Şimdi Ara

Hepsiburada 7 bin liramı iç etti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
1.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 8 Kasım'da hepsiburada platformu, hepsiburada satıcısından 7 bin lira tutarında Samsung Galaxy Note 10+ satın aldım bkz. resim 1.


    Ürün kozmotik olarak kusurlu olduğu için değişim talep ettim. Değişim kabul edilmedi iade talebiniz kabul edildi diye bilgilendirme aldım bkz. resim 2.


    Paramın ayın 19'unda karta iadesinin gerçekleştiğine dair ayrıca mesajla bilgilendirildim bkz. resim 3.


    Aradan 8 gün geçtikten sonra bankayı aradığımda, "Biz paranızı bu kadar bekletmeyiz, hesabınıza herhangi bir geri ödeme yapılmamış, Hepsiburada ile görüşün." denildi. Hepsiburada'ya durum hakkında yazdığımda ve kendilerini aradığımda sadece oyalama mesajları aldım bkz. resim 4 - resim 5.


    Bu süreçte iadem onaylandıktan hemen sonra, satıcı hepsiburada olmak üzere aynı telefondan bir tane daha almıştım bkz. resim 6.


    Bu parayı benim kullanmam hakkım iken, paranın sahibi ben iken şimdi paramı hepsiburada kullanıyor. Daha da vahim olanı yalan söylüyorlar paranız iade olundu diye. İade edilmemiş dediğimde, bekleyin mesajlarımızı takip edin diyorlar. Paramı kullanamıyorum. Ödemelerim var. Bunlar paramdan para kazanacak diye ben mağdur oluyorum.


    İade edildiğini iddia ettikleri, yalan söyledikleri gün dolar 7.6699 idi (912$) bkz. https://www.tcmb.gov.tr/kurlar/kurlar_tr.html. Şimdi ise 7.7975 (898$) bkz. https://www.tcmb.gov.tr/wps/wcm/connect/tr/tcmb+tr/main+page+site+area/bugun. Benim 14$, 110 lira kaybımı kim ödeyecek. Bu resmen gasp ve hırsızlık.


    Ve şikayet edebileceğiniz, hakkınızı alabileceğiniz, cezalandırabileceğiniz hiç bir merci yok.


    sikayetvar.com'a yazıyorum. Otomatik mesajla geçiştiriyorlar. Bir de buraya yazıp paylaşıyoruz. Hepsi bu. Yapabileceğimiz hiçbir şey yok. Bunu onlar da gayet iyi bildikleri için oldukça rahatlar.


    Diğer yandan amazon (ingiltere, usa, almanya), aliexpress ile pek çok alışverişim oldu binlerce lira, yıllardır. Kesinlikle böyle bir sıkıntı yaşatmıyorlar. Bunlara kim dur diyecek? Kim hak ettikleri cezayı verecek? Ne üzücü ki hakkımızı arayabileceğimiz en güvendiğimiz yer sosyal medya.


    Gelişme olursa mesajın üst kısmında editleyeceğim.



    Resim 1



    Hepsiburada 7 bin liramı iç etti

    Resim 2


    Hepsiburada 7 bin liramı iç etti



    Resim 3


    Hepsiburada 7 bin liramı iç etti


    Resim 4


    Hepsiburada 7 bin liramı iç etti


    Resim 5


    Hepsiburada 7 bin liramı iç etti


    Resim 6


    Hepsiburada 7 bin liramı iç etti


    Farklı sosylal mecralarda konu paylaşılmıştır. Bazıları:


    https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-7-bin-lirami-iade-etmiyor


    Timucin gave Hepsiburada 1 star via @Trustpilot https://www.trustpilot.com/reviews/5fc4caa85e693f0b10056bbf


    Twitter

    Instagram

    Facebook

    Youtube


    Ekşi hesabı olan varsa memnun olurum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 30 Kasım 2020; 13:38:6 >



  • Öne çıkardım hocam biran önce maduriyetinizi giderirler.

  • BenFero kullanıcısına yanıt

    Eyvallah. Teşekkürler.

  • Çabuk çözülür bu sorun diye düşünüyorum
  • Son durum nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperen_69 kullanıcısına yanıt
    Aldım
  • Hepsiburada'ya kesinlikle güvenmeyin. Bana da ürünün seri nosu faturada kasti olarak yanlış olarak girilmiş sıkıntılı monitör yolladılar. Alışveriş yapalı 50 gün oluyor hala paramı geri alamadım. Açtığım konu: https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-faturasindaki-seri-no-dalavereleri--147499935#147499935




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoTemKiN_02 -- 17 Ocak 2021; 20:58:47 >
  • timucinpusat kullanıcısına yanıt

    Sevindim , geçmiş olsun tekrar

  • alperen_69 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.