Şimdi Ara

İNTERNET ALTYAPISININ BİR ANDA DÜŞMESİ MİLLENİCOM (75MBPS-16MBPS)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Aboneliğimi Superonline'dan Millenicom'a taşıma işlemini dün başlattım. Alt yapım 75 mbps'ye kadar VDSL2 destekliyordu. Müşteri hizmetleri bu bilgiyi vermişti ve ben bütün operatörlerden sorgulama yapmıştım. Boş port var yazıyordu. İşlemleri dün başlattım. Bugün öğlen gibi Millenicom'dan kullanıcı adım ve şifrem geldi. Modem arayüzüne girdim ve bağlantım tamamlandı. Modem arayüzüne girdiğim zaman maksimum veri oranını 15.xxxx kbps olarak görüntülüyorum. Fakat benim seçtiğim tarife 35 mbps olandı. Daha sonrasında sitesinde altyapı sorguladığımda sadece benim dairemde 16 mbps olarak görüntülüyorum. Bunun sebebi nedir? Arıza kaydı oluşturdum fakat ilk günden böyle bir şey yaşanması hayal kırıklığı oldu resmen. Diğer daireleri sorguladığım zaman 72-75 mbps arası olarak görüntülüyorum. Altımızdaki daire boş olmasına rağmen.








  • şimdi yazınızı okudumda hocam bende yeni bağlattım tekrar alt yapı sorgulama yaptığımda 16 mbps destekliyor yazıyor. Halbuki abone olmadan altyapı sorgulama yaptığımda 35 mbps kadar diyordu. Resmen insan kandırıyorlar ya iptal ettirecem

  • aynen ama modemde vdsl2 olarak gözüküyor bağlantı. 2021 yılına gireceğiz uğraştığımız şeylere bak. çözüm olmazsa zaten 14 gün cayma hakkımız var. taahhüt yok. modem zaten benim elimi bağlayan bir şey yok çıkacağım. 1 ay ücretsiz hizmetleri onların olsun. işlemler hızlı ilerlesin diye uğraştım dün sözleşmeleri çıktı alıp bugün kargoya teslim ettim. aldığımız hizmete bak.

  • lordseco35 L kullanıcısına yanıt

    Ben şimdi tekrar aradım. Söylediklerine göre yanlış porta bağlantı yapmış ekipler isterseniz sizde bir kaç kere arayın çünkü orda çalışanlarda işi bilmedikleri için yanlış şeklide yönlendiriyorlar. Yine çözülmezse sorunumuz dediğiniz gibi 14 cayma hakkımız var kapatır gideriz yani . Bekliyorum bakalım ne olacak

  • Ben de arıza kaydı oluşturdum. İnceleniyor bakalım ne çıkacak. Aynen biz araştırmalarımız benzer sorun yaşayan kullanıcalar sayesinde öğreniyoruz. Acaba o yüzden mi evimizdeki mbps hızı düşük gösteriyor? Sizin modem arayüzünüzde Vdsl mi Adsl mi gözüküyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün Türk Telekom'dan ekip geldi. Aşağı hattı kontrol ettiler 35k/78k hız geldiğini söylediler. Evde 16-17 arası geliyordu. İç tesisatta sıkıntı var dediler. Daha 5 yıllık yeni bina. Bende evdeki tüm telefon girişlerine baktım. Öncekiler ters bağlamış tesisatın içine etmişler. direkt duvardan kabloyu sıyırarak bağladım 45k'ya çıktı. diğer hat 8k veriyordu. onu iptal ettim. birkaç düzenleme yaptım. şu anda modeme gelen 35k/72k. sorunum düzeldi. hızlı destek için teşekkürler. umarım bu şekilde devam eder sıkıntı yaşamam. fakat altyapı kontrolü yaptığımda hala 16 mbps gözüküyor. bunun dışında sorunum kalmadı. ayrıca hat değerlerim inanılmaz bir şekilde iyileşti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordseco35 -- 26 Aralık 2020; 15:13:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordseco35

    Arkadaşlar bugün Türk Telekom'dan ekip geldi. Aşağı hattı kontrol ettiler 35k/78k hız geldiğini söylediler. Evde 16-17 arası geliyordu. İç tesisatta sıkıntı var dediler. Daha 5 yıllık yeni bina. Bende evdeki tüm telefon girişlerine baktım. Öncekiler ters bağlamış tesisatın içine etmişler. direkt duvardan kabloyu sıyırarak bağladım 45k'ya çıktı. diğer hat 8k veriyordu. onu iptal ettim. birkaç düzenleme yaptım. şu anda modeme gelen 35k/72k. sorunum düzeldi. hızlı destek için teşekkürler. umarım bu şekilde devam eder sıkıntı yaşamam. fakat altyapı kontrolü yaptığımda hala 16 mbps gözüküyor. bunun dışında sorunum kalmadı. ayrıca hat değerlerim inanılmaz bir şekilde iyileşti.

    o sorun bendede var bir gün altyapı sorguluyorum 57 mbps yazıyor ertesi gün sorguluyorum 17 mbps gösteriyor :D hızda sorun yok ama 50 ye yakın alıyorum.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali ekinc1

    o sorun bendede var bir gün altyapı sorguluyorum 57 mbps yazıyor ertesi gün sorguluyorum 17 mbps gösteriyor :D hızda sorun yok ama 50 ye yakın alıyorum.



