Şimdi Ara

Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
5
Favori
12.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
415 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • edit5: Arkadaşlar fark ettiniz mi bilmiyorum konu şuan öne çıkarılanlarda gözükmüyor, Donanımhaber yönetimi neden böyle bir karar aldı acaba?


    edit4: Acer'den yazılı cevap da gelmiş oldu bu şekilde:

    https://prnt.sc/vzwgdx

    Açık açık kurumsal faturada değişiklik yapılmayacağını da yazılı olarak belirtmiş oldular.


    edit3: arkadaşım ekşisözlüğe de başlık açtı oradan da desteklerinizi bekliyorum

    https://eksisozluk.com/10-aralik-2020-acer-turkiye-rezaleti--6760484


    edit2: Dün konudaki arkadaşların talebi doğrultusunda https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-degisim-sureci-ilgisizligi

    Şikayetvar'a da talebimi oluşturmuştum bugün yine, bana daha önce yazdıkları mesajı yeni atmışçasına şikayetvar üzerinden bilgi verilmiştir demek oldu.

    Maalesef hiçbir şekilde ilerleme kaydedilmiyor.


    Bunun üzerine Penta'daki yetkili arkadaş sağ olsun, normalde sadece DOA işlemleriyle ilgilenmelerine rağmen beni daha fazla bekletmemek adına,

    benim için ürünü Acer Türkiye'ye yollayacaklar onarım için. Onarım talep etmiş oldum yani. Onarım talep etmeye mecbur bırakıldım, konuda da belirttiğim üzere şuanda evden çalışan bir yazılım mühendisiyim. Eski bir televizyon kullanmak durumundayım 720p, 32" (pixel density vb. görüntü çamur gibi.)


    Aşağıda gördüğünüz mail ile talebimi Penta'ya ilettim onlar da sağ olsun Acer Türkiye'ye iletecek.

    https://prnt.sc/vzqyxc


    https://prnt.sc/vzqz83






    edit: Konuya giren arkadaşlar yukarıdan hemen öne çıkar yaparsa sevinirim, mesaj yazmaktan da daha önemli.




    KONU DÜZENLİ OLARAK GÜNCELLENECEKTİR:


    tldr: Kurumsal fatura ile aldığım Acer monitörüm arızalı çıktı, Acer Türkiye ürün kurumsal faturalı olduğu için hiçbir şey yapmayacağını söylüyor, Hepsiburada ise bu durumdan bi haber 20 iş günü bekleyelim diyor.


    Resimde görüldüğü üzere 17 Kasım akşamı indirimde olan bu monitörün siparişini verdim (kredi kartı tek çekim, kurumsal fatura).

    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5


    Ürünü 20 Kasım Cuma gibi yine resimlerde görebileceğiniz üzere 14:30'ta teslim aldım.


    Buraya kadar her şey çok normal. Ürünü açtım test etmek için üzerinden hiçbir koruyucusunu vb. çıkarmadan sadece displayport ile bilgisayarıma bağladım.


    Aşağıdaki videoda görebileceğiniz gibi ürünün ekranı ile panelin arasında, toz parçası ve kıl parçası görünmekte yani ürün fabrikadan hatalı çıkmış başka hiçbir şekilde panel ile ekran arasına bir şey girmesi mümkün değil zaten.


    Ürün gördüğünüz gibi fabrikadan sorunlu, ben de aşağıda gördüğünüz sebepten dolayı ürün değişimi için talep oluşturdum çünkü ürünün fiyatı 3000-4000TL artmıştı ben ürünü teslim aldığımda.

    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5


    Hepsiburada'da talep oluşturdum aynı gün saat 16:05 (yani 2 saat bile geçmemişti teslim aldıktan sonra), yukarıdaki videoyu çektim ve ürünü kutulayıp koydum. Aynı şekilde Acer'e de ürünün seri numarasıyla birlikte mail attım ve telefonla da görüşme gerçekleştirdim.




