Şimdi Ara

2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
207
Cevap
2
Favori
15.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İNCELEME-https://forum.donanimhaber.com/koda-felicia-sw-combi-1-3-glxi-inceleme-40-50-bine-arac-2020--146138362




    Herkese merhaba arkadaşlar.


    Yakın zamanda bildiğiniz üzere ikincil bir araç almaya karar vermiştim. Güncel araç olarak 1.4 TSi DSG Tiguan’ımın yanına işletme maliyetleri düşük, ucuz, motorundan anladığım bir araç almaya karar verdim. İkinci el olarak 50 bin TL’ye kadar, acil alım gerektiren bir durum mevcutmuş gibi ciddi ciddi araba baktım. 2. el piyasası gerçekten çok kötü durumdaymış ilk olarak bunu söyleyebilirim.


    Günlerce araba baktıktan C segmentte temiz araba kalmadığını anladım ve benim gibi bu durumu anlayan binlerce kişinin B segmente yönelip piyasasını yükselteceğini ön gördüm. sonra Ankara içinden 183 binde, 2001 model Skoda Felicia buldum. Ondan önce ciddi alıcı olarak Astra F ve Mazda 323 bakmaya gittim ikisini de canlı görünce kondisyondan ve muhtelif vernik atmalarından dolayı eledim. Felicia’yı gördüğümde arabaya tav oldum. Önceden de Golf 4 ve Polo 9N1 kullanmıştım biraz onlara benzettim. Boyası hem orijinal hem de VW boyasıydı. Şeker beyazı güzel renk, sağlam boya. 20 yaşında boya kalmamış Japon arabalarına bakınca insan Alman’lara saygı duyuyor. Felicia’yı sahibinin ölücülerden bıkması üzerine direkt pazarlıksız direkt 3000 TL altına vermeyi teklif etmesi üzerine almaya karar vermiştim araba 38 bin civarındaydı ben 35 altına aldım.


    Felicia'yı çok kısa tanıtırsam 1994-2002 arası üretilmiş ve VW-Skoda ortaklığının ilk ürünü. 1955'te çıkan ilk Felicia'nın adını almıştır. 2021 yılında elektrikli olarak 3. nesil E-Felicia tanıtılacak.



    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)



    Benim bulduğum araç SW gövdeli.


    Felicia Combi (SW)


    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)


    Felicia HB


    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)



    Felicia Pick-Up


    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)


    Sağdan sola, Felicia Pick-Up Combo, Felicia Combo, Felicia Pick-Up


    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)

    Felicia fan grup buluşması :)


    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)



    Benim araç 2001 model, 183 binde, 2011’de ilk sahibi Atiker Fast LPG taktırmış, simit tanklı, arabada boya, değişen, güneş yanığı yok, 2 tane ezik, 2 tane gamzemiz var. Ben 2.sahibinden 2011 Golf almıştım o arabada bir sürü uzun anahtar çiziği vardı bu arabada bir tane çizik bile yok yan kapıları bu kadar pürüzsüz bir araba almamıştım. Tabii kapı bantları paramparça olmuş.


    Şimdi gelelim eski araba almanın raconuna. Bir kere 200 bin km üstüne çıkmanızı tavsiye etmem, 250 bin km üstüne kesinlikle çıkmayın çünkü 250 binle 500 bin km’yi ayırt edemezsiniz. Benim Felicia’m muayene kayıtlarıyla da belgeli olsa da km’si kesinlikle orijinal çünkü hem bilgisayarda 183 bin çıktı hem de 19 yıl ve 183 bin km’nin yorduğu bir aracı anlayabiliyorsunuz.


    Bir kere 4 amortisörümüzde orijinal ve patlak, egzost susturucumuz dolmuş, akümüz zaten 4. veya 5.  akümüz ve ve ölü durumda, bujiler vs. de bitmiş Felicia’yı zaten ucuz aldığım için arabaya gönül rahatlığıyla para harcadım zaten 35 altına aldım şu an ölüsünün 45-50’si var o yüzden  masraftan kaçınmadım.



