Şimdi Ara

Turkcell ile Amazon Arasındaki Fark Yaşadığım İade,THH ve İcra Süreci

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
2
Favori
5.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuyu izah etmeden belirtmeliyim ki telefon çok çok iyidir ki iyide zaten ama biz beğenmedik lütfen konuyu farklı bir yere çekmeyelim.

    16 Mayıs gibi ben Turkcell den arkadaşım Amazon’dan Iphone 11 aldık lakin(benim Turkcell den alma sebebim kredi kartıma kampanyası vardı olmaz olaydı) telefonu iki gün inceledikten sonra beğenmedik sebebi amoled ekrana alışmış olmak ve her iki telefonda da sarı ekran sorunu olması idi(bazı arkadaşlar sarı ekranı sorun olarak kabul etmiyor merak edenler iPhone sarı ekran sorunu yazarlarsa görebilirler lütfen konumuz bu değil  ben başka bir hususu arz edeceğim)

    Amazondan alan arkadaşım iade talebi oluşturdu takip numarası ile gönderdi, inanın yalan olmasın 4 5 gün içerisinde ücretini iade ettiler.

    Şimdi benim yaşadığım sürece gelecek olursak, Turkcell de sistem üzerinde iade talebi gibi bir uygulamaları yok! Ya arayacaksınız yada telefon ile iade talebi oluşturacaksınız neyse ben aradım iade etmek istediğimi söyledim bana tamam talebiniz alındı 5 iş günü içerisinde size döneceğiz dediler(sadece kargo iade numarası vermek için bu işlem) ben 5 gün bekledim arayan soran email atan yok! Aradım durumu izah ettim bana hemen bir iade kodu verdiler çok şükür. Telefonu iade için gönderdim. Gönderdikten sonra yine iade etmek istediğime dair hem maillerine hem sitelerindeki talep formuna iade etmek istediğimi belirten yazılar yazdım. Neyse bi 20 gün kadar sonra Genpa bana mesaj atıyor Değişim için cihazın incelenmesi için benden TC istiyorlar halbuki ben iade için göndermişim Turkcell i aradım bakın durum bu bu tamam dediler talebiniz alındı dedim alındı da adamlar TC istiyor bakın değişim diyor lütfen diyorum yok 5 gün içinde bakılacakmış el mahkum tamam diyorum.Arayan soran yok hayda bir bakmışım telefonu bana geri göndermişler ben tabi kesinlikle kargoyu kabul etmedim, neyse bi daha ara bi daha izah et et ya lütfen diyorum lütfen bakın talep alıyorsunuz dönmüyorsunuz yok muhataplarım birşey demiyor telefonu göndermemin üzerinden 1 aydan fazla geçti bu sürede bana telefon 2 defa falan geldi ben kabul etmedim. Sonunda THH verdim aradan 15 gün süre geçti bunlar herhangi bir savunmada bulunmadı, savunma yok THH benim lehime karar vermesi lazım ama korona dönemi süreçler uzuyor(ben bu süreçte ve sürecin toplamımda Turkcell ile abartısız her seferinde süreci anlattım Allah bu firmayı bildiği gibi yapsın 40 defa irtibatta geçmişimdir Mh gayet kibar bir şekilde kendi ellerinden birşey gelmediğini belirterek talep alıp durmuştur.) Neyse THH 10.08.2020 tarihinde ücret iadesi şeklinde kararı yazdı.Ben yine arıyorum icra falan uğraşmamak için yada bak karar var sana ulaştı itiraz edeceksen et diye yok yok yok aradan 35 gün kadar geçti ben bunları icraya verdim. 20 gün yine arayan soran yok bu arada bana yine telefonu gönderiyorlar ben kabul etmiyorum. Artık Turkcell beni aramaya başladı önce kargoyu kabul etmeniz lazım diyor ya diyorum ben niye kargoyu kabul edeyim etmiyorum yok anlamıyorlar bu THH kararından sonrada telefon kargo ile bana en az 2 defa toplamda abartısız söylüyorum rahat 5 defa gelmiştir ben kesinlikle kabul etmedim. Bunlar icra süresi doldu paramı hala yatırmadılar. Ben bunları artık hacize vereceğim ancak iş güç müsait olamadım icra süresi dolduktan 5 gün kadar sonra Turkcell den avukat aradı dedi paranızı yatıracağız dedim ben senin şahsına birşey demiyorum sende çalışansın ama o firmayı Allah bildiği gibi yapsın arkadaş birşey demedi bunlar çok şükür bana ana paramı ve dosya masraflarımı yatırdı ben icraa kaldırdım iş son buldu. Ekimin 15i gibi paramı alabildim.Ama ne oldu bunlar benim paramı 3,5 ay kadar tabiri caizse p.ç etti ama sonuçta 3’5 ay benim paramı haksız yere tutanlara en ufak bir ceza verildi mi yok.(bu süreçte araştır THH git adliyeye git et bunlarıda hesaba katın lütfen)

