yapabileceğim bir işlem bulunmuyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.