online işlemler uygulamasında tarifeler paketleri tıkladım hat faturasız olduğundan üste sana özel faturalı tarifeler diye bi şey yazıyor görmüşünüzdür yanlışla ona elim dokunmuş işleminiz başarılı gibi bi şey yazdı şimdi faturalıya bunlar beni geçirir mi bu kadar basit midir faturalıya geçmek aklıma takıldı |
yanlışlıkla parmağım değdi faturalıya geçirirler mi
-
-
Sizi ararlar büyük ihtimalle teyit için. İstemediğinizi söylersiniz. -
ilginç tarafı harhangi bi tarife filan çıkmadan öyle yazdı
-
Ararlar sizi hocam. İstemiyorum dersiniz, Sorun olmaz. İyi bir teklif alırsanız değerlendirin ama. -
Adınıza Faturalı hat olsa da geçiş olmuyor ikametgah yada faturalı hattan refarasn alıyorlar.
Eğer ki dediğiniz gibiyse aradıklarında mutlaka cevap verin yoksa yinede faturalı ya geçiş yapabiliyorlar
-
selam hocam ordaki tarifelerden birini mi seçince o uyarı çıktı bendeki standart tarife olduğundan mı neyse hiç tarife görünmeden onaylanmıştır gibi bi şey çıktı cevabınız için sağolun
-
Hiçbir şey olmaz hocam. TT'nin uygulamasına yeni gelen güncelleme ile o kısım zaten kaldırıldı. O kısım kaldırıldığından beri girmeye çalısan kişilere "İşleminiz başarıyla tamamlanmıştır" gibi bir onay ekranı geliyor hiçbir şey yapmadığınız halde bile. Yedek Bimcell hattımda mesela düne kadar Prime tarifeleri çıkıyordu, şimdi dediğiniz onay penceresi geliyor. Ne arayan oldu ne soran. Ne de hattim faturalıya geçti. Yani orada bi uygulama bug'u mevcut. Ben hiçbir şey olacağını düşünmüyorum hocam. -
uygulama bende güncel duruyor o üste hocam ekran görüntüsü atmış o yazı hocam dediğiniz gibi olur umarım yoksa elimiz her çarptığında geçirirlerse bende 3 hat var uğraş dur yani.
-
Güncelleme yeni geldi hocam. Ve herkese aynı anda gelmediği için size gelmemis olabilir, yedek hatlı cihazimda da uygulama güncel ama o kısim mevcut. Ancak sürümlerine baktığımda bu kismin tekrar kaldırıldigi surum daha guncel. Size de kısa zaman içerisinde ulaşır. Dediğim gibi problem yaşayacağımızı zannetmiyorum hocam. Faturaliya geçiş o kadar da basit bir şey değil.
-
anladım hocam normalde basit olmamalı ama şikayetvarda yazılanları okuyunca çok basit gibi duruyor biri yazmış online işlemde durmadan çıkan teklifi yanlışla kabul ettim hemen hattı faturalı yaptılar filan gibi şeylerde yazıyor
-
Dün geldi bazı cihazlara 9.1 oldu .
general mobile gm8 e geldi :)
Yeni cihazlara daha sonra geliyor .şuan 9.03 var
-
appgaller uygulamasınada gelmiş online işlem güncellemeside mb si büyük
-
Bana 4-5 gün önce gelmiş hocam. Aşama aşama gönderiyorlar sanırım.
-
Bugün 9.1.1 geldi hala duruyor o bölüm kaldırılmamış
-
3 sene önce TT Faturasız'dan Faturalı'ya sadece telefon görüşmesi ile geçmiştim. Şimdi artık bayiiye mi çağırıyorlar?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuzyirmi -- 23 Aralık 2020; 16:40:5 > -
Uygulamada direk geçişe izin vermiyor .
Yine genel müdürlükten aradıkları taktirde geçebiliyorsunuz.
Aramadan da direk geçiş bile olduğu oluyor .
-
Ben BIMCell'e geçmeden önce yoktu. Şu anda da yok. Belki BIMCell hatlarda kaldırılmış olabilir hocam.
-
Şuan hala görünüyor
Bimcell de faturalı hat olmadığı için çıkmaması doğal, 😀
Benzer içerikler
- aradığınız numarayı eksik yada yanlış tuşladınız vodafone
- cepten internet ne demek
- arama yapabilmeniz için lira yüklemeniz gerekmektedir ne demek
- türk telekom tl yükleme en az
- magnet internet
- türk telekom internet çekmiyor
- telsiz kullanım ücreti
- selfy aylık pubgm nedir
- telefonla konuşurken gelen aramayı görme
- vowifi nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X