    Velhasıl ben bunları yaşadım siz yaşamayın.

    Yazarken yoruldum fazlası yok inanının eksiği var.

    Ek olarakta 3 4 irtibatımda bakın ben donanımhabere üyeyim yaşadığım süreci orada yazacağım diye uyarmışlığım da var ☺️




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOOOOOOOOOOO -- 29 Kasım 2020; 19:4:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ya arkadaş böyle hikaye mi anlatılır ...


    biraz düzgün ve kısa yazın. 2. cümleden sonra okumadım.


    bu arada gidersin mağazadan iphone 11 incelersin....beğenirsen istediğin yerden sipariş verirsin. bu kadar basit. her yerde incelenebilecek bir cihaz bu.

    sırf 14 gün iade kanunu var diye bir şeyleri bedavaya deneyimlemek istiyorsunuz.

    Aynen Turkcell'in ortağıyım. Laf atılınca rahatsız oldum.


    Iphone 11 bir yıldır markette. Gider bakarsın.


    Apple geldi suyunu çıkardınız, suistimal ettiniz, adamlar artık müşterilerin suratına bakmıyor.


    Amazon geldi, almayacağınız ürünü alıp kullanıp iade ediyorsunuz. Onlar da süreçlerini sıkılaştıracaklar ondan sonra düzgün hizmet alan herkes problem yaşayacak.


    Tane tane yazınca anlaşılmayabilir, bir dahaki sefere 300 paragraf yazıyim oturur okursun.

    Aynen hocam.


    Bu arada Turkcell'den nefret ederim.


    Bizim bu forumun ölücüleri meşhurdur. Bazı arkadaşlar Apple'dan yılda 1 telefon alıp iade etme hakkı var diye kendisine, ailesine ve tüm sülalesine telefonu alıp alıp iade ettiriyor.


    10 gün Iphone 11 yada Ipad kullanacağım diyip alan arkadaşlar da var.


    Cayma hakkı hevesinizi giderin diye değil, kandırılma riskini ortadan kaldırmak için verilmiş bir imkan. Online alışverişte gidip dokunup deneyip alamadığınız için bu süre size bu sebepten veriliyor. Iphone her yerde var, köşe mahalledeki telefon bayilerinde bile var, gider denersin, internetten alırsın.


    Amazon'un da suyunu çıkarıyor bir çok insan, korkuyorum kilitleyecekler bu güzel sistemi.

    Kimlik fotokopisi ile adıma başka bir ilde Turkcell superonline hat açılmış, e devletten tesadüfen öğrendim. Turkcell’e şikayet kaydı oluşturdum, aboneliğin zaten durdurulduğunu söylediler. Ne olur ne olmaz savcılığa da bilgi verdim.

    Aradan 3 ay geçti, Turkcell icraya verdi beni. İtiraz ettim, takip durdu ama dosya açık kaldı.

    1 sene sonra cihaz almak istedim, satmadılar, Turkcell’e borcum varmış! İcra dairesinden avukatlarını buldum, aradım. Turkcell genel merkezine telefon açtım, mail attım. Ne yaptıysam dosyayı kapatmadılar!

    Seveyim bu işin ızdırabını deyip avukat tuttum, menfi tespit davası açtım! Dava başlar başlamaz Turkcell borçtan feragat ettiğine dair yazı yollayıp icra dosyasını kapatmış! Mahkemede dava konusuz kaldı diye davayı kapattı.