    Alıntıları Göster

    Aynı sorun referans olduğum bir arkadaşımda da var, bir gün sorguluyoruz 17, diğer gün 56 mbps çıkıyor. Kullanılan paket 35 mbps ama zaman zaman aşırı hız düşüşü oluyor. Bu sorunun sebebi nedir bir yetkilinin cevaplaması lazım. Aynı binada diğer daireler 56 mbps çıkarken sadece bir dairenin 17 çıkması çok anormal. Millenicom müşteri hizmetleri bu konuda yetersiz bilgiye sahip, her şey normal deyip kapatıyorlar. @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 @Millenicom Destek 4



    İNTERNET ALTYAPISININ BİR ANDA DÜŞMESİ MİLLENİCOM (75MBPS-16MBPS)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgkuz -- 11 Ocak 2021; 21:14:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgkuz

    Aynı sorun referans olduğum bir arkadaşımda da var, bir gün sorguluyoruz 17, diğer gün 56 mbps çıkıyor. Kullanılan paket 35 mbps ama zaman zaman aşırı hız düşüşü oluyor. Bu sorunun sebebi nedir bir yetkilinin cevaplaması lazım. Aynı binada diğer daireler 56 mbps çıkarken sadece bir dairenin 17 çıkması çok anormal. Millenicom müşteri hizmetleri bu konuda yetersiz bilgiye sahip, her şey normal deyip kapatıyorlar. @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 @Millenicom Destek 4





    Alıntıları Göster

    o durumun millenicom ile alakası yok bence millieni altyapıyı ttelekomdan alıyor sorun ttelekomda ben telekomluyum





  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgkuz

    Aynı sorun referans olduğum bir arkadaşımda da var, bir gün sorguluyoruz 17, diğer gün 56 mbps çıkıyor. Kullanılan paket 35 mbps ama zaman zaman aşırı hız düşüşü oluyor. Bu sorunun sebebi nedir bir yetkilinin cevaplaması lazım. Aynı binada diğer daireler 56 mbps çıkarken sadece bir dairenin 17 çıkması çok anormal. Millenicom müşteri hizmetleri bu konuda yetersiz bilgiye sahip, her şey normal deyip kapatıyorlar. @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 @Millenicom Destek 4





    Alıntıları Göster
    İNTERNET ALTYAPISININ BİR ANDA DÜŞMESİ MİLLENİCOM (75MBPS-16MBPS)
    İNTERNET ALTYAPISININ BİR ANDA DÜŞMESİ MİLLENİCOM (75MBPS-16MBPS)


    seninki ile aynı durum bir gün yukarıdaki diğer gün alttaki hızda sorun yok ara ara hız düşüyor o kadar





  • Ali ekinc1 A kullanıcısına yanıt
    Sorun zaten hızın düşmesi, yoksa ne gösterdiği umrumuzda değil. Ama önce hep 56 gösterirken millenicoma geçince böyle olması biraz can sıkıcı. Müşteri hizmetlerinin olayı anlamamazlıktan gelmesi de bir başka konu.
  • Aynı sorun bende de var. Temmuz ayında bu şekilde bir bozulma oldu hala benim daire 18mbit görünüyor diğer daireler 81. Akşam geç saatlerde sorgulama yapınca benim dairede 81 görünüyor. Fakat sizin olaydan bağımsız olarak ben 35 kullanabiliyorum.(Sonradan gördüm hız sorununuzu çözmüşsünüz.) Millleniye bu konuyu iletince telekoma söyleyin dilekçe yazın diyip kesti attı... Söylediğim gibi interneti 35 kullanamasaydım bende uğraşacaktım. Çözüm sağlamanız durumunda yazarsanız sevinirim. Kolaylıklar diliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jetsons -- 12 Ocak 2021; 11:59:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgkuz

    Aynı sorun referans olduğum bir arkadaşımda da var, bir gün sorguluyoruz 17, diğer gün 56 mbps çıkıyor. Kullanılan paket 35 mbps ama zaman zaman aşırı hız düşüşü oluyor. Bu sorunun sebebi nedir bir yetkilinin cevaplaması lazım. Aynı binada diğer daireler 56 mbps çıkarken sadece bir dairenin 17 çıkması çok anormal. Millenicom müşteri hizmetleri bu konuda yetersiz bilgiye sahip, her şey normal deyip kapatıyorlar. @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 @Millenicom Destek 4





    Alıntıları Göster
    Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.




  • Hortlatıyorum ama o sorun bende de mevcut. Gündüzleri sorgulama yapıyorum 47 mbps çıkıyor ve VDSL2 çıkıyor. Ama geceleri ise 17 mbps VDSL2 çıkıyor. Bu sorun tamamen altyapı bilgisini veren Türk Telekom kaynaklı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.