Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (İade geldi :) ) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
348
Cevap
8
Favori
28.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
659 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende 1 ay önce amazon.com 7000tl tv almıştım mng kargola geldi kırık çıktı servis rapor tuttu 1 hafta icinde döneceklerini söylediler bende amazona bildirdim magdurum dedim lütfen ürünü hemen geri mng kargola ücretsiz gönderin dediler gönderdim 2gün icinde paramı iade ettiler sizin en büyük yanlışınız n11 gibi sitelerden tv gibi bir ürün alınmaz şikayet var.com da örnekleri çok neyse geçmis olsun paranızı geri alırsınız ama mahkeme falan biraz uzun sürer.
  • İnternet üzerinden böyle büyük eşyaları almak çokta mantıklı değil zaten. Özellikle elektronikse.
  • Valla kusura bakmayında forumu sürekli takip etseydiniz n11den alışveriş yapmamanız gerektiğini bilirdiniz. Ben her fırsatta bas bas bağırdım. Gün geçmiyor ki n11 dolandırcığı konusu açılmasın. Hele forumu takip edenlerşim zaten uzak durması lazım. N11dolandrıcılara çanak tutan baş dolandırıcıdır! Bir dolandırıcılık platformudur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 29 Kasım 2020; 3:53:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11den, yok işte cımbız, falan filan tutturgacı, ahmet elektronik marka led ampül gibi, toplasan 20-30 lirayı geçmeyecek hiçbir şey almam.


    hepsiburadadan ise sadece ama sadece markası bilindik, güvenilir, üründe sorun çıkmayacak teknolojik ürünleri alırım.


    gittidiyor ve sahibindense ikinci el zımbırtılar.


    1,5 sene önce psu yandı, amazon.com.tr'den dandik rampage bir güç kaynağı aldım, hemen geldi, aleti taktım, sigorta attı. sonra açtım, biraz kurcaladım, alet patladı. patladı dediğim kondansatör patladı, meğer anakart da yanmış ilk psu ile. neyse yeni pc yapalım falan filan derken, bu psuyu amazona TEKNİK DESTEK için geri gönderdim. gönderdiğim nota da dedim ki "ben bir malım, alet çalışıyordu, ben bozdum. ücretli tamir talep ediyorum" adamlar bana "ürün daha çok yeni, iadeniz tamamlandı" dediler. o günden beridir elektronikte hepsiburada ile eşit noktaya koyuyorum.


    satıcısı hepsiburada ya da amazon olmayan hiçbir ürünü, ne kadar iyi olursa olsun almam. kimseye de önermem. ha hepsiburada da çok sorun çıkarttı, çok saçmaladı, ama hep farklı satıcı varken yaptı bunu, o ayrı.





  • Gemeo kullanıcısına yanıt

    gelen tv hem inc olarak büyüktü hem özellik bakımından daha sonra çıkan tv idi adamlarda müşteri memnuniyeti var biz büyütüyoruz bu sikko kore mallarını gözümüzde türk malı ürünler hem bunlardan kaliteli hem servisi iyi adamlara bunlar kadar destek versek neler çıkaracaklar uygun fiyata

  • N11 denen firma bir odacik firma ya itü arikentteler
  • Alacağım tv isterse 1000 TL ucuz olsun yine öyle satıcıdan falan almam.
  • Hocam hakem heyetine kesinlikle her şartta git. Haberin olsun yalnız uzun sürer orası, ben 3 aydır bekliyorum mesela 600 tl'lik bir ürün için. Onu bekleme tek başına, öbür taraftan da n11'i sürekli ara, sikayetvar'a yaz. Forumdaki başlığı aktif tut.


    n11'i ben de benzer bi durum yaşadığım için uzun zaman önce bırakmıştım. İşin zor, kolay gelsin.

  • hepsiburada dan 27 monitör aldım monitörün kutusunu balonlu naylonla sarmışlar ama naylonun balonları öyle büyük ki bırak kazara düşürmeyi o sekilde hava atıp yere düşürsen zarar görmez , sizin durumunuz da kutunun bu şekilde gelmesi öncelikle özensiz kargolama paketleme (satıcı payı) sonrasında kargo taşıma hatası , ve kutu bu şekilde hasarlıysa lg servisi kutuyu açmadan tutanak tutacaktı yada sizinle mutabık olacaktı bakın kutu bu şekilde hasarlı çıkarsa mesuliyet sizde gibi , ürün arızalı çıkınca top gibi herkes birbirine sektirmiş , ayıptır

  • Televizyon veya diğer kırılabilecek pahalı ürünleri üçe beşe bakmadan fiziki mağazadan alın başınız ağrımasın. Ayrıca az önce mağazaya baktım, birçok kişi daha kırık televizyon geldiğini yazmış. Ortada bir dolandırıcılık mı var yoksa kargo firması çalışanlarının insanüstü müdahelesi mi kararsız kaldım.

