Şimdi Ara

Hepsiburada HepsiJET Efsane Cuma Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.729
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar,


    Baska bir konusu varsa bulamadim, sözde efsane cuma kampanyasından alınan ürünler ile ilgili birçok kişiden ve platformdan şikayet başlıklarına rastladım. Birçok kişinin 2 haftadır ürünleri ya gönderilmiyor ya bekletilmeye devam ediliyor ya da tek taraflı iptal ediliyor.


    Ben de efsane cuma kampanyasından bir ürün aldım 24 kasım tarihinde ve 28'i günü Bakırköy şubesine varmış olmasina rağmen 11 gündür mertere tarafıma teslim edilmedi. Her telefon acisimda aynı tepkiler, sacma özür dileyisler ve samimiyetsiz boş konusmalarla karsi karsiyayim.


    Bunun için toplumca bir hareket baslatalim diyorum. Amazon diyoruz, dünya ilerliyor diyoruz, bu tip firmalar ve olusumlar gelişmek isteyen ülkelerin önünde engel teşkil etmektedir. Bunlarla ilgili ciddi yaptırımlar uygulanmalidir. Hepsijet adı altında ne idüğü belirsiz bir şubeye sahip olmayan, gönderilen ürünü göremediğiniz ve neye hizmet ettiği belli olmayan bir firmanın faaliyet göstermesi acilen durdurulmalıdır.


    Bu durumlar ciddi dolandırıcılık sınıfına giren konulardır. Günlerce insanların paralarını elinde tutup, fiziken var olmayan malları şubeden zaten teslim alınmıyor kisvesi ile varmış gibi gösterip insanların zamanına ve paralarına el koymak artık kabul edilemez ve acilen buna karşı bir yaptırım şarttır.


    Bu konu altında sorun yasayan kisilerin mesaj atmalarını ve toplunca ilgili mercilerle görüsüp ciddi yaptırımlar uygulanmasi icin görüsülmesini talep etmekteyim.


    Lütfen ilgilenen arkadaslar konuyu öne cikartsinlar artık bir değişim şart.


    Şimdiden herkese bol sans




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frozensoul -- 9 Aralık 2020; 8:40:26 >



  • 23 Kasım 2020 günü verdiğim siparişim güya aynı gün kargoya verildiği halde halen bana ulaşmadı. Efsane Cuma indirimlerinden ötürü yoğunluk olabileceğini düşündüğüm için 2 Aralık 2020 gününe kadar aramadım bile. Aradığımda en geç 5 Aralık cumartesi günü tarafıma ulaştırılacağı söylendi. Tabi ki ulaştırılmadı, 7 Aralık pazartesi günü aradığımda kargonun şubede olduğu 23:00 a kadar ulaştırılacağı söylendi. Yine ulaştırılmadı. 8 Aralık sabah aradığımda yine aynı yalanlar ve bahaneler sıralandı. Siparişin iptalini istedim kargoya verildiği için iptal edilemeyeceği söylendi. 9 Aralık yani bugün aradığımda 24 Kasımdan beri transfer aracında olduğu söylendi (ürünü Aliexpress'ten almadım Hepsiburada'dan aldım), bir gün önce şubede olduğunu söylediniz dediğimde telefon bir anda kesildi. Tekrar aradım bu sefer şubede olduğu tarafıma ulaştırılacağı söylendi. Bundan sonra ne hepsiburada ne de hepsijet ile herhangi bir alışverişim olmayacak ve sesim çıktığı kadar bu saçmalığı her yerde herkese anlatacağım. Gönderilmeyen ürünler kargoda gibi gösterilip insanlar kandırılıyor.Şube desen yok gidip alamıyorsun. Sorun çözecek muhattab bulamıyorsun . Kesinlikle bu tür firmalardan sipariş vermeyin.

  • Benim de ürünüm 28 Kasım'da Hepsijet'e verilmişti, 10 gündür hiç bir hareket yok, sözde 1 aralık teslim tarihi idi. Hediye olarak almıstım üstelik. Sikayetvar ve müşteri hizmetleri nezdinde her yerde konuyu dile getirdim, her gün acil oldugunu iletiyorum deyip oyaladılar durdurlar, dün de MH ile görüşmem de özellikle iadesini istemediğimi, ürünün fiyatı artıgından dolayı magdur edileceğimi belirtmeme rağmen dün tek taraflı iade süreci baslatmıslar. Bugun tekrar görüştüm, yine aynı zırvalar gerekli departmana mail attım vs. Ayrıca ürünün ücretinin artmasını geçtim 3 tane de kart kampanyasından yararlanmıştım o gün.

    Dün aksam da hepsijet whatsapp bot dan sorgulama yaptıgımda ayın 10unda teslim edeceğiz deniyordu.

    Gercekten böyle kötü yönetilen bir süreç olamaz, bir daha ister 1000 TL fark olsun gider amazondan ya da gg den alırım. En azından bu kadar mağdur etmiyorlar.

    Bakalım bekliyoruz ortada ne ürün var ne iade.

  • Ben alırken kargo firmasının hepsijet olduğuna dikkat etmedim . Adını ilk defa duyuyorum .Söylediğiniz gibi bir daha arada uçurum olsa bile hepsiburadadan alışveriş yapmam.

  • Evet arkadaslar bütün magduriyet yasayan ve sikayetci olan kisilerle toplanip bu durumun caresine bakalim diyorum. Yasal yollara basvuralim.

  • frozensoul kullanıcısına yanıt

    Biz en fazla iade işlemi yaptırır, ücretimizi geri alırız ama kesinlikle bu firmanın bir şekilde ceza alması gerekiyor. Efsane cuma adı altında insanları kandırıp, ücretini aldığı hizmetleri yerine getiremiyor. Hatta rekabet kurulu da olaya et atmalı, ben bunların kampanyasına inanıp aldım, belki baska yerden alacaktım, diğer ticaret yapan kişiler kazanacaktı.

  • SecurityMJ kullanıcısına yanıt

    Sonucta para bagliyorsunuz, farklı firmaların kazanacak olmasini bir kenara bırkın, sizin baska birsey alma hakkınızı ve o günler icin ayırdiginiz paranizi tamamen bloke etmiş ve bundan kazanç elde etmis oluyorlar. Milyonlarca sipariş aldilar o gün ve heryer sikayet kayniyor. Bence kargo firmalarina tamamen opak olma sarti getirilmeli. Ve en önemlisi ülkede denetim yok. Denetleyen adamlar zaten ayrı başlı basina bir konu. Bunlar icin bir calisma baslatmak istiyorum hepimiz toplanalim ve sadece amazon seviyesinde firmalar ile yolumuza devam edelim

  • An itibariyle kargo firmasından cevap alınamadığı için sipariş iptal olmuş, aradaki farkı da hediye ceki olarak tanımlayalım diyor, ulen napıyım ben şimdi, bir de baska satıcı mı hepsiburada mı hangisini istersiniz diyo, koşul şart koşuyorlar, yine aynı mağduriyeti yaşatacaksanız neden alayım sizden dedim, bir de iade henuz gecmemiş 1 gün içinde yansır diyor umarım bu konu da yalan değildir çünkü iade ücreti yatmayan bir sürü şikayet okudum.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.