Şimdi Ara

Clio4 clio5 Ortak Parça kullanımı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar dostlar son bir haftadır sık sık Clio 4 ve Clio 5 kullanıyorum bu sayede bu araçlar hakkında birçok teknik veriye inceleyerek ve kaynak tarayarak ulaştım öncelikle beni şaşırtan bazı durumlar oldu 0.9 ve 1.0 motorlar arasında düşünüldüğü gibi bir fark yok hatta hacim dışında bir fark yok gibi , birçok ortak parça kullanımı mevcut radyatörler intercooler lar motor şeması elektrik tesisatı turbo konumu turbosu vb buna keza diskler motor takozlari amortisör kuleleri ve üst amartisor takozlarida ortak en çok sasirtan ise yan camların birebir aynı olmasi bunun dışında kapi kilit mekanizmalari çerçeveler ana hatlariyla ayni koltuk kızaklari alt yapisi yine benzer bulduğum diger ortak parçaları elimden geldiğince soyliyecegim


    Özetle yeni platform olarak gecsede aşırı ortak parça kullanimi mevcut bunu birçok markada görüyoruz artik eskisi gibi araba kasa değiştiğinde herşey değişmiyor ve eskisi kadar büyük farklar yok yeni kasa araç alan arkadaşlar clio ozelinde değil birçok marka için sanmasinki bir onceki modelden çok üstün araçları




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 17 Aralık 2020; 23:16:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bende bir zamanlar uno 70s vardi. 60s unonun yuruyen aksam parcalari 70s olana uymuyordu ne gunlerdi.
  • her markada en düşük hacim 1.0 olduğu için 0.9 motoru tamamen piyasadaki algıya yönelik olarak 1.0 motora güncellediler. zaten çoğu kişi 0.9 motora "bin motor" diyip geçiyordu. en başta 1.0 olarak tasarlanması gerekirdi zaten bu motorun.

  • tam bir fiyat performans aracı. az yakıyor vergisi düşük sorunsuz ve kullanımı oldukça pratik ayrıca çok iyi yol tutuyor.

    tek eksisi konfor odaklı değil bence aşırı sert darbe emilimi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    tam bir fiyat performans aracı. az yakıyor vergisi düşük sorunsuz ve kullanımı oldukça pratik ayrıca çok iyi yol tutuyor.

    tek eksisi konfor odaklı değil bence aşırı sert darbe emilimi.

    Kesinlikle öyle clio5 in suspansiyonlari bir tik daha yumuşak 4 e göre


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio zaten maliyet odaklı yapılmış bir otomobil. Haliyle bu normal.

  • Sadece Clio'da değil bir çok marka modelde aynı durum var.


    Ford parçalarının bir çoğu Mazda grubuna oluyor.


    Aynı şekilde bazı PSA grubuna ait parçalarda Ford grubuna oluyor.


    Fiat grubuna ait bazı parçalar Chrysler grubuna oluyor.


    Doğrudan Renault'tan örnek vermek gerekirse Megane 2 parçaları > Megane 3 parçaları > Megane 4 parçaları şeklinde birbirine uyarak gidiyor sadece teknik güncelleme yapılarak, yapılacak olan kasaya göre bir kaç değişiklik yada bir önceki modellerde yaşanan sorunlara istinaden yol izlenebiliyor.

  • Parçada sorunsuzluğu yakaladıysalar değiştirmeye gerek yok zaten. Eksiklikleri kapatarak ilerliyorlar. Her araç için tamamiyle yeni bir tasarım yapılsa arge giderleri yüzünden araç fiyatları çok yükselir

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.