    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5


    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5



    Daha sonra hepsiburada tarafında başta bana ürünün açıldığı için değişimi/iadesi olmayacağı söylendi. Yasal hakkım olduğunu söyleyerek bu aşamayı geçtim ve talebim yukarıdaki resimde gördüğünüz üzere oluşturuldu ve bana iade kargo kodu verildi. Hatta burada da Horoz Lojistik ne kolay kolay benden ürünü aldı ne de hepsiburadaya teslim etti. Aşağıda da şikayet var üzerinden oluşturduğum horoz lojistik şikayeti var 24 Kasım Salı tarihli. (Pazartesi ararlar belki diye beklemiştim.)


    https://www.sikayetvar.com/horoz-lojistik/horoz-lojistik-iadedegisim-kargosunu-gelip-almiyor


    Daha sonra zor da olsa Horoz Lojistik adlı firma ürünü Hepsiburada'ya ulaştırdı, yukarıda talep onaylandı 28 Kasım Cumartesi yazıyor o gün Horoz tarafından teslim edildi ve Hepsiburada ürünü servise göndermek için benim onayımı istedi aradı ve ben de onay verdim.


    Ürün 2 Aralık çarşamba günü Acer Türkiye distribütörü olan Penta'ya yollandı.


    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5

    Penta'da bu ürünü değişim raporu için Acer'e yolladı. Asıl olaylar burada başlıyor işte.


    7 aralık Pazartesi günü öğreniyorum ki Acer firması ürün kurumsal fatura ile alındığı için hiçbir şekilde değişim/iade raporu vermeyeceğini söylüyor ve bunun için hiçbir yasal dayanakları yok.


    Bu yüzden ürün tekrar pentaya gidiyor ve 3 gündür penta deposunda beklemekte ürün.


    Bu sırada ben de HepsiBurada ile iletişme geçmeye çalışıyorum, call-centerdan belki birisi işin den iyi anlıyordur vb. diye. Bu durumu iletiyorum.


    Öncelikle bana bir mesaj geliyor.



    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5


    Bildiğiniz gibi otomatik atılmış bir mesajdan hiçbir farkı yok. Ürün serviste yatıyor hiçbir işlem görmüyor, ve bana 20 iş günü beklemem gerektiği söyleniyor.


    Tekrar arıyorum yazıyorum.



    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5


    Yine aynı mesajı alıyorum hiçbir farkı yok.


    Sonra arıyorum olayı anlatıyorum, kurumsal iade faturasının gerektiğini söylüyorlar bana. İade faturasını kurumsaliade@hepsiburada.com a mail olarak atıyorum.


    Sonra bugün sabah böyle bir mesaj alıyorum. Para iadesi yapılacağına dair, ama ürün olmuş zaten 24bin lira.

    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5


    Madem öyle diyorum 20 gün beni mağdur ettiniz, benim hesabıma özel ve ürüne özel indirim kuponu tanımlayın ben aynı üründen almak istiyorum diye arayarak bugün 9 aralık 2020 yeni talep oluşturuyorum.


    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5


    Diğer kayıttan devam edelim diyorlar çünkü ortada para iadesi bile yok. İşi bilmeyen habersiz biri o mesajı bana yollamış sanırım Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5 


    Bilgilendirme yapılmıştır dedikleri mesaj da aynen bu şekilde ürün hala serviste işlem görmektedir mesajı:

    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5


    Tekrar mesaj yazdım öğlen şu şekilde:

    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5


    Bu sırada da Penta'dan bir teknik arkadaş ile iletişim halindeyim, acerin öyle bir şey yapmasının yasal olmadığını rapor vermek zorunda olduklarını hatta 3 işgünü süresi olduğunu ve benim zaten 2 saat içerisinde talep oluşturduğum için Acer'in böyle bir hakkı olmadığını, yanlış bildiğini söylüyor.