    Mahkeme masrafı ile avukatlık ücreti de bana girdi.

    Böyledir Turkcell. Kendi hatasını bile size düzeltir de bir özür bile dilemez
    Biraz alakasız olucak hocam ama bende aynısını merdiven altı denen bir yerden koltuk takımı alarak yaşadım adamlar ile thh ve üst mahkemelik olduk mahkeme beni haklı buldu 4 milyarlık koltuk için 8 bin TL ödediler faiz ve avukat masrafları dahil gerçi onuda odemezlerdi ama avukat direk araçlarına haciz koydurdu diye arabayı bağlarlar korkusu ile ödediler galiba ,aradan geçen zaman sonucu ben akillandim gittim istikbalden paraya kıyıp 12 bin TL'ye koltuk aldım aradan iki ay geçti koltuk çelik yayi bozuldu adamları aradım durumu izah ettim adamlar bir saat içinde yeni koltuk ile gelip eskisini alip gittiler. Yani burada anlatmak istediğim kurumsallık çok önemli bir şey hocam amazondan bende iki deterjan aldım biri patlamıştı ücretini iade ettiler bütün ürünlerin ve ürünler sizde dursun dediler.


    Turkcell oldum olası sevmem sevemedim geçte olsa paranizi almışsınız geçmiş olsun , kulağınıza küpe olur artık bu olayda.:)

    Ondan sonra Amerikan Firmasını (Amazon) neden seviyormuşuz, milli ve yerli firmalar varken.. diye başlayan

    cümleleri kuranlara Allah benzerini yaşatsın inşallah.Zira bu firmaların düzeleceği yok, bari millet akıllanıp biraz düzelir ve iyi ile kötüyü ayırt ederse belki bu firmalar biraz düzeltir kendini.

    Pek umudum yok tabii , 3 kuruş ucuz oldu mu hemen riske giriyor millet,sonra ah vah.


    9 kasımda HB'den ufak bir siparişim oldu.Adamlar PTT kargo ile göndermişler.

    Dağıtım şubesine geldi 2 hafta önce ama dağıtıma çıkmıyor. Ne PTT kargo MH birşey yapıyor , ne HB müşteri hizmetleri. Tek söyledikleri bildirdik halledecekler. Hallolan birşey var mı, tabii ki yok.

    Neyse mesajlarıma felan dayanamadılar, siparişinizi iptal edip,para iadesi yapalım dediler.

    Ben para peşinde değilim, Bu süreci yönetememiş olmanız ve PTT kargo ile sorunu çözememiş olmanıza üzülüyorum.

    Ne yapmak isterseniz yapın ama parayı bana göndermeyin, çocuk esirgeme kurumuna bağışlayın dedim.

    O zamandan beri gelişme yok,sonucunu merak ettiğimden Cimer'e şikayet ettim, bakalım ne zaman nasıl bir geri dönüş olacaktır.

    Sırf 14 gün iade kanunu var diye deneyimlemek isterse istesin adam kime ne bu kanuna nazaran kişinin hakkını yemeden zira sokmadan Amazon gibi firmalar var adam onu göstermek istemiş fakat eminimki zaten dediğiniz şekilde teşhir ürünleri incelenmiştir ancak iş hususan telefonu kullandığın da daha farklı oluyor kimse deneyimleyim beğenirsem beğenirim beğenmezsem iade ederim diye 7 bin TL parayı bir yere bağlamaz.

    Ayrıca konuyu açan arkadaşın ikinci cümlesinden sonra okumuyorsun birde cevap veriyorsun Turkcell e ortaklığın mı var

    2013 gibi Amazon'un ABD sitesinden kulaklık almıştım 150 dolara.Kulaklığın kablosu bozuk çıktı ve demonte edilebilen bir kablo yani sadece kabloyu yollasalar düzelecek bir sorun.Yazdım böyle böyle bir durum var, hiç sen mi kabloyu hırpaladın, kargo firmasının hatası mı vs demeden tamam hallediyoruz kusura bakmayın dediler.1 hafta sonra kapıma kargo geldi, kulaklığı tekrar yollamışlar.Yazdım dedim yani bu bana ilk yolladığınız kulaklığı geri yollayayım size sorunsuz cihaz sonuçta tek kablosu yok vs.Kabul etmediler özrümüz olarak kabul edin dediler.Ben medeniyetle 2013'de Amazon sayesinde 14 yaşımda tanıştım.

