Şimdi Ara

Hız Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Paketim 16 mbit'e kadar olan sınırsız bir paket. Geçtiğimiz gece aniden Hatalı Port Servisi ekranı geldi, 1 saat kadar bu sorunu yaşadıktan sonra kendiliğinden bir düzelme yaşadım. Fakat hızım 12-13 alabiliyorken 3'e kadar geriledi. Defalarca müşteri hizmetleri ile görüşmeme rağmen, modemde de yazdığı gibi hızınız şu dediler ama o hızı imkanı yok alamıyorum. Sorunun santral kaynaklı olduğunu düşünüyorum, sizce neler yapılabilir ?




  • Hat değerlerinizi atarmısınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat değerlerini ve hız testi ekran görüntüsünü ekleyin bakalım.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Değerler ve hız bu. YouTube'da 1080P videolar sorunsuz yükleniyor ama Vodafone TV ve Tivibu falan seyredilmiyor sürekli takılıyor. Keza Steam'den indirmeler de maksimum 900 KB/s görünüyor. Önceden 1.7 MB/S'ye kadar çıkıyordu.


    Hız Sorunu


    Hız Sorunu




  • Bir üstteki mesajıma ekledim hocam.

  • Assassin2016 kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde vdsl var mı hocam?
  • Şehrin işlek bir caddesindeyim ama fiber bile yok, arka sokaklarda var hepsi.

  • Assassin2016 kullanıcısına yanıt
    https://altyapisorgu.netspeed.com.tr/

    Kaç gösteriyor hocam adresiniz?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Santral/Saha Dolabı Tahmini Mesafe

    765 Metre

    Adresinizde Alabileceğiniz Maksimum Hız

    16 MBPS



    Bunları gösterdi. TTNet ile bir farkı yok, söylediğim hatayı alana kadar hız sorunu yaşamıyordum hiç.

  • Assassin2016 kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri ile görüşüp hattınızı 16 hıza sabitletebilir misiniz? Hız güncellemesi yapmak istiyorum diyebilirsiniz. Bakalım değişiklik olacak mı? Şu an hattınıza 12 tanımlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Müşteri hizmetleri ile görüşüp hattınızı 16 hıza sabitletebilir misiniz? Hız güncellemesi yapmak istiyorum diyebilirsiniz. Bakalım değişiklik olacak mı? Şu an hattınıza 12 tanımlı.

    Bir kaç kere yaptırdım hocam ama değişen bir şey olmadı, çok tuhaf bir sorun. Wi-fi hızı çok daha kötü durumda.

  • Assassin2016 kullanıcısına yanıt
    Dns kullanmıyorsunuz değil mi? Bu arada alternatif bir modemle deneyebilir misiniz?
  • Benzer bir sorun şuan bende de var. Hat değerlerim normal, modemdeki hız değeri normal "16380kb" olarak gözüküyor ama hangi sitede test yaparsam yapayım 5-8 arası hız alıyorum. Normalde 13-14 arası hız alıyordum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Dns kullanmıyorsunuz değil mi? Bu arada alternatif bir modemle deneyebilir misiniz?

    Hatalı port uyarısı aldığımda farklı DNS denemiştim ama çözülmedi, gece 2'de olduğu içinde aramak istemedim sabaha geçmezse ararım diye ama 1 saat sonra düzelmişt. Google DNS denedim, varsayılan denedim ama sorun değişmedi. Farklı bir modem taktım onda da hız aynı, sanki bir değere sabitlenmiş gibi bir yerden.


    Bu arada dikkat ettiğim bir şey var, hız testi yaparken 6-7 ile başlayıp 3 küsurlara düşüyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Assassin2016 -- 28 Kasım 2020; 23:8:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaizerd4555

    Benzer bir sorun şuan bende de var. Hat değerlerim normal, modemdeki hız değeri normal "16380kb" olarak gözüküyor ama hangi sitede test yaparsam yapayım 5-8 arası hız alıyorum. Normalde 13-14 arası hız alıyordum.

    Şehir neresi hocam ?

  • Assassin2016 kullanıcısına yanıt
    Hocam dilerseniz bir arıza kaydı açtırın. Tüm bu denediğiniz yöntemleri de paylaşın not olarak alınsın. İncelenir detaylı hocam.

    tuketici.btk.gov.tr adresinden yazabilirsiniz hatta.
  • Assassin2016 kullanıcısına yanıt

    altyapıda görünmesede vdslye geçiş talep et santrale yada dolaba yakınsın baya vermeler igerek

  • Assassin2016 kullanıcısına yanıt

    manisa hocam, netspeed abonesiyim.

  • İkinci defa arıza kaydı oluşturduk bakalım, ilkinde hat değerleriniz düzgün gözüküyor deyip işi kestirip attırdılar. Şu an arıza kaydı olduğu için müşteri hizmetlerine de bağlamıyor, bakalım olmazsa eve teknik servis çağıracağım kendi gözleriyle görsünler.


    Modem kaynaklı bir arızam var desem, ikinci modemde aynı hızları göstermezdi. Sanki birisi hızımı sabitlemiş gibi adeta.

  • Sonraki görüşmemde bunu sorayım hocam, teşekkür ederim.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.