16 mbit internet kullanıyorum. Çeşitli sorunlardan dolayı yarı hız bile alamıyorum. En fazla 5 mbit hıza ulaşıyorum. Müşteri hizmetlerinden ekip çağrılmasını talep ediyorum arıza kaydı oluşturup duruyorlar. Diyorum ki bana arıza kaydı değil ekibi gönderin. İlçe Türk Telekom müdürlüğüne gidiyorum adresime ekip gönderin diye onlarda gelecek bu hafta içinde diyip geçiştiriyorlar. Türk Telekom Ceosuna twitterdan yazıyorum bulunduğum bölge adsl altyapısında Vdsl veya Fiber çalışması neden yapılmıyor diye. Benimle iletişime geçeceklerini söyleyip kayıt açıyorlar. Bugün geri dönüş yapıldı neymiş vdsl fiber çalışması yokmuş bölgemde. Soruyorum kimin bunu dediğini Manisa Türk Telekom diyorlar. Ben Ceosuna yazdım, Cimere yazdım Ulaştırma Bakanlığına gitti şikayetim bir adım atılmadı. İlçe Müdürlüğüne gidip talep ediyorum. Müşteri hizmetlerini belki 100 kez isteğimi iletiyorum. Başka ne yapabilirim bilmiyorum. Altyapımın yükseltilmesi için mahallede imza mı toplamam gerekiyor anlamadım. |
Bildirim