Şimdi Ara

Akıl verin lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 16 mbit internet kullanıyorum. Çeşitli sorunlardan dolayı yarı hız bile alamıyorum. En fazla 5 mbit hıza ulaşıyorum. Müşteri hizmetlerinden ekip çağrılmasını talep ediyorum arıza kaydı oluşturup duruyorlar. Diyorum ki bana arıza kaydı değil ekibi gönderin. İlçe Türk Telekom müdürlüğüne gidiyorum adresime ekip gönderin diye onlarda gelecek bu hafta içinde diyip geçiştiriyorlar.


    Türk Telekom Ceosuna twitterdan yazıyorum bulunduğum bölge adsl altyapısında Vdsl veya Fiber çalışması neden yapılmıyor diye. Benimle iletişime geçeceklerini söyleyip kayıt açıyorlar. Bugün geri dönüş yapıldı neymiş vdsl fiber çalışması yokmuş bölgemde. Soruyorum kimin bunu dediğini Manisa Türk Telekom diyorlar. Ben Ceosuna yazdım, Cimere yazdım Ulaştırma Bakanlığına gitti şikayetim bir adım atılmadı. İlçe Müdürlüğüne gidip talep ediyorum. Müşteri hizmetlerini belki 100 kez isteğimi iletiyorum. Başka ne yapabilirim bilmiyorum.


    Altyapımın yükseltilmesi için mahallede imza mı toplamam gerekiyor anlamadım.




  • Ben de 8mbit paket kullanıyorum. Yaklaşık 2 ay çektim sıkıntı. Şimdi kayıpsız alıyorum. İnatla şikayete devam etmelisiniz. Hız sabitlemesi isteyin sürekli. Sonra tekrar yükselttirin. Oyuncak edin biraz. Bağlantı kopması sorunu baş gösterince ekipler geliyor en son.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam hız olmasa da en azından 12 13 lerin altına düşmemesi gerekiyor hocam dediğiniz gibi baskı yapacağım sürekli. Teknik ekip bir şekilde gelmesi lazım yoksa bu ay sonunda sözleşmem bitiyor Türk Telekomla şu şartlarda devam etmek istemiyorum.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.