  • Küçük bir çocuk nasıl o TV yi tasiyabilir ki. Sizin yerinize imza atmak nedemek ozaman sizin yerinize ürünün odemesinide o yapsaydı. Kargodan kaynaklanan ihtimali yok değil ancak bukadar kaypaklik olunca kargodan olma ihtimali düşük. Bizde n11den bir kere alışveriş yapma gafletinde bulunmuştuk ve buna benzer bir durum başımıza gelince, firmanın ne adresini ne telefonunu kesinlikle teyit etmiyor ve bilmiyorlardı ki bizde sözleşmeden bulmuştuk bilgileri ve yanlıştı. Eğer n11 aracılık ediyorsa çözmekle mükellef bu işi . 1.derece sorumlu olan satıci firma ve küçük bı çocuğun taşıdığını söyleyen sizin yerinize imza atan attiran kargo firması , n11de sıyrılamaz. Sanırım 5bin üstüne tüketici hakem heyetinden çıkıyor iş. Avukat la çözmek durumunda kalabilirsiniz para kolay kazanılmıyor . Vergi dairesinde tanıdığınız varsa firmanın bilgilerini adresini vs bı kontrol ettirin ve çok geçmeden bir avukatla görüşün derim çok geçmiş olsun.




  • Ceva lojistik efsaneymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam çok geçmiş olsun okurken sinirden deliye döndüm sizin direkt yapacağınız kqrgoya dava açmak imzanız incelensin bakayım sizin atmadığınız ortaya çıkacak muhattap kesinlkle kargo firması




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calculus07 -- 29 Kasım 2020; 7:34:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun umarım ücret iadenizi bir an önce alırsınız. Bu şekilde tv monitör beyaz eşya gibi pahalı eşyaları görerek yada amazon.com.tr gibi müşterisinin arkasında duran firmalardan yapmakta yarar var diğer bir çok firma ürün satana kadar sattıktan sonra maalesef arkasında durmuyorlar.

  • Böyle hasar görecek, kırılgan,değerli ürünleri prime ile amazondan tedarik edin. Mağazadan alırken bile bu kadar güvenilir olmuyor , direkt iade var.Ben arada devasa fark olmadığı sürece amazondan alıyorum.Özellikle bilgisayar parçalarını amazondan alın kullandıktan sonra bozulsa dahi iade yapıyorlar. Ben böyle firma görmedim.Türkiye'ye bunun üstüne firma gelmez.
    Amazonda ürün yoksa hepsiburada ikinci tercihim.
    Geçmiş olsun sıkıntınız en kısa sürede giderilir umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.Rodriguez -- 29 Kasım 2020; 8:49:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu duruma benzer bi durum da hepsiburada da benim başıma geldi. Yaklaşık 1 sene önce 3000 tl ye yakın bi para ödeyip bir çocuk oto koltuğu aldım. Üstelik satıcı hepsiburadanın kendisiydi. Güya satıcı kendileri diye güvenip aldım. Kargo horoz lojistik geldi. Kutu gayet sağlamdı. Kargocunun yanında kutuyu da açtım. Ama adam tabi çok bekleyemem abi, bak zaten sağlam dedi gitti. Genel olarak ürün de sağlam gibi duruyordu. Kutudan ürünü tamamen çıkarınca kutunun dibinde 10 kuruş büyüklüğünde plastik bi parça buldum. Meğer koltuğu emniyet kemeriyle sabitlemek için gereken plastik toka gibi bir parçanın ucu kırılmış. Kargoda kırılması da imkansız, birisi tokayı kapatmaya çalışırken kırılmış belli ki.
    Hepsiburada yı aradım tutanak gerekli dediler. Ürüne bakarken kırığın farkedilemeyeceğini, kutunun sağlam olduğunu vs söylesem de malesef yardımcı olmadılar. Adım gibi eminim ki bana bile bile kırık ürünü yolladılar. Sonrasında mecbur 100 km uzaktaki servise gidip garantiden tamir ettirdim. Serviste kargoda bu parçanın kırılması imkansız vs. dedi. O günden beri de hepsiburada ile alışveriş yapmıyorum.




  • Öncelikle, Ceva nedir diyen arkadaşlar Lojistik şirketlerini ufacık tanımıyor belli. İsminden dolayı Türk firması sanılıyor galiba.

    Samsung’un gözünü seveyim. Bize de Ceva getirdi ama ben direkt Samsung bayiinden almıştım tabi. Ben evde yokken gelmişler. Eşim kabul etmiş TV yi. Sonra izlerken fark ettim. Sol altta sarı bir leke var. Aradım Samsung’u. Eleman geldi inceledi. 2 gün sonra direkt değiştirdiler. Aradılar, ilgilendiler sürekli.

    Konuya dönersek, Burda yapmanız gereken ilk önce iş yapış şeklinden dolayı Ceva yı şikayet etmek. İkinci olarak Satıcıyı şikayet etmek. Siz eğer ürünü kabul etmediğiniz halde Ceva elemanı kafasına göre bırakıp gittiyse ve kendi imza attıysa sorumluluk ondadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun .. N11'i genelde ufak tefek şeyler için kullanmaya bakın büyük meblağ olan ürünleri hepsiburada,Amazon gibi yerlerden almaya bakın bence.. HB üzerinden telefon almıştım kargoda kayboldu-çalındı- ne oldu bilmiyorum HB 1 hafta içinde iade etti paramı kargo ile de onlar halletti aralarında beni karıştırmadılar işe.

  • Taşıma şirketi teslim ettiğine dair sizin adınıza imza mı atıyor ? THH'ye başvurup n11, satın aldığınız mağaza ve taşıma şirketinden şikayetçi olun sorun çözülür.

  • Bu kadar parayla internetten bilinmeyen satıcıdan bir şey almakla hata etmişsin zaten 500 lira kâr edicem diye 6 bin liradan olmuşsun , bu internetten alışveriş merakı nedir anlamiyorum
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.