Şimdi Ara

Rezalet Türknet'in Rezalet Müşteri Hizmetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, uzun süredir hızımın 69 mbps'e sabitlenme sorunu yaşıyorum. Bölgemde bulunan saha dolabının elektriği ne zaman gitse hızım otomatik olarak 88 mbps'ten 69 mbps'e iniyordu. Normalde bu sorun her başıma geldiğinde @TurkNetDestek'e yazıp maksimum 10 dakika içinde hızımı tekrardan 88 mbps'e çıkartıyordum geçen hafta yine aynı şey başıma geldiğinde kendisine yazdım ancak yaptığı işlem bu sefer işe yaramayınca destek kaydı açmamı istedi. Sadece destek kaydını okumanızı istiyorum. :) Ne kadar rezil bir hizmet verdiklerini destek kaydını okuyarak görebilirsiniz. En son sorunu çözemeyince yine beni suçladılar. Rezalet Türknet'in Rezalet Müşteri Hizmetleri  Madem 73 mbps'e kadar hız alabiliyordum aylardır nasıl 88 ve 95 mbps hızlarında sorunsuz kullanabildim ben bu hattı? Rezilsin türknet.


    Kesinlikle forumda bulunan @TurkNetDestek isimli arkadaşı suçlamıyorum. Kendisi ne zaman bir sorunum olsa yardımcı oldu. Kendisine tekrardan teşekkür ederim fakat kendisi bile artık halledemediği için farklı isslere yönelme vaktim yavaştan geldi. Umarım bu rezil iss'ye geçmeden önce bu konuları okursunuz ve ileride nasıl bir hizmet alacağınızı görürsünüz.



    Rezalet Türknet'in Rezalet Müşteri Hizmetleri


    Rezalet Türknet'in Rezalet Müşteri Hizmetleri


    Rezalet Türknet'in Rezalet Müşteri Hizmetleri


    Rezalet Türknet'in Rezalet Müşteri Hizmetleri


    türknet, türknet destek, türk telekom, türknet kampanya, kampanya, türknet şikayet, türk net, türk net destek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömürcan -- 17 Aralık 2020; 11:43:23 >







  • Merhaba hocam, hızınız ile ilgili tekrar güncelleme yaptım. Ancak değişiklik olmadı. Saha ekiplerinin müdahalede bulunması gerekiyor. Tekrar kaydı aktif ederek bana bilgi verebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba hocam, hızınız ile ilgili tekrar güncelleme yaptım. Ancak değişiklik olmadı. Saha ekiplerinin müdahalede bulunması gerekiyor. Tekrar kaydı aktif ederek bana bilgi verebilir misiniz?

    Hocam çözüme ulaşacaksam dediğinizi yapayım gerçekten müşteri hizmetlerinde bulunan arkadaşlarınızla artık uğraşmak istemiyorum. Bu kaçıncı destek kaydı oldu yine en sonunda suçlusu ben oldum. :) Ek olarak nasıl kayıtı tekrardan aktifleştireceğimi söyleyebilir misiniz? Yeni bir kayıt mı açmam lazım?

  • Ömürcan kullanıcısına yanıt
    Merhaba Hocam,www.turk.net/oim sayfamızdan yeni destek kaydı oluşturabilirsiniz. Kayıt numarasını benimle paylaşmanız durumunda ben kontrol edilmesini talep edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba Hocam,www.turk.net/oim sayfamızdan yeni destek kaydı oluşturabilirsiniz. Kayıt numarasını benimle paylaşmanız durumunda ben kontrol edilmesini talep edeceğim.

    Destek Numarası: 39655259

  • Hayatımda bu kadar saçma bir geri dönüş görmedim. Şimdi de suç sokağa çıkma yasağından kaynaklanan trafik yükselmesine atıldı. Rezalet Türknet'in Rezalet Müşteri Hizmetleri  YAHU DERDİMİ ANLATAMIYORUM BENİM HIZIM 69 MBPS'E KİLİTLENDİ. @TurkNetDestek hocam ilettiğiniz uzman ekip arkadaşlarınız bunlar mı? @TurkNetDestek

    Rezalet Türknet'in Rezalet Müşteri Hizmetleri
  • Ömürcan kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, yerleşik operatör sistemlerinde servis verilebilirlik kısmında maksimum 73113 kbps'e kadar hizmet verilebileceği bilgisi yer almaktadır. Bu nedenle arızayı ilettiğimizde sürekli aynı sonuç iletilmektedir. Bu konuda size yardımcı olamadığım için üzgünüm.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.