    1.3 MPI MOTOR VE ATİKER FAST SIRALI KİT KONDİSYONU:


    183 bin km’de olmasına karşın ölü değildi ama neredeyse stop edecekmiş gibi teklemeler yapıyordu, bazenleri geç marş alıyordu, radyatörden su eksiltiyordu, üst kapak contasından yağ kaçırıyordu. Arabayı stop ettikten 10 dk sonra radyo gidiyordu. Felicia'nın eski araçlara göre en önemli artılarından biri SİEMENS motor beyni ve motor yönetim sistemi var. Bu sisteme OBD II soketi üzerinden bilgisayar bağlanabilmekte. Aracın beynine kayıtlı km'yi, arızaları, üretim ve ilk çalıştırma tarihini, şasi numarasını görebilirsiniz, anlık olarak radyatör fanı aktif mi değil mi, su sıcaklığı nedir, hız nedir vs. bunları da görüp sorun olup olmadığına bakabilirsiniz. İmmobilizer'de olduğu için düz kontakla bu araba çalıştırılamaz. Saydığım sorunlardan bazıları bilgisayarda da çıktı, ustamla konuştum ilk iş contayı değiştirdik, sonr aradyatör hortumları değişti birkaç gün öyle kullandım yağ sızıntısı ve su eksiltme kesildi. Birkaç hafta önce gene su eksiltmeye başladı kalorifer peteğinden kaçırıyormuş o da değişince bir sorun kalmadı. Felicia'ya aldığım hediyeler bunlar:



    CASTROL MAGNATEC 10w-40 motor yağı



    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)

    VARTA 60 Amper Blue Dynamic Akü



    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)

    FI Filter hava filtresi

    Bosch yağ filtresi

    Atiker LPG filtresi

    Bosch V kayışı

    BRISK 3 tırnak orijinal Czech Republic 4 buji


    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)

    LPG uyumlu üst kapak contası

    Tüm radyatör ve kalorifer tesisatı hortumları-boruları

    Benzin hortumları(Dışı sentetik olanlarla yenilendi.)


    Toplam fiyata gelirsek Akü 450 TL, V kayışı 80 TL, bujiler 45 TL geriye kalanlardan yağ 140 TL, filtrelerin hepsi 90 tuttu. Ben hem garanti olsun hem de orijinali yedeğe almak için 88’lik termostatta aldım, termostatta değişti. Termostat 110 TL.


    Aynı günde bunların hepsini değiştirdik, benzin hortumları orijinal olarak 183 bin km dayanmış ama hafif hafif benzini dışarıya sızdırıyordu ve benzine alınca fena kokuyordu. Allah korusun arabayı yakar. V kayışı da değiştikten sonra araba ilk defa 80-90 km/h gibi hızlara rahat çıkmaya başladı.


    KALORİFER VE KUAFÖR:


    İthal Valeo marka kalorifer peteği aldım, yosun tutmuş pis kokan peteği sökmek için fan dahil tüm kalorifer tesisatı söküldü, sanayideki yerde ustaların da yardımıyla bulaşık deterjanı ve bulaşık teli kullanarak buz gibi suyla ellerim donsa da tüm tesisatı yıkadım, fanları yağladım 19 yıllık tozu pisliği çamuru söktüm attım. Öyle çamur tutmuş ki bulaşık teli bile zor kazıyordu. İçerisine gelince arka koltuklar yerinden vidasız çıkıyor, taban halısı da parça parçaymış 3 parça halıyı ve arka koltukları, pandizotu halı yıkamacıda yıkatıp ahtapotla kuruttum. Ön koltukları da sökmeden ıslak koltuk yıkama makinesiyle çektiler.