    2-7 aralık arasındaki bir süreçte ürün Acer tarafından tekrar Penta'ya yollanıyor, sadece Onarım başlığı altında Penta->Acer şeklinde yollanırsa tamirat yapılacağını söylüyor, kurumsal fatura olduğu için açılıp bakılmadan telefonda bana ürünün geri yollandığını söyledi.


    Ve 9 aralık 16:42 bakıyorum ki:


    Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5

    PENTA ürünü tekrar Hepsiburadaya yollamış, sebep olarak Dış servis yani Acer sağlam demiş.

    Acer aslında ürünü açıp bile bakmadığını belirtti bana, burda da Penta'nın bir işgüzarlığı olmuş ve hiçbir şey yapmayan Dış servis için Sağlam dediğini sisteme girip bugün Hepsiburadaya yollamışlar.


    Bunun için de yine aynı arkadaşla iletişime geçtim ürünün hepsiburadaya yollandığını söyledi ve tekrar geri talep edeceğini belirtti.


    Bakılmayan ürünün bu şekilde Hepsiburadaya yollanmış olması da ayrı bir rezalet açıkçası.


    Bir satıcı olarak Hepsiburada sattığı ürünün yanında hiç durmuyor, arayıp soran ürünün nerede olduğunu sorgulayan ben oluyorum sadece hiçbir şekilde yardımcı olunmuyor. Her aradığımda farklı farklı kişilere en baştan tüm olayları anlatmak zorunda kalıyorum.


    Bir üretici olarak ise Acer Türkiye yasal dayanakları olmadan hatalı ürettiği malın değişim raporun bile vermekten aciz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katates Pızartması -- 11 Aralık 2020; 17:22:38 >







  • Arkadaşlar desteğinizi bekliyorum. Sosyal medyadan ses duyurmadan maalesef hiçbir şey yapmıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun size desteğim olabilirse ne mutlu ben de geçmişte aynı durumları yaşadım. Umarım ürün bir şekilde aynı fiyattan değişim olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8E2986D96

    Geçmiş olsun size desteğim olabilirse ne mutlu ben de geçmişte aynı durumları yaşadım. Umarım ürün bir şekilde aynı fiyattan değişim olur.

    Sağ olun hocam desteğiniz için, Hepsiburada gerçekten ilgili olsaydı bunların yaşanacağını bile düşünmüyorum açıkçası, otomatik mesajlardan call centerdan ötesi gelmiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018 yılıydı hepsiburada dan evime laptop siparişi vermiştim ve ürüm eve ekranı hasarlı olarak ulaşmıştı. Ben de onlara iade talebinde bulundum. Size ne kadar uzun uğraşlar verdiğimi söylesem şaşırırsınız. Suçu Kargo şirketine yüklediler ve kapıda tutanak tutturmadığım için yan çizdiler. Uzun uğraşlar sonucu para iadem yapıldı. İnşallah değişim olur bence problem hepsiburada.com'un fiyat politikası olabilir. İadeyi ara mercilerle ortadan kaldırıp çözüp fiyatı değiştiriyorlar gibi. Malesef burası Türkiye. Ve kimse hakkını aramak nedir bilmiyor hocam. Herkes genişletilmiş benciş moduna girmiş. Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın misali. Umarım çözersiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alıntı

    metni:
    Kurulumu yapılmış ya da kullanılmış elektronik ürünlerinin iade/değişim işlemi, yetkili servis raporu doğrultusunda gerçekleştirilebilir. Ürününüzün kullanılmış/kurulumu yapılmış olmasından dolayı, ürün iadesi için servis iade raporunuz olmalıdır.
    İadeyle ilgili detaylı bilgiye web sitemizde yardım sayfasından veya buradan (http://www.hepsiburada.com/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=20) ulaşabilirsiniz.
    ******* numaralı siparişinizde yer alan Acer Predator X35bmiphzx 35" 180Hz 2ms (HDMI+Display) GSync UWD QHD LED Monitör ürününüzün servis işlemleri devam etmekte olup 25.12.2020 tarihine kadar tamamlanması bekleniyor. Bu süre dolmadan işleminizin sonuçlandırılması için teknik servis ile iletişim halindeyiz.
    Yetkili servis kontrolleri ardından iade/değişim raporu verilmesi durumunda işlemlerinizin tamamlanması için sizinle iletişime geçilecektir. Ürününüzün onarımının tamamlanması durumunda ürününüz tarafınıza gönderilecektir.
    Teşekkür ederiz.


