Şimdi Ara

yanlışlıkla parmağım değdi faturalıya geçirirler mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • online işlemler uygulamasında tarifeler paketleri tıkladım hat faturasız olduğundan üste sana özel faturalı tarifeler diye bi şey yazıyor görmüşünüzdür yanlışla ona elim dokunmuş işleminiz başarılı gibi bi şey yazdı şimdi faturalıya bunlar beni geçirir mi bu kadar basit midir faturalıya geçmek aklıma takıldı




  • Sizi ararlar büyük ihtimalle teyit için. İstemediğinizi söylersiniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    ilginç tarafı harhangi bi tarife filan çıkmadan öyle yazdı

  • Creative BLack kullanıcısına yanıt
    Ararlar sizi hocam. İstemiyorum dersiniz, Sorun olmaz. İyi bir teklif alırsanız değerlendirin ama.
  • Adınıza Faturalı hat olsa da geçiş olmuyor ikametgah yada faturalı hattan refarasn alıyorlar.

    Eğer ki dediğiniz gibiyse aradıklarında mutlaka cevap verin yoksa yinede faturalı ya geçiş yapabiliyorlar

    yanlışlıkla parmağım değdi faturalıya geçirirler mi
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    selam hocam ordaki tarifelerden birini mi seçince o uyarı çıktı bendeki standart tarife olduğundan mı neyse hiç tarife görünmeden onaylanmıştır gibi bi şey çıktı cevabınız için sağolun

  • Hiçbir şey olmaz hocam. TT'nin uygulamasına yeni gelen güncelleme ile o kısım zaten kaldırıldı. O kısım kaldırıldığından beri girmeye çalısan kişilere "İşleminiz başarıyla tamamlanmıştır" gibi bir onay ekranı geliyor hiçbir şey yapmadığınız halde bile. Yedek Bimcell hattımda mesela düne kadar Prime tarifeleri çıkıyordu, şimdi dediğiniz onay penceresi geliyor. Ne arayan oldu ne soran. Ne de hattim faturalıya geçti. Yani orada bi uygulama bug'u mevcut. Ben hiçbir şey olacağını düşünmüyorum hocam.
  • uygulama bende güncel duruyor o üste hocam ekran görüntüsü atmış o yazı hocam dediğiniz gibi olur umarım yoksa elimiz her çarptığında geçirirlerse bende 3 hat var uğraş dur yani.

  • Creative BLack kullanıcısına yanıt

    Güncelleme yeni geldi hocam. Ve herkese aynı anda gelmediği için size gelmemis olabilir, yedek hatlı cihazimda da uygulama güncel ama o kısim mevcut. Ancak sürümlerine baktığımda bu kismin tekrar kaldırıldigi surum daha guncel. Size de kısa zaman içerisinde ulaşır. Dediğim gibi problem yaşayacağımızı zannetmiyorum hocam. Faturaliya geçiş o kadar da basit bir şey değil.

  • anladım hocam normalde basit olmamalı ama şikayetvarda yazılanları okuyunca çok basit gibi duruyor biri yazmış online işlemde durmadan çıkan teklifi yanlışla kabul ettim hemen hattı faturalı yaptılar filan gibi şeylerde yazıyor

  • Dün geldi bazı cihazlara 9.1 oldu .


    general mobile gm8 e geldi :)


    Yeni cihazlara daha sonra geliyor .şuan 9.03 var

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    appgaller uygulamasınada gelmiş online işlem güncellemeside mb si büyük

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Bana 4-5 gün önce gelmiş hocam. Aşama aşama gönderiyorlar sanırım.

  • yanlışlıkla parmağım değdi faturalıya geçirirler mi

    Bugün 9.1.1 geldi hala duruyor o bölüm kaldırılmamış

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    3 sene önce TT Faturasız'dan Faturalı'ya sadece telefon görüşmesi ile geçmiştim. Şimdi artık bayiiye mi çağırıyorlar?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuzyirmi -- 23 Aralık 2020; 16:40:5 >
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt

    Uygulamada direk geçişe izin vermiyor .


    Yine genel müdürlükten aradıkları taktirde geçebiliyorsunuz.

    Aramadan da direk geçiş bile olduğu oluyor .

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Ben BIMCell'e geçmeden önce yoktu. Şu anda da yok. Belki BIMCell hatlarda kaldırılmış olabilir hocam.

  • Şuan hala görünüyor

    Bimcell de faturalı hat olmadığı için çıkmaması doğal, 😀

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.