    Trafikte bazı arabalar kışın manyak gibi buğulu camlarla gidiyor görmüşsünüzdür. İşte o buğu patlak kalorifer peteğinin antifrizli suyunun buğusu arkadaşlar. Bende yaşadım, ön camı buğu yapıyordu sıcakta da soğukta da çözülmüyor silmeye çalışınca da yapış yapış bir şeye dönüşüyordu.


    Genç veya arabadan anlamayan arkadaşlar kalorifer peteği ne diyecektir… Kalorifer peteği motor bloğundan çıkan sıcak suyun siz kaloriferi sıcağa getirdiğinizde içinden dolandığı yerin adı. Bir nevi bir çeşit radyatör. Su peteği ısıtıyor, kalorifer fanı dönünce aracın içine giden hava ona çarparak gidiyor. O da motor suyu sıcaksa havayı ısıtıyor. Kaloriferi soğuğa alınca onun vanasını kapatıyorsunuz tesisatta su dönmüyor. O yüzden kışın arabaya binince hemen sıcağa getirmeyin su sıcaklığı eski arabaysa 90’a gelsin sonra sıcağa getirin.


    Felicia’da klima olmadığı için polen filtresi de yok, tesisatın içine bitki polenleri vs. de girebiliyor. Oraya ben kendim sineklik ve bebekler için kullanılan fileden çift kat 3 katman filtre yaptım. Su da girince en dışta sineklik var orayı geçemiyor.


    Kalorifer peteği 130 TL.


    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)


    YÜRÜYEN AKSAM:


    Arabayı zaten ucuz aldım 10-15 üste satacağımı gözüm kesti, o yüzden paraya kıydım komple yeniledim.


    Ustaya 400 TL işçilik verdim, ön amortisörler şu an VW'in orijinal üreticisi olan MONROE, arka amortisörler de yerli çözüm MAYSAN MANDO olacak şekilde 4 amortisör yenilendi. Monroe ön çifti tanesi 350’den aldım, arkaların tanesini 150’den aldım.


    4 teker bilyası ( Toplam 200 TL), ön ve arka amortisör takozları(40+40 80 TL), ön fren diskleri Yavuzsan marka çifti 120 TL , ön balatalar TRW marka 80 TL, arka kampana fren silindirleri tanesi 20 TL olarak aldım frenciye de 100 TL işçilik verdim. Aks körükleri de değişti ama fiyatını hatırlamıyorum.




    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)
    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)

    Kısaca 1700 TL’nin biraz üstüne yürüyen aksam sıfırlandı.




    Baskı balata da işçilik ve volan taşlama dahil 650’ye yenilendi.




    Geriye kalan ufak tefek masraflarımda oldu, ben arabada eksik aksam konusunda takıntılıyım. Hurdacılarda gezdim Felicia’daki eksiklerin hepsini aldım. Mesela benim araba da arka tampondaki çeki demirinin kapağı yoktu hurdalıkta bir Felicia’dan söktüm 5 TL verdim, silecek su deposunun ağzındaki filtresi yoktu onu aldım vs. Amortisörler değişince arabanın karakterini anladım, araba klasik tatlı sert VW süspansiyonuna sahip. Dizaynı da Porsche firmasının yaptığını duydum ve tesadüf değil. Zaten Skoda'nın kurucuları Vaclav Laurin&Vaclav Klement ile Ferdinand Porsche aynı okulda öğrenciymiş...



    FELİCİA SAĞLAM MI?



    Valla arkadaşlar DSG Tiguan’dan inip buna binince en rahatsız olduğum konu manuel şanzıman bazenleri 2’ye geçmiyor, durmadan da 1’e geçmiyor, 3’e geçemeyince de direkt 4’e atıyorum. Geri vites Allah’tan 5’in altında yoksa bu arabayla katliam yapardım ben. Vites oranlarını enyes ki kısa kısa yapan Çekya’lı vatan evlatlarının da alınlarından öpüyorum.