    Yine cevap geldi hepsiburadadan bunun üzerine aradım yine, 25'ine kadar beklemelisiniz ürün servis sürecinde inceleme altında görünüyor diyorlar.


    Hiçbir şey yapmayacaklarını söylüyorlar. Acer ürüne bakmayacak hiçbir şekilde diyorum o zaman rapor olmadan hiçbir şey yapamayız diyorlar.





  • Ortak, bu iş şans işi ya. Ben de 2 sene önce 6binlik acer aldım ama alırken de stresli bir şekilde aldım. Sonuçta pahalı bir ürün. Fakat problemsiz geldi ve labtop ile de sıkıntı yaşamadım. Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tonodias

    Ortak, bu iş şans işi ya. Ben de 2 sene önce 6binlik acer aldım ama alırken de stresli bir şekilde aldım. Sonuçta pahalı bir ürün. Fakat problemsiz geldi ve labtop ile de sıkıntı yaşamadım. Geçmiş olsun.

    Sağ ol hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destekleriniz için teşekkürler arkadaşlar up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir daha asla Acer laptop almam.
    İki tane aldım.
    İkisi de pert.
    Birini götürdüm, kullanıcı hatası diye garantiden çıkardılar.
    Düşürmüşsünüz diye tutturdular. Katiyen öyle bir şey olmadı gayet de iyi kullandım. Yaklaşımları benim sinirlerimi aşırı bozmuştu.

    Neyse şu an ikisi de çöp. Acer serviste gördüğüm muamele yüzünden ikinciyle uğraşmadım bile.
    Bilgisayar şifremi kendi aralarındaki maillerde paylaşan bir servis aynı zamanda. Sen benim şifrelerimi nasıl tüm müşteri hizmetlerine gönderirsin?

    Neyse Acer bir daha asla almam. Lenovo çok ilginç. Haber çıkmıyor adamlardan fakat bir bakıyorsunuz haber vermeden yapıp gönderivermişler. Kıyasladığımda en azından yardımcı olmak için uğraşıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsinan -- 9 Aralık 2020; 21:35:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsinan

    Bir daha asla Acer laptop almam.
    İki tane aldım.
    İkisi de pert.
    Birini götürdüm, kullanıcı hatası diye garantiden çıkardılar.
    Düşürmüşsünüz diye tutturdular. Katiyen öyle bir şey olmadı gayet de iyi kullandım. Yaklaşımları benim sinirlerimi aşırı bozmuştu.

    Neyse şu an ikisi de çöp. Acer serviste gördüğüm muamele yüzünden ikinciyle uğraşmadım bile.
    Bilgisayar şifremi kendi aralarındaki maillerde paylaşan bir servis aynı zamanda. Sen benim şifrelerimi nasıl tüm müşteri hizmetlerine gönderirsin?

    Neyse Acer bir daha asla almam. Lenovo çok ilginç. Haber çıkmıyor adamlardan fakat bir bakıyorsunuz haber vermeden yapıp gönderivermişler. Kıyasladığımda en azından yardımcı olmak için uğraşıyor.

    Bu da benim ilk ve son ürünüm olacak gibi hocam, gerçekten hayatımda gördüğüm en kötü firma olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acer deyince tüylerim diken diken oluyor. Allah yardımcınız olsun ne diyim.

    Bu olayda benim acer ile acı tecrübem

    https://www.sikayetvar.com/acer/acer-servisin-fahis-ucret-talebi

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.