Şimdi Ara

media market dolandırıcılık tecrübem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • media market internet sitesinden çamaşır ve bulaşık makinesi aldım. Horoz nakliyat eve getirdi ikisini de, kutulara baktım, inceledim ve sorun yok diye teslim aldım.

    Elektrolux servisi geldi, kutunun açmadan resmini çekti, o da sorun yok dedi ve açtı!!!!!!

    veeeeeeee

    Makinede kocaman kırık, tepe taklak düşürmüşler. bu makine pert dediler ve tutanak tuttular. (Kutuyu biz açtık makine kırık diye.)

    Aradım media marketi -tamam hemen aldırıyoruz ve yeni ürünü gönderiyoruz servis tutanağı yeterli dedilerrrr. YALANNNNNNNNNNNNNNNN

    Beni bir ay oyaladılar, makinesiz bıraktılar, sonunda bana telefonda Horoz nakliyatın hasar tespit tutanağı lazım yoksa olmaz dediler.

    horoz nakliyatı aradım, yanlarına gittim bana "servis tutanağı tutmuyoruz, bunu media market de biliyor, seni oyalıyorlar" dediler.

    Elektrolux de sağolsun hiiiiç ilgilenmediler.

    Media market bizi ilgilendirmez rapor yoksa bir şey yapmam diyor, horoz nakliyat ben tutanak tutmam banane diyor, elektrolux beni hiç ilgilendirmez diyor.

    Param gitti boşuna. Bana kutuda salatalık gönderseler aynı şey. mahkemeye başvurdum.

    tecrübeli insanlar ne yapmalı ne etmeli. tecrübesizler media marketten ürün almayın.

    media market dolandırıcılık tecrübem


    media market dolandırıcılık tecrübem


    media market dolandırıcılık tecrübem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasahsat -- 27 Kasım 2020; 16:42:27 >







  • Geçmiş olsun. Media markt ile sorunu çözemezseniz Elektrolux le görüşün. Elektrolux çözmezse şikayetinizi her iki firmanın sikayetvar.com sayfasında belirtin.


    Eğer oradan da sonuç elde edemezseniz il-ilçe hakem heyetine başvurunuz.


    Eğer servis kurulumlu bir ürün olmasa kargo firmasının yanında kontrol edip tutanak tutturmanız lazımdı. Ancak servis kurulumlu olduğu için sizin kutuyu açma şansınız yok. Kutuyu servisin açması gerekli.


    Benim başıma da geldi. n11 aracılığıyla Vestel satıcısından set üstü ocak aldım. Satıcıda şüphelenmiştim ve kutuyu açtığımda çizik olduğunu gördüm. Muhtemelen teşhir ürünü gönderdi. Servis geldi kurmaya. Kutuyu bizim açmamız lazımdı ama size yardımcı olayım dedi. Kutudan çizik çıktığına dair tutanak tuttu. Ve o şekilde satıcıdan ürünü değiştirttim.


    Başka bir seferde yine Vestel marka fırın aldım. Kargo firması 1 hafta boyunca şube şube gezdirdi. Servis kutuyu açtığında camın yerinden oynadığını tespit etti. Bu kargoda olmuştur, normalde silikonla tamir ederdik ancak sizin için komple yeni kapak takayım dedi. Tutanağını yazdı ve 2 gün sonra sıfır kapakla değiştirdi.


    Vestel müşteri memnuniyetine çok önem veriyor. Bu yüzden seçilen markada çok önemli.


    Bence sizin problemi Media markt çözecek. Hem media markt hemde Elektrolux u sıkıştırın. Hakem heyetine gideceğinizi bildirin. Tekrar geçmiş olsun.





  • maalesef bu durumlarla çok fazla karşılaşılıyor bu sebeple elektronik aletlerde çoğunlukla n11den alışveriş yapıyorum, yukarı da bir arkadaş daha bahsetmiş sorun yaşansa dahi n11 müşterisinin arkasında duran bir şirket. Bu arada kargo olarak kolay gelsinle de çalışıyorlar teslimattaki başarıları bu yüzden de bu kadar yüksek diye düşünüyorum.

  • Bende hoover marka kurutma makinesi aldım yan panelinde ezik çıktı servisin kurulum fişine yazdığı hasarı kabul etmiyorlar parayı alana kadarlar horoz lojistik ise ayrı bir falso eğer kargo firması horoz lojistik ise kesinlikle tercih etmeyin ürünleri fırlattıklarından olsa gerek %90 hasarlı çıkıyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.