Şimdi Ara

ciceksepeti.com sahtekarlığı ve vurdumduymazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen haftalarda da burada sıcak fırsat sanarak konusunu açtığım 

    https://forum.donanimhaber.com/jbl-220-tws-kulak-ici-bluetooth-219-tl--146652476

    bu linkteki üründen 2 adet eşim ve kendime sipariş geçtim.sağolsun buradaki üyelerin ikazı ve satıcıya ulaşmam neticesinde ürünlerin sahte olduğunu öğrendim 15 dk sonra çiçeksepeti müşteri hizmetlerini arıyarak durumu izah ettim ve siparişin iptalini istedim bakın buraya dikkat 15 dk sadece.

    neyse beni beklemeye alıp satıcıya ulaştılar sonra geri dönüp yarım saat sonra tekrar aramamı istediler satıcıyla görüştüklerini yarım saat sonra aradıkları takdirde iptalini sağlayacaklarını bildirdiler Nedim ne alaka ? Neyse tamam dedik tekrar aradım; sürpriz müşteri hizmetleri satıcıyla görüşmüş ve ürünü kargolarıklarını söylemiş dedim siz hastamısınız hayırdır neyse şikayet yazısı oluşturdular size döneceğiz vs sonra dediler kargoyu aynen geri iade edin biz gerekeni yapacağız.

    Bu arada görüştüğüm her müşteri hizmetleri personeli bu durumun imkansız olduğunu ürünlerin sahte olamayacağını satıcıyla görüşeceklerini vs söylediler dedim kardeşim ben satıcınızla görüştüm a kalite diyor sahte olduğu kabul ediyor neyse esiyorlar bunlar size döneceğiz diye..

    Neyse kargo geldi eşim konudan bi haber olduğu için ertesi gün ben ücretini ödeyerek paketi açmadan geri yolladım kargoyu.müşteri hizmetlerini tekrar aradım bana kargonun evrak görüntüsünü mailini zıvır at dedikler dedik ya sabır neyse dediklerin yaptım ürünü inceleyip döneceklerini paketi açmadıysak iptal edeceklerini söyledim.-kardeşim ben ürünü açmadım sahte diye geri gönderdim ve açsam kullansam bile 15 gün iade hakkım olduğunu söyledim sonra tamam haklısınız vs. sonra 7 güne kadar paranız iade edir dediler sonra olaylar tam şenlik ürün geri geldi süreç en başından bu zamana dek tekrar işledi anladım ki bunlar satıcıyı koruyor yarın tüketici hakem heyetine dilekçemi vereceğim ayrıca hnm disbirötörüne sahte ürün sattıkları konusunda bilgi vereceğim.aman diyorum uzak durun bu sahtekarlardan bunlar hırsız avukatı olmuş milleti kandırıyor alenen




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LE10 -- 17 Aralık 2020; 0:19:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar

  • Aynı satıcıdan yine burada sıcak fırsat diye paylaşılan Galaxy Buds plus aldım. Tabii sonra diğer ürünlerin fiyatının da absürt derecede düşük olması ve üye yorumlarıyla ürünün çakma olduğunu anladım. İnşallah iade'de sıkıntı yaşamam.


    Yaptığı güzel indirimler sonrası çiçeksepeti'nden her hafta sipariş verir olmuştum, bir daha da uygulamasını açmam. Burada açılan sıcak fırsat başlığı ile onlarca stoğu birkaç dakikada erittik. Adamlar parayı 1 ay işletip iade edecek ve sonrasında da çiçeksepeti buna göz yumup sahte ürün satmaya devam edecekler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wanowa -- 17 Aralık 2020; 0:19:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wanowa

    Aynı satıcıdan yine burada sıcak fırsat diye paylaşılan Galaxy Buds plus aldım. Tabii sonra diğer ürünlerin fiyatının da absürt derecede düşük olması ve üye yorumlarıyla ürünün çakma olduğunu anladım. İnşallah iade'de sıkıntı yaşamam.


    Yaptığı güzel indirimler sonrası çiçeksepeti'nden her hafta sipariş verir olmuştum, bir daha da uygulamasını açmam. Burada açılan sıcak fırsat başlığı ile onlarca stoğu birkaç dakikada erittik. Adamlar parayı 1 ay işletip iade edecek ve sonrasında da çiçeksepeti buna göz yumup sahte ürün satmaya devam edecekler.

    Adamlar satıcı sahte ürün satamaz imkansız vs dediler görüşeceklerin söylediler komedi gibi adamı aklıyorlar şuan anlamadım efsunluyor herhalde bunları bu vatandaş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Edit: canım forum konunun yarısını gösterince biz de yarım anladık. Ucuz etin yahnisi diyoruz hocam. Geçmiş olsun. Gidin hakkınızı arayın. 3 kuruş için de kendinizi rezil etmeyin. Almayın batsın gitsin. 20 30 50 lira kâr edeceğim diye bu tipleri palazlandırmasak keşke.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gcb1903 -- 17 Aralık 2020; 0:38:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende aynı durumu yaşadım xiaomi nin kulaklığını almıştım eşime ve kendime sahte olduğu için müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim özür niyetinde bana çikolata kargoladılar😁 üstüne parayı da iade ettiler bu durumda size böyle davranmaları garip olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlezgn

    Bende aynı durumu yaşadım xiaomi nin kulaklığını almıştım eşime ve kendime sahte olduğu için müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim özür niyetinde bana çikolata kargoladılar😁 üstüne parayı da iade ettiler bu durumda size böyle davranmaları garip olmuş.

    paramı yollasınlar başka bişey istemiyorum tövbe birde nerden baksan 20 defa çiçek sipariş etmiştim rezil firmadan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne kadar uğraşmışsın boşa zaman kaybı kargoyu almazsın sorun kendiliğinden çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.