Şimdi Ara

Gittigidiyor ve bt_teknoloji Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
723
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,


    Hem danışmak hem de sizin de dikkatli olmanız için bu konuyu açıyorum


    Kasım indirimlerinde yani 27/11/2020 tarihinde gittigidiyor.com üzerinden SC114142611 sipariş koduyla LG 32UK550-B monitör aldım. bt_teknoloji isimli satıcı ürünü 30.11.2020 tarihinde kargoladı ve bana 01.12.2020 tarihinde ürün ulaştı.


    Ürünü açtım ancak büyüklüğünü ve renk kalitesini beğenmediğim için GittiGidiyor üzerinden iade süreci başlattım, GittiGidiyor'da çıkan iade koduyla 04.12.2020 tarihinde ürünü satıcıya geri kargoladım ve iade talebimi satıcıya mesaj sistemi üzerinden bildirdim.


    Buraya kadar her şey normal ancak iş buradan sonra çirkinleşiyor.


    Satıcı ürünü geri almayacağını bunun için servisten rapor alınması gerektiğini söyleyerek ürünü bana geri gönderdi. Durumu gittigidiyor'a sordum, onlar da teknolojik ürünlerde gerekebiliyor dedi.


    İyi dedik tamam o zaman, hemen servisi aradım durumu bildirdim ve servis bana üründe arıza yoksa rapor verilemeyeceğini sadece arızalı ürünlere rapor verildiğini söyledi.


    Ben de aldığım bu bilgiyle birlikte satıcıyı aradım ve satıcı bu bilginin doğru olduğunu ürün arızalı değilse servisin rapor vermeyeceğini söyledi. Yani özetle satıcı ürünü iade edebilmem için arızalı olması şartı gerektiğini söyledi. Hatta git nereye istiyorsan şikayet et ben ne yapayım kutusu açılmış ürünü ikinci el ürün satmıyoruz ki falan dedi. İnternetten satış yapıyorsanız iade şartlarını falan peşinen kabul ediyorsunuz sizi şikayet edeceğim dememe rağmen telefonu çözümsüz kapattı.


    GittiGidiyor ile iletişime geçtim, onlar da 09869409 numaralı destek fişi oluşturmaktan öteye gidemediler, güya 48 saatte yanıt gelecekti ancak günlerdir kendilerinden yanıt bekliyorum.


    Özetle koşulsuz şartsız 14 günlük iade hakkım resmen gasp edildi ve GittiGidiyor da bu duruma sebebiyet veriyor, tüketicinin değil satıcının yanında duruyor. Zaten hep bir temkinli yaklaşıyordum gittigidiyora şu saatten sonra bedava ürün ilanı görsem alışveriş yapmam.


    Tüketici Hakem Heyeti ve şikayetvar'a şikayet oluşturdum ancak bunlar dışında önerisi olan varsa memnuniyetle oralara da şikayet ederim.


    Satıcı Bilgilerini ve farklı platformlardaki satıcı linklerini aşağıda paylaşıyorum, ilerde araştırıp konuyu görenler varsa uzak dursunlar.


    https://profil.gittigidiyor.com/bt_teknoloji


    https://www.n11.com/magaza/b-t-teknoloji


    https://www.hepsiburada.com/magaza/bt-teknoloji


    https://www.trendyol.com/magaza/bt-teknoloji-m-107092


    https://www.amazon.com.tr/sp?_encoding=UTF8&asin=B07DKX9789&ref_=dp_merchant_link&seller=A1BMB72LCZ6N23



    BT SANAL MARKET TEKNOLOJİ TİC. LTD. ŞTİ.

    Adres: ŞERİFALİ MAHALLESİ NECİP FAZIL BULVARI BEYİT SOK. No:47 ÜMRANİYE/ İSTANBUL

    Telefon: 0 (216) 310 13 32

    E-Posta: bilgi@btteknoloji.com.tr

    Vergi Dairesi: SARIGAZİ

    VKN: 1871124483








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.