    Neyse şimdi tatlı konuşalım, arabanın 183 bin km’ye kadar bakımsız olarak gelse de motorunun sürüş olarak bana halen bir VW sürüyormuşum gibi gelmesi bence başarı. 19 yıl az bir süre değil. Boyası, iç döşemeleri olduğu gibi duruyor iç mekan tank gibi. Ön farlar cam ve sararmamış. Sinyaller plastik ve çifti 80 lira aldım değiştirdim. Direksiyonun dış dokusu biraz dökülmüş ama dolgu malzemesi kendini bırakmamış. Zaten kılıf taktım. Koltuklar biraz yumuşamış. Araba sağlam mı dersek 2004 Polo ve 1998 Golf’de aldım ikisini de 6 haneli km’lere kadar sürdüm hatta Golf sattığımda 220 bindeydi.  


    Felicia iç mekan olarak Golf 4 ve Polo 9N1’den sağlam, Polo’da kadifemsi orta konsol dokusu dökülüyordu, Golf’te de tavan ve kapıdaki döşemeler şişmişti. Motor olarak hararet konusunda Felicia biraz sabıkalı ama çözülemeyecek bir durum değil. Ben yazın hararet yaptım ama hararet değişik bir hararet oldu alttan hortum su kaçağı yaptı öyle yaptım.

     

    Bu araba soğuk iklim arabası, -20 derecede tek marş çalışır, kutup ayılarını tokatlar penguenlerle birlikte uçar kaçar ama sıcağa geldi mi ''ağam yeter ben iptalim'' moduna giriyor.


    Bu arabada artık şehir içine girince ne yaptığımı anlatayım. Hararet 90’a geldi mi, kaloriferi en sıcağa alıp 1. kademede açıyorum, 90’ın altına inmezse ve fan açarsa 3. kademeye alıyorum hemen iniyor. Olay bu. Yazında zor olacak ama hararetten kaçınmak için kaloriferi açın fandan daha çabuk soğutuyor. 


    Bunların haricinde birazcık magazine bakalım. Arabaya kızlar bakmıyor beyler. Tiguan'la gezerken dibime düşüyorlar bunla gezerken herkes önümden kaçıyor polisler bile çevirmeler de göz teması kurmuyor direk geç geç yapıyor.


    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)

    Araba dönemi için dolu ve güzel bir arabaymış. Yol tutuşu şaşırtıcı derecede iyi. 13’’ jantlarla bile viraj yiyor. Park lambaları ve sisler açık gitme görgüsüzlüğünü yapıyorum ve keyifte alıyorum. Farlar vidasız sökülüyor, silikonsuz, cam farları söktüm temizledim ''cam gibi'' oldu . Yukarıdaki fotoğrafta dikkat ederseniz farların altında bir parça var. Onu 2 tane vida tutuyor onu sökünce direkt far camını klipslerinden çıkarabiliyorsunuz. Ben aracıma 2010 Octavia'lar da olan kroma armayı taktım bence daha güzel oldu.



    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)

    Birazcık nostalji ve duygusal boyutu bakalım. Geçen sene Felicia çıkışından bu yana 25. yılını kutladı. Benim aracımda 19 yaşında ve ağır bakım yapınca ciddi ciddi keyif almaya başladım ve arabayı gerçekten güncel aracım Tiguan'ı nasıl kullanıyorsam öyle kullanıyorum(Vites hariç). Sonax'ın şampuanı ve süngerini kullanarak temizliyorum. Eski arabadan keyif alamam diye düşünüyordum ama yola düşünce, kocaman yan camlarını da kapatınca sessizliği sağlayınca evet, gerçekten hoşunuza gidebiliyormuş. Ama burada herkes kendi önünden yemeli arkadaşlar. Ben VAG grup araba çok aldım sattım Felicia'dan da anlıyorum. İç mekandaki kumandalar %20 Golf 4 %60 Golf 3'le aynı. Motor yerleşkesi Polo'larla akü yeri hariç bire bir aynı. Yani gidipte hiç bilmediğim bir Toyota, Honda,Mazda veya her ne kadar çok sevsem de XM,Xantia vs. almadım bu konuda anladığınız arabadan almanızı tavsiye ederim.



