Şimdi Ara

amazon.com.tr - amazon germany satıcısı ile yaşanan mağduriyet

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Amazon.com.tr'yi takip edenlerin bildiği üzere ürün yelpazesini genişletmek adına amazon.de üzerindeki ürünleri; amazon germany isimli satıcı olarak artık amazon.com.tr üzerinden alabiliyorsunuz. Hemde bazı ürünler kurla çevirdiğinizde daha uygun, üstüne taksit şansınız da var. Buraya kadar her şey güzel.




    Bende sistemi denemek için bir klavye sipariş ettim. Klavye yavaş kargo seçmeme rağmen DHL ile geldi. (Dedim vay be ne kaliteli hizmet alıyoruz) 2 günde kapıma geldi kargo. Sonra akşam işten gelince ürüne bakayım dedim; koruma jelatinlerinin bir tanesi açık ve toz yapışmıştı, diğeri de hava kabarcığıyla doluydu. Yahu açılmış ürün mü yolladılar acaba? diye düşündüm fakat açmaya devam ettim. Klavyenin normalde üzerinde geri dönüşüm logoları olan şeffaf bir poşette olması gerekiyordu, kutudan öylece çıktı. Bilek desteği de aynı şekilde poşetli olmalıydı, oda öylece çıktı. USB alıcısı zaten plastiğinden fırlamış, kutunun bir yerinden çıkartabildim.




    Bundan dolayı ürüne değişim istemek üzere siteye girdim ve müşteri hizmetlerine bağlandım. Varan 1- maalesef değişim hakkınız yok. iade edin. Yahu kardeşim etmesine ederim de şimdi bu ürünü Türkiye'den almadım, ne diye bir daha iade et, iade olmasını bekle, onaylansın, tekrar sipariş falan ver? Bütün amazon'larda birebir değişim yapılıyorken bir de. "Beyefendi bu sistem yeni, o yüzden maalesef sadece iade."




    Varan 2- Tamam iade edeyim dedim, iadeden sonra DHL ile geri iade edebileceğimi söyleyen bir mail geldi. Bunun üzerine DHL kodu istedim müşteri hizmetlerinden fakat benim göndermem gerekiyormuş. Ben gönderdikten sonra paramı nasıl iade alacağım dedim peki diğer amazonlardaki gibi dekont olarak mı? Evet dediler, peki ödeme yöntemime iade olacak değil mi dedim? Hayır hediye çeki veriliyor sadece dedi. Yahu ben Amazon.de ile görüşüp bunu halledemez miyim? Maalesef beyefendi sadece biz varız. İyi de ben belki sizden bir daha alışveriş yapmayacağım nedir bu?




    Yani sistemi kurmuşsunuz, amazon.de üzerindeki ürünleri buradan satıyorsunuz eyvallah ama sistemi oturtmadan neden açıyorsunuz ki satışlara? Ben amazon ismine güvendim, daha önce de defalarca alışveriş yaptığım ve memnun kaldığım site, ne diye böyle gereksiz işlerle uğraştırıyorsunuz? Bir de işin tuhaf tarafı amazon germany'den alıyorum ama iade barkodu slovakya'yı gösteriyor. (SK).




    Anlayacağınız arkadaşlar Amazon Germany isimli satıcıdan, sistem oturana kadar uzak durun. Şiddetle tavsiye ediyorum uzak durmanızı.




    Konu ile ilgili ss'leri daha sonra ekleyeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonacoDoom -- 22 Aralık 2020; 21:9:48 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.