Şimdi Ara

Millenicom LG WebOS TV Netflix Sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
1.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • LG 43UF6400 WebOS model televizyonumu yaklaşık 5 yıldır sorunsuz kullanıyorum. Nisan ayından beri de Millenicom Superonline altyapılı Fiber 35mbps kullanıyorum bir sıkıntı olmadı. Fakat son 2 gündür TV'de Netflix, Amazon Prime Video, Youtube gibi uygulamaları kullanamıyorum. İnternet bağlantı hatası veriyor. Telefonumdan mobil internet paylaşarak girince sorunsuz şekilde uygulamalar açılıyor ama Wifi üzerinden hiçbir şekilde açılmıyor. İlginç bir şekilde uygulamalar internet hatası verirken TV üzerindeki tarayıcıdan web sitelerine giriş yapabiliyorum. Wifi bağlantı kısmında sorun yok.


    Evdeki diğer cihazlarda (telefonlar, ipad, notebook) Netflix,Prime Video wifi üzerinden sıkıntısız şekilde kullanılıyor. Yani sorun sadece LG TV ve Millenicom ile ilgili. Çözüm önerisi olan var mı?



    @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -AhmtOzdmR- -- 11 Aralık 2020; 23:49:12 >



  • Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.
  • Belki aynı sorunu yaşayıp burayı okuyanlar vardır. Herhangi bir açıklama veya çözüm yok arkadaşlar. Yaklaşık 2 aydır aynı sorun devam ediyor. Netflix kafasına göre bazen açılıyor bazen açılmıyor. Amazon Prime hiç açılmıyor. Sorun Millenicom IP havuzu. Sorunu bildikleri halde herhangi bir çözüm sunmaktan acizler.

  • Ip havuzundan ziyade mtu sorunu olabilir. Aynı problemi yaklaşık 1 ay önce bende yaşadım, zte modeme firmware yükleyip mtu'yu değiştirdiğimde sorun çözüldü.

  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    Ben sırf bu problem yüzünden millenicom a geçmedim. Çözüm bulamiyorlar 24 ay taahhüt verip rezil olmak istemedim
  • Ben de millenicom kullanıyorum, bende de LG Smart TV var ama herhangi bir sorun yaşamadım hiç. Modem ayarlarını kurcalarsan eğer sorunu çözeceğine inanıyorum. Olmazsa da fabrika ayarlarına çevir.
  • Benizakura kullanıcısına yanıt

    Nisan ayından Aralık ayına kadar bir sorun yoktu zaten. Sonrasında IP havuzuna aldıklarını tahmin ediyorum. Çünkü netteki IP ile modemdeki IP farklı. Onu da Facebook sayesinde fark ettim. Sürekli farklı şehirlerden giriş yapmış olarak görünüyordum.


    Önceden böyle değildi, o yüzden bu sorunu yaşamıyordum. Sizi de havuza alırlarsa sorun yaşamanız muhtemel :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurkiBurks

    Ip havuzundan ziyade mtu sorunu olabilir. Aynı problemi yaklaşık 1 ay önce bende yaşadım, zte modeme firmware yükleyip mtu'yu değiştirdiğimde sorun çözüldü.

    Evet sömestr tatilinde bunu denemeyi planlıyorum.

  • Yılbaşında millenicom a geçtim. Netflix açılmıyor :) 3 aylık geçiş sürem dolduğunda başka bir iss e geçeceğim.

  • alicengiz32 A kullanıcısına yanıt

    Sorunu millenicom'a şikayet var üzerinden iletmiştim. Çok güzel ilgilendiler, birkaç defa aradılar farklı bir yöntem denediler sanırım ve en sonunda çözdüler. Sorun canımı sıksa da çözüm için gayretleri güzeldi.

  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt

    Sorun neymiş acaba merak ettim şimdi 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt
    LG Webos sanırım Plex tabanlı bir medya server kullanıyormuş. Onunla ilgili birşeydi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar Turknetten Millenicom a geçiş yaptım malum fiyatlar yüzünden Hızım aynı 100 mbit alıyorum. Ayrıca canlı müşteri hizmetleri desteği var. 0850333033 müşteri hizmetlerine aşağıdaki promosyon kodunu söyleyerek 1 ay ücretsiz kullanabilirsiniz.

    Üye olmak isterseniz promosyon kodu

    C9E47D1E


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.