  • Geçmiş olsun süreci akıllı bir şekilde yönetmişsiniz buna rağmen 3,5 ay sürmüş. Turkcell bile böyle yapıyorsa ne denir bilmiyorum
  • JustBeHappy kullanıcısına yanıt

    Çok çok saolun yazımda da belirttim sonuçta bu firma bana ücreti iade etti bu demek oluyor ki benim paramı haksız yere 3,5 ay ellerinde tuttular ama bunun bi cezası yok malesef ben demiyorum bana fazladan para versinler hiç olmazsa devlete bir ceza ödesinler yani biraz acıtsın ki bu süreçleri yaşamayalım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz alakasız olucak hocam ama bende aynısını merdiven altı denen bir yerden koltuk takımı alarak yaşadım adamlar ile thh ve üst mahkemelik olduk mahkeme beni haklı buldu 4 milyarlık koltuk için 8 bin TL ödediler faiz ve avukat masrafları dahil gerçi onuda odemezlerdi ama avukat direk araçlarına haciz koydurdu diye arabayı bağlarlar korkusu ile ödediler galiba ,aradan geçen zaman sonucu ben akillandim gittim istikbalden paraya kıyıp 12 bin TL'ye koltuk aldım aradan iki ay geçti koltuk çelik yayi bozuldu adamları aradım durumu izah ettim adamlar bir saat içinde yeni koltuk ile gelip eskisini alip gittiler. Yani burada anlatmak istediğim kurumsallık çok önemli bir şey hocam amazondan bende iki deterjan aldım biri patlamıştı ücretini iade ettiler bütün ürünlerin ve ürünler sizde dursun dediler.


    Turkcell oldum olası sevmem sevemedim geçte olsa paranizi almışsınız geçmiş olsun , kulağınıza küpe olur artık bu olayda.:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En uygun fiyatları Amazon'da bulduğum halde bazı ürünler pahalı olabilyor, ama yine de Amazon'u tercih ediyorum. Artık siz de öyle yaparsınz diye umuyorum. Turkcell ya da diğer firmaların mantıkları aynı ve bunları değiştirmek imkansız hale geldi. Tüketiciye saygı göstermez isen, yanında durmaz isen bir daha senin kapını calmaz ama bunlar bunları umursamadığı sürece müşteri kaybetmeye devam edecekler.

    Paranızı geri almanıza sevindim, umarım bir daha böyle bir sorun yaşamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOOOOOOOOOOO

    Çok çok saolun yazımda da belirttim sonuçta bu firma bana ücreti iade etti bu demek oluyor ki benim paramı haksız yere 3,5 ay ellerinde tuttular ama bunun bi cezası yok malesef ben demiyorum bana fazladan para versinler hiç olmazsa devlete bir ceza ödesinler yani biraz acıtsın ki bu süreçleri yaşamayalım.

    Siz önce ürünü teslim almalısınız diyen o gerizekalılara kanmadığınız için tebrik ediyorum. İnsanı mal yerine koyuyorlar kendilerince.. Esnafımızdan tut kurumsal firmalarımıza kadar rezillik içindeyiz malesef. Nasıl oldu da halk olarak bu hale geldik. Yazık bize..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Biraz alakasız olucak hocam ama bende aynısını merdiven altı denen bir yerden koltuk takımı alarak yaşadım adamlar ile thh ve üst mahkemelik olduk mahkeme beni haklı buldu 4 milyarlık koltuk için 8 bin TL ödediler faiz ve avukat masrafları dahil gerçi onuda odemezlerdi ama avukat direk araçlarına haciz koydurdu diye arabayı bağlarlar korkusu ile ödediler galiba ,aradan geçen zaman sonucu ben akillandim gittim istikbalden paraya kıyıp 12 bin TL'ye koltuk aldım aradan iki ay geçti koltuk çelik yayi bozuldu adamları aradım durumu izah ettim adamlar bir saat içinde yeni koltuk ile gelip eskisini alip gittiler. Yani burada anlatmak istediğim kurumsallık çok önemli bir şey hocam amazondan bende iki deterjan aldım biri patlamıştı ücretini iade ettiler bütün ürünlerin ve ürünler sizde dursun dediler.


    Turkcell oldum olası sevmem sevemedim geçte olsa paranizi almışsınız geçmiş olsun , kulağınıza küpe olur artık bu olayda.:)

    Turkcell Kurumsal değil mi.. O övdüğünüz marka ile benim de 22 bin TL lik bir ticaretim olmuştu mesela. Düğünden çok önce sipariş vermeme rağmen düğünden sonra getirdiler mobilyaları..


    Övecek olursak mesela ben BOSCH marka ürünleri ve servisini överim. Ama başkası gelip de burada olumsuz bir şeyini anlatır mutlaka. Ancak ben çok memnun kaldım mesela.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: SoNSaMuR4Y

    Turkcell Kurumsal değil mi.. O övdüğünüz marka ile benim de 22 bin TL lik bir ticaretim olmuştu mesela. Düğünden çok önce sipariş vermeme rağmen düğünden sonra getirdiler mobilyaları..


    Övecek olursak mesela ben BOSCH marka ürünleri ve servisini överim. Ama başkası gelip de burada olumsuz bir şeyini anlatır mutlaka. Ancak ben çok memnun kaldım mesela.



    Alıntıları Göster

    Parayı alana kadar kurumsal ondan sonra kurumsallık kalmıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum geçmiş olsun TURKCELL e sorsan belki Müslümanız diyecek ama İslamiyet bunların yaptığı değil Amazon un uygulaması dünyanın en büyük firması olmasının sebeplerinden biriside işte bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RızaAkın14 -- 29 Kasım 2020; 21:48:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimlik fotokopisi ile adıma başka bir ilde Turkcell superonline hat açılmış, e devletten tesadüfen öğrendim. Turkcell’e şikayet kaydı oluşturdum, aboneliğin zaten durdurulduğunu söylediler. Ne olur ne olmaz savcılığa da bilgi verdim.

    Aradan 3 ay geçti, Turkcell icraya verdi beni. İtiraz ettim, takip durdu ama dosya açık kaldı.

    1 sene sonra cihaz almak istedim, satmadılar, Turkcell’e borcum varmış! İcra dairesinden avukatlarını buldum, aradım. Turkcell genel merkezine telefon açtım, mail attım. Ne yaptıysam dosyayı kapatmadılar!

    Seveyim bu işin ızdırabını deyip avukat tuttum, menfi tespit davası açtım! Dava başlar başlamaz Turkcell borçtan feragat ettiğine dair yazı yollayıp icra dosyasını kapatmış! Mahkemede dava konusuz kaldı diye davayı kapattı.

    Mahkeme masrafı ile avukatlık ücreti de bana girdi.

    Böyledir Turkcell. Kendi hatasını bile size düzeltir de bir özür bile dilemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ondan sonra Amerikan Firmasını (Amazon) neden seviyormuşuz, milli ve yerli firmalar varken.. diye başlayan

    cümleleri kuranlara Allah benzerini yaşatsın inşallah.Zira bu firmaların düzeleceği yok, bari millet akıllanıp biraz düzelir ve iyi ile kötüyü ayırt ederse belki bu firmalar biraz düzeltir kendini.

    Pek umudum yok tabii , 3 kuruş ucuz oldu mu hemen riske giriyor millet,sonra ah vah.


    9 kasımda HB'den ufak bir siparişim oldu.Adamlar PTT kargo ile göndermişler.

    Dağıtım şubesine geldi 2 hafta önce ama dağıtıma çıkmıyor. Ne PTT kargo MH birşey yapıyor , ne HB müşteri hizmetleri. Tek söyledikleri bildirdik halledecekler. Hallolan birşey var mı, tabii ki yok.

