Şimdi Ara

PROFILO CGA252X0TR Çamaşır Makinesi Hk.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • PROFILO CGA252X0TR Çamaşır Makinesi almayı düşünüyorum. Kullanan var mı? Çamaşırı iyi yıkıyor mu? Program süreleri nasıl? Bazı yorumlarda hep 5 saat ve üzeri sürede yıkama programları olduğu yazılmış. Yıkama programlarının süreleri nasıldır?




  • İyi yıkıyor mu sorusunu yazmadın varsayıyorum :) ayrıca özelden süreleri de yazdım. 5 saat gibi bir durum söz konusu değil. Şimdiden hayırlı olsun :)

  • Bu cihazlarda ilave durulama varsa alınabilir yoksa önermiyorum zaten az suyla çamaşır yıkıyor deterjan artığı kalabiliyor klasik körük sesi,yay sesi ve rulman sesi duymanız olası.

  • Hocam ilave durulama derken kilosundan dolayı mı önermiyorsunuz bu modeli. Aynen sizin dediğiniz gibi daha 2 günlük bu model çamaşır makinesinde rulman sesi duydum. Ve tamburda yalpalanma var. Oysa sadece 1 kere kullandım. Servis çağırdım yarın bakacaklar değişim isteyeceğim. Bu sesleri duymanız olası derken bu modelde kronik bir sorun mu bu ? Yorumunuzun almadan önce görseydim almazdım bu makineyi :(

  • fotografya kullanıcısına yanıt

    Eski modellerde ilave durulama yoktu yenilerin bir çoğunda ilave durulama var ilave durulama önermemin sebebi az suyla yıkama yapmasi çamaşır çok olunca ben durulamanin yetersiz kaldığını düşünüyorum çünkü çamaşırlar da deterjan izi kaliyordu yabancı forumlarda da bosch grubunun çin mali rulman kullanmaya başladığı vurgulanıyor makinelerde eski bosch kalitesi yok servisleri vurdumduymaz muhtemelen uğrasacaksiniz tüketici mahkemesine vermeden de sonuç almama ihtimaliniz yüksek.

  • Valla servis bugün gelip bakacak da benim de hiç umudum yok. Bende Arçelik vardı 13 senelik. Yine Arçelik baktım ama fiyatlar daha yüksekti onda da. Fırın ve bulaşık makinesi Profilo olunca çamaşır makinesini de Profilo alalım dedim ama galiba pişman olucam. Muhtemelen çin malı rulman kullandıkları doğru yoksa 1 kere kullanılan makinede aşırı ses olması mümkün değil. Servis bişey yok derse üstüne 85 tl servis parası istiyorlarmış birde :)

    Aldığım yer iyi bir esnaf ona rica ederim olmazsa servise söyleyip değiştirmesi için. Kaldı ki servisin cebinden bir şey çıkmayacak ki fabrika hatalı olan ürünü değiştiricek.

  • fotografya kullanıcısına yanıt

    BSH grubunun şu an yukarıdaki arkadaşımızın da dediği gibi pek tercih edilecek tarafı kalmadı. Kalite, verim düşüklüğü üstüne üstlük uçuk fiyatlar da cabası.


    Size geldikleri mesafeden ayak parası isteyerek yakıt parasını çıkarıyorlar. Bence iade isteyin sorunlu olduğunu düşünüyorsanız. Ben artık BSH yerine tercihimi Electrolux den yana kullandım çok memnunum. Sadece servis ağı çok yaygın değil onun dışında bir problem yok :).

  • Servis geldi tahmin ettiğim üzere ses normal bir şey yok dedi. Videoyu iki ayrı özel tamirciye gönderdim ikisi de bilya arızası olabilir dedi direk. Zaten bende o sese benzetim çünkü eski Arçelik makinede benzer ses çıkarıyordu ki profilo da da aynı sesi duyunca direk anladım. Biz o sesten kurtulalım diye gittik yeni makine aldık sıfır makinede de aynı sesi duyduk. Bosch, Siemens e hatta Arçelik'in şikayetlerine de baktım herkes aynı seslerden muzdarip nedense.


    Servis çalışanına dedim bu sese normal diyorsun 6 ay sonra rulman arızalanınca da kullanıcı hatası dersin dedim. Rulman arızalansa bile sizin hatanızla olmaz diyor. Tabi şu an öyle bir durum yok olunca görürüz dedim. Bana göre tüm makinelerinde benzer ses var. Hepsini de değiştirmek istemedikleri için bişey yok diyorlar.


    @Greif 42




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotografya -- 29 Aralık 2021; 13:51:37 >
  • fotografya kullanıcısına yanıt

    Benim makinede askı yayları ses yapıyordu bir şey yok deyip para istediler bende şikayetvar.com üzerinden başlık açtım tekrar servis yolladılar bu sefer yay değişimi yapıldı ekstra gres sürdüler aradan 1 hafta geçti bu seferde makine içerisinden küçük bir tahliye hortumu yerinden çıkıp evin su basmasına neden oldu fabrika tarafından kelepçe takılmamış gelen servis cırt kelepçe atıp gitti daha sonrasında makineden kurtuldum şuan vestel 7kg var profilodan sonra yıkama perfprmansı çok çok iyi ancak onunda bazı cinslikleri var bazı programlar tek durulama ve sıkmaya geçemediği zamanlar oluyor.

  • Ne alsak
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.