tüm sorun kargo da ve satıcıda olmasına rağmen n11 sorununuzu gerçekten çözmekle uğraşıyor gibi görünüyor, olayın bu kadar uzamasının sebebi her gün böyle onlarca preblemle uğraşmalarından kaynaklanıyor büyük ihtimal. Umarım sorununuz çözülür |
11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (İade geldi :) ) (17. sayfa)
-
-
n11 müşterinin yanında durmadığı için böyle rezillikler çok okudum. Alışverişi kestim. HB üyeliğimi sildirdim. Varsa yoksa Gittigidiyor ve amazon
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
11.11 de kırmızıelmadan aldığım tv nin faturası gönderilmemişti N11 e şikayet kaydı oluşturdum 4gün içerisinde çözdüler faturam bugün gönderildi
11.11 de aldığım ürün 14.11de elime ulaşıyor 15.11 de kurulumu yapılıyor fakat fatura şikayetim sonrası 30.11 tarihli kesiliyor anlamadım ne iş çeviriyor firma neden para ödenen tarihe kesilmedi bukadar bekletildi garip
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rezil N11. THH savunma isteyene kadar oyalayacaklar, THH savunma istediğinde telefonunuz susmayacak hocam, 5 dakikada bir arayacaklar. Tecrübe ile sabit.
-
Hala bir gelişme olmadı galiba. N11 kalitesini belli etti -
Maalesef hocam bir gelişme yok. N11 en başta uzak durulması gereken e-ticaret platformu oldu benim için artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
N11 aradı. LG'den gelen rapor olumsuz olduğu için iade ya da değişim sağlayamayacağını söylediler. Buna alanen dolandırıcılık denir. Artık tek çarem Tüketici Hakem Heyeