Şimdi Ara

Arçelik,Beko,Altus,Grundig Rezilliktir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
4.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Eski kalitesinden eser kalmayan firma.türk malı ibaresine inanmayın eşyaların üzerindeki.beyaz eşyadaki kullanılan parçaların çoğu bosch ve lg gibi firmalardan uzak doğu ve avrupa'dan gelir.inanırmısınız bilmem ama kullanılan saç bile rusya'dan gelir.geriye birtek montaj kalır onuda adam gibi yapamaz utanmaz firma.arcelik,beko,grundig altus yerli malı diye kandırılıp satın almayın.yerlı malı birtek bunlara inanıp satın alan müşteri kitlesi olur.televizyonlarıda aynı.panel ya çin yada kore'den samsun lg temin eder.anakart çin'den gelir.toplar satarlar ama netflix özelliği bile yoktur.

    Facebook,ınstagram yorumları bunuda destekler şikayetvar.com gerikalan rezilliği ordan okuyabilirsiniz.şirket anasayfasına kötü yorumları yazdırmaz.facebook ve ınstagram sayfalarında ise kötü yorumların çoğunu silerler.adi firma neticede.bozuk mal sattımı müşteri hizmetleri,servis ve utanmaz mühendisleri sizi maymun edip yıldırma politikası uygular.

    velhasıl kelam bu firma biriktir.almayın aldırmayın.bosch siemens veya lg alın başınızın ağrımasını istemiyorsanız.


    Aşağıdaki videolarda ispatım:

    En az 10 defa çamasır makinesine 5 defada buzdolabına servis geldi.En son attığım video 10 defa servis gelmesinden sonraki halidir.(ayrı yeten çamaşır makinesinide servise götürdüler utanmazlar hali bu işte)






  • Yanılmıyorsam aynı sorundan 3 kez garantiye gidince iade hakkınız oluyor zaten niye böyle bir girişimde bulunmadınız?

  • Ürünlerin kalitesi düşük olabilir ancak müşteri hizmetleri ve servisleri oldukça çözüm odaklı ben ikiletmeden makineyi iade etmiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mağarada mı yaşıyorsunuz ilk defa mı buzdolabı kullanıyorsunuz arkadaş ya böyle saçma şikayette olmaz ki

    Tamam arçeliği ben de çok sevmem çok ta tavsiye etmem ama bu kadar da marka karalama olmaz.

    Daha fazla rezil olmadan kaldırın bence videoyu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K-E-N-A-N -- 21 Aralık 2020; 21:16:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle katılıyorum!

  • Merhabalar benim bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. 2020 Eylül ayının sonunda bayiden aldığım Arcelik 2071 dy marka ve model no frost derin dondurucum 11.02.2021 itibari ile arızalandı. Arızalanması sonucu 200 kiloya yakın etim çöp oldu. Servis çağırdık servis gelip kartın arızalandığını kartın değişmesinin gerektiğini söyledi. Ben servis onarım kabul etmeyip değişim talep ettim. Onlar bu talebimi olumsuz karşıladı..Ben şimdi 5 ayda arızalanan cihaz için ve maddi kayıbım için Tüketici mahkemesine başvurabilir miyim veya hangi yolu takip etmeliyim. Yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş bu bir yorum değil de baştan sona bir markayı yerin dibine batırma yazısı olmıuş. Peki şu markaları alın derken ölçün nedir? Tamam belliki Arçelikten ağzın yanmış ama tavsiye ettiğin markaların hangisini aldın ve kullanın da neye göre öneriyorsun. O markalarda hiç bir sorun olmadığı iddiasındamısın?


    Böyle bir yorum olmaz, kimse okumaz ve dikkate de almaz. Televizyon örneği vermişsin ama neredeyse tüm markalar LG'nin ürettiği panelleri kullanır yani bu sadece Arçelik için geçerli değil. Dünyanın önde gelen firmalarını üretim merkezlerini Çin'e taşıdı. İsveç'in Dünya'da sağlamlığıyla ün yapmış otomobil markası Volvo Çin'de üretilmekte mesala. Bu Volvo'nun kalitesini etkilemez tam tersine PSA' da olduğu gibi çinliler ortak olup sermaye koyarak markalara çağ atlattı. Çin demek kalitesizlik demek değildir.


    Montaj olayı da hemen her firmanın yaptığı birşeydir. Değişik parçalar daha uygun fiyata tedarikçilerden temin edilir. Şu anda çip krizi yüzünden koca firmalar otomobil üretemiyor örneğin. Çip denilen o elektronik devreleri belirli firmalar üretip isteyene satmaktaydı. Yine üretiyorlar ama piyasaya yetmiyor.

  • Motor ve daha ucuza imal etme kaynaklı. Alım gücü iyice düştü ve üreticiler de 15k buzdolabı satamadıkları için kısıyorlar.

    Adı sayılmayan markalar ise pahalı çünkü kısma durumu yok. Madem oradan alsaydın.

    Ayrıca ver parayı en üst model olanı al kafan rahat etsin.

    Ne kadag pağa o kadag köfte.

  • Buzdolabının dışı sıcak olur zaten özellikle yanları, çalışma sistemi böyle her marka böyledir.

  • O değilde, Arçelik dahil tüm markalar ağır tasarım özürlü. Özellikle ocak tasarımı. Eski kullanışlılığı ile alakası SIFIR. Bundan 20-25 yıl önceki modeller şimdikilere HER YÖNDEN taş çıkarıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 3 Ekim 2021; 0:53:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • begendigşiniz markanın ürünlerini hediye edin,fikirlerinizi destekleyici postlar açarız ..yeterki beleş olsun 

  • Buzdolapların yan kısımlarının buzu çözmek için sıcak olduğunu bütün üreticiler özellikle söylüyor. Bununla da kalmıyor buzdolabının üzerine sticker ile belirtiyor. Özellikle Arçelik&Beko grubu. Bu bir arıza değil. Ben firmanın yerinde olsam itibar zedelemekten peşinize avukat takar iyide bir tazminat koparırdım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.