    Edit: Arabayı TL bazında aldığım paradan çok fazlaya 20 bin TL prim ile yani 55 bin lira civarına sattım. Son etapta baskı balata, LPG tankı, şanzıman yağı değşti.


    Şanzıman yağını Castrol bulamadım Opet'in varille gelen yağını koyduk. Şanzımanın içinden tahin gibi bir şey aktı.


    211 binde sattım. Araba taş gibi, yazın ufak ufak yağ damlatma yapıyordu aracı satarken yağ bakımını yaptırdım, 200-300 lira daha harcadım karter contasını da değiştirdim terleme de kesildi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 15 Haziran 2021; 13:3:8 >



  • uzgunum ama bu arabaya vereceğiniz para ile tiguan'a binseydiniz tiguan'a sebep olacağınız yıpranma ucretini heralde otuz kere cikartmistiniz. ferrari olsa anlarım ama tiguan gibi bir arabaya da günlük hayatta binmeyeceksem neden alıyorum ki? hem para hem de vakit kaybetmissiniz tiguan'a binmemek için ustelik o teneke ile hayatinizi da tehlikeye atmaniz cabasi...

    Aracın klasik otomobildir, anlarım.

    Aracın V8 veya V10 motorlu bir canavardır, kıyamıyorsundur veya çok yakıyor dersin, anlarım.

    Aracın pek bilinmeyen ama şahane bir modeldir (Saab vs), masraf olmasın zevkine haftasonu bineyim falan dersin, yine anlarım.


    Altı üstü güncel bir otomobile biniyorsun ama öyle bir tatava yapmışsın ki... Kusura bakma emeğine yazık olmuş. Yazının sonu nereye bağlanacak diye merakla okudum ama Lost ve Game Of Thrones finali gibi bitti...

    Konuyu açan kişi ya yalan söylüyor ya da gerçek söyleyip ne yaptığının farkında değil. Tiguan eskise n'olacak, eskimese nolacak. Tiguan eskimesin diye ömrünü sanayide geçirmeye başlamış. Yaptığınız cidden akil işi degil. Bir mala haddinden fazla değer vermişsiniz. Hatta arabaya kendinizden daha çok değer vermişsiniz.


    Tr de maalesef insanımız vergilerden, parasizliktan kafayı yemiş durumda. Allah yardımcınız olsun. Boşa para harcamışsiniz.

  • Golf 3’ün balkanlar da ki kuzeni bu araç. 4’ten ziyade 3’ün uyarlaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel yazı, çek kızlar bakar diye ummuştuk ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Felicia golf4ten sağlam mı?
    Atmayın hocam. 1999 model golf 4 aracım oldu. 18 ay kulkandım. Sonra bizim okul müdürünün felica sw sizin arabanın aynısı vardı. İçine binince gördüm, heryeri plastik. Arabanızı sevmeniz güzel ama tarafsız bakamıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda Tiguan fazla km yapmasın diye ikinci araç arayan biri vardı sanırım, o siz miydiniz?

  • "Kaloriferi soğuğa alınca onun vanasını kapatıyorsunuz tesisatta su dönmüyor."

    Bilgisi maalesef yanlıştır.
    Kalorifer radyatöründe su sürekli döner. kalorifer i soğuğa alırsanız klape denen kapak radyatörün üstünü kapatır.
    Fana sadece hava çekilmesini sağlar.
  • uzgunum ama bu arabaya vereceğiniz para ile tiguan'a binseydiniz tiguan'a sebep olacağınız yıpranma ucretini heralde otuz kere cikartmistiniz. ferrari olsa anlarım ama tiguan gibi bir arabaya da günlük hayatta binmeyeceksem neden alıyorum ki? hem para hem de vakit kaybetmissiniz tiguan'a binmemek için ustelik o teneke ile hayatinizi da tehlikeye atmaniz cabasi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -FoundeR- -- 3 Ocak 2021; 17:49:50 >
  • Güzel bir uğraş olmuş,yazı da keyifle okudum.
    Aracınızın fotoğraflarını da paylaşırsanız tam olur.
    Bu yaptıklarınız için harcanan paralar gerçekten cüzi ancak zaman lazım zaman 🙂
  • Memleketin geldigi duruma bak 35 bin liraya fi tarihinden kalma araclar satilir olmus yazik gunah
  • 3008 sahibiyim ama şirket aracım 301 olduğu için günlük hayatta genellikle 301 i kullanırım. 3008 i genellikle ş.dışı kullanırım. Yanlış anlamayın 40k ya aldığınız aracı bu kadar araştırmanız bana çok tuhaf geldi. Kaldı ki 2013 model tertemiz stepway almıştım kayınpederden. Dayanamadım 60k ya satmıştım 19 ay önce. Sırf 3008 az gitsin diye dacia bile binmem. Ha dediğim gibi şirket aracı olur o ayrı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 gun once Clio 4 e "araba mi Clio" diyordun

    Sasirdim bu araca binmeye.

    Ben de buna laf koymam gerekirdi de ben hic bir arabayi kucumsemem

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jng cigim millet para ziciyor bakma sen onlara anlamazlar tiguan dururken skodaya binilir mi ? Yok 30 liralik araci yere goge sigdiramiyorsun valla para bol millette her sene araba degistiriyorlar senin gibi mutevazi ve cebi bos, yuregi yufka degil buranin burjuvalari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 4 sahipleri araçlarını satıp Felicia almayı düşünüyorlar şuan...

  • Tiguan'la gezerken dibime düşüyorlar bunla gezerken herkes önümden kaçıyor polisler bile çevirmeler de göz teması kurmuyor direk geç geç yapıyor.
    Bu bahsettiğin bildiğimiz tiguan değilmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç favorit'in giydirilmiş hali golf 4'le nasıl kıyaslıyorsunuz anlamıyorum

  • Biz de çok bindik felicialara.Hakikaten çok tatlı bir arabadır.Hocam bi de şanzuman yağını değiştirin isterseniz belki vites probleminiz düzelir.

  • Bu araba benim de ilgimi çekiyor ama cesaret edip de alamıyorum, 40000 gibi paralar bu araçlar için çok geliyor bana. Şöyle 20000'e olsa, biraz da masraf yapar kullanırım şehirler arası, ha diyeceksiniz piyasa bu, doğru o yüzden araba alamıyoruz zaten :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    uzgunum ama bu arabaya vereceğiniz para ile tiguan'a binseydiniz tiguan'a sebep olacağınız yıpranma ucretini heralde otuz kere cikartmistiniz. ferrari olsa anlarım ama tiguan gibi bir arabaya da günlük hayatta binmeyeceksem neden alıyorum ki? hem para hem de vakit kaybetmissiniz tiguan'a binmemek için ustelik o teneke ile hayatinizi da tehlikeye atmaniz cabasi...

    Bu gerçek mi ya? Tiguan eskimesin diye mi yapıyor bunları? Tiguan eskise ne olacak? Br de alman tankı falan demiş şaka gibi ya.

  • Konu detaylı çok hoş okunuyor. Sizinki hobi olsa gerek, keyif verecek bir araç değil çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada çok gömülmüş lakin bir insignia sahibi olarak ben de böyle tabiri caizse eşek gibi binmedik bir araç arıyorum. Mal canın yongası, iyi ve yeni bir araç parası kolay mı kazanılıyor? Ben de Ankara’da oturuyorum ve şehir içi işe gidip gelirken kullanmak için bir süredir 1.7 Flash bakıyorum. Sebebi de gayet açık, trafikte çok fazla maganda var ve araca bir şey olduğunda hem olacak değer kaybı hem üzüleceğiniz hem de günlük yakıt masrafı başa bela. Güzel bir tercih olmuş felicia hocam, bakma buradakilerin yorumlarına.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.