Şimdi Ara

DSG Custom Yazılım (Sertaç Kemiksiz)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar dün evde takılırken önüme şu video düştü. Orta kısımdan itibaren izleyebilirsiniz.


    DSG bildiğiniz gibi 3 km hızda bile düşse sürekli kavrama halinde D2 konumunda kalıyor yükseltirkende düşürürkende. Ama videodaki firma yazılımını halleder yaklaşık 10-12 kmye düştüğünde direk vitesi D1 e almasını sağlıyor. Videoda da gördüğüm üzere sıkıntısız çalışıyor gibi.


    Fiyata 1000 Lira diyor. Sanki ısınma sorunu bu sayede halledilmiş olabilir gibi geldi.










  • benim dsg'de mi terslik var bilmem ama 3 km hıza düşünce bire alıyor zaten benimki. dsg'nin anahtarı sıkışık trafikte 3 km hızla gitmemek. çok ağır bir hızla gitmek yerine biraz daha hızlı gidip dur-kalk yapmak.


    bana bir kere şanzıman ısındı uyarısı verdi, bu kurala uydum ve bir daha da öyle birşey almadım.


    bu arada düz yolda bile 10km altında bire atması iyi birşey değil. ikiden bire atmak zaten aracı ve şanzımanı zorlayan birşey. düz yolda 10 km hızda gereksiz. düz yolda 2. vitesle bile araç gaza dahi basmadan yarım debriyaj yapmadan gider.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 28 Aralık 2020; 11:15:34 >
  • Böyle bir yazılım değişikliğine 1000 lira vermem. Çok fahiş bir fiyat çekmişler. Bendeki DSG 3 km hıza düşünce D2'de kalmıyor. Ancak videoda da bahsedilen bir nokta var. Benim araçta D2'de gözükürken, hız düşükken, manuele geçtiğimde vites 1'de oluyor. 2. vitese geçmiş olmuyor. Manuele geçerken vites düşürmüyor o anda. Enteresan.

  • Doğru bir hareket olsa üreticisi yapardı. Bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sizce bunu VW düşüenmiyormu ? adamlar sıfırdan şanjıman üretmiş ,1 den 2 ye hemen atmasın diye ayar yapmayı beceremediler ama bizim sanayi ustaları yaptı öylemi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayrettin_79 -- 29 Aralık 2020; 8:25:23 >
  • kullanım stiliyle alakalı bence yarım debriyaj olayını yok ediyor yazılımla benim sürüş stilim öyle oldugu için benim araba zaten 1 de kalkıyor 2 ye geçince devir düşüyor. ( sabit kalınca yarım debriyaj yapıyor demek) Hissediyorum ayrıca yarım debriyaj yapınca bende direk 1-2-3-4 diye akarak gidiyor mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstün Sanayi ustalığına laf mi ediyon?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw istanbul trafiğini düşünemiyo olabilir. Dsg Yakıt tüketimi ve emisyonu düşürmek için yüksek vites, düşük devir ile gitmeye çalışıyo.

    Önyargıyla yaklaşmadım, videodaki yazılım ve fikir bence gayet mantıklı. Başka yerleri bozmazsa ve stabil çalışırsa türkiye koşullarına daha uygun bi kullanım gerçekleştirir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayrettin_79

    sizce bunu VW düşüenmiyormu ? adamlar sıfırdan şanjıman üretmiş ,1 den 2 ye hemen atmasın diye ayar yapmayı beceremediler ama bizim sanayi ustaları yaptı öylemi

    VW düşünüyor hatta öyle şeyler düşünüyor ki daha sonra milyonlarca dolar tazminat ödemek zorunda kalıyor. Sarf malzeme ömründen yiyerek emisyonu ve tüketimi düşük tutmaya çabalıyor adamlar. Euro normları diye bir şey olmasa 1.6 dizel motordan 115-120 Hp değil 215-220 Hp alır o fabrika.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Start-stop da aynı mantıkla devre dışı bırakılıyor. Kullanıcı dostu değil bu markalar direkt -art niyetli-..

  • Bakın mühendisler her şeyi düşünür hesaplar. Ancak mühendisler son adam değildir. Zaten günümüzde elle hesaplama yok teknik çizim doğru şekilde yaptıktan sonra parçanın ömrü, kullanılan malzemeye göre ağırlığı, hatta fiyatı bile çıkıyor. Onu da Ansys'e aktarıp parçanın nereden daha çok zorlandığını gelen yüklere karşı nereden çatlaklar oluşmaya başlayacağını veriyor program.


    Dediğim gibi mühendisler son kararı vermiyor. Birileri emisyonu düşük tutmak için parça ömründen yiyin derse mühendis bunu yapar o da emir kuludur.


    Ford Pinto olayını düşünün adamlar her yanan araç için tazminat ödersek, kullanacağımız keçeden ucuza geliyor diye hesaplama yapmış. Şimdi firma bunu düşünmüyor mu? Düşünüyor ama cebini düşünüyor.

  • İşlem mantıklı ama 1000 lira fazla, fiyatı uygun olsa yaptırmayı düşünürdüm. Rölantide 5km ile giderken bile 2 ye atıyor. Özellikle yoğun dur kalk trafikte kavramanın ömrünü uzatabilir. Bunu bizim dışardan yazılımlarla uğraşmadan vw'in kendisi yapması lazım..

  • Bu yuzden yazilimla degistirdiler bu olayi fazla 1 goremiyoruz
    .eski haline getirip sonra Dsg patliyi cok dandik sanziman dicekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6AC68B14C

    Doğru bir hareket olsa üreticisi yapardı. Bilemedim.

    Üreticisi Almanya şartlarına göre ürettiği için farklı olabilir.

  • Sıkışık trafikte S modunda kullanin.
    1000 Tl nedir yahu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vitesi sağa doğru itmemek için 1.000TL mi vereceğim? Yoğun trafikte ve yokuşta S moduna alınca aynı kapıya çıkıyor.

  • 2.0 motorlara konulan dsg hız 15'i geçmediği sürece 1.viteste gidiyor.

    1.6 ve aşağısındaki dsg'ler hız 5 oldumu hemen 2.vitese atıyor bu gerçekten sinir bozucu durum şu lanet şanzımanı neden tek tip yapmamışlar satış stratejisi olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.