    Neyse mesajlarıma felan dayanamadılar, siparişinizi iptal edip,para iadesi yapalım dediler.

    Ben para peşinde değilim, Bu süreci yönetememiş olmanız ve PTT kargo ile sorunu çözememiş olmanıza üzülüyorum.

    Ne yapmak isterseniz yapın ama parayı bana göndermeyin, çocuk esirgeme kurumuna bağışlayın dedim.

    O zamandan beri gelişme yok,sonucunu merak ettiğimden Cimer'e şikayet ettim, bakalım ne zaman nasıl bir geri dönüş olacaktır.

  • ya arkadaş böyle hikaye mi anlatılır ...


    biraz düzgün ve kısa yazın. 2. cümleden sonra okumadım.


    bu arada gidersin mağazadan iphone 11 incelersin....beğenirsen istediğin yerden sipariş verirsin. bu kadar basit. her yerde incelenebilecek bir cihaz bu.

    sırf 14 gün iade kanunu var diye bir şeyleri bedavaya deneyimlemek istiyorsunuz.

  • Zamanında aracıma yaptığım değişiklikleri noter ve tüv onayı ile belgeledikten sonra polisin beni durdurup beni tüv türkü tanımam aracını men ediyorum deyip beni 2 ay mahkemede uğraştırdıktan sonra cezamın iptal edilip, harcadığım zamanın ve paranın rezil olmasına benzer bir durum. Giden paranında her bir zerresinin haram olmasını diliyorum.


    Ek olarak devam eden aylarda elimde belgelerim ve emsal kararım olmasına rağmen tekrar men edilmek istedikten sonra, trafik şubeye çektim aracımı, buradaki amir (beton yetmez bir yerlerine) arabanın her şeyi tam diye beni götürenlere bir güzel kaydı ve beni yolladı.



    Bu ülkede işin devlete kaldıysa adamı yıpratıyorlar ne hak ve hukuk herkes istediği gibi at koşturuyor.

  • Çok geçmiş olsun, süreç insanı çok yorar,neyse ki sonuçlanmış. Değeri yüksek bir ürünü internetten alırken Amazon vs gibi müşteri hizmeti kuvvetli yerleri kullanmak çok önemli, bu tarz telefon vs alacak arkadaşlar için yararlı bir konu olmuş, tekrardan geçmiş olsun.

  • Merdomable kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun hocam. özel değilse araçta neyi değiştirdiniz de polisler inatla sizin aracı bağlamaya çalışıyor.


    not: bu bağlama işini de anlamam. araba da sorun varsa ceza yazarsın düzelt dersin. arabayı bağlayınca nasıl düzelticeksek

  • Arkadaşlar çok saolun paramızı aldık lakin o çektiğimiz sürecin firmaya ceza olarak dönmemesi bizi üzüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş elinize sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    ya arkadaş böyle hikaye mi anlatılır ...


    biraz düzgün ve kısa yazın. 2. cümleden sonra okumadım.


    bu arada gidersin mağazadan iphone 11 incelersin....beğenirsen istediğin yerden sipariş verirsin. bu kadar basit. her yerde incelenebilecek bir cihaz bu.

    sırf 14 gün iade kanunu var diye bir şeyleri bedavaya deneyimlemek istiyorsunuz.

    Sırf 14 gün iade kanunu var diye deneyimlemek isterse istesin adam kime ne bu kanuna nazaran kişinin hakkını yemeden zira sokmadan Amazon gibi firmalar var adam onu göstermek istemiş fakat eminimki zaten dediğiniz şekilde teşhir ürünleri incelenmiştir ancak iş hususan telefonu kullandığın da daha farklı oluyor kimse deneyimleyim beğenirsem beğenirim beğenmezsem iade ederim diye 7 bin TL parayı bir yere bağlamaz.

    Ayrıca konuyu açan arkadaşın ikinci cümlesinden sonra okumuyorsun birde cevap veriyorsun Turkcell e ortaklığın mı var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali® kullanıcısına yanıt
    Corona döneminde neden kendini riske atsın ? Böyle hakkı var kullanmış garip olan şey turkcell in böyle ssçmalık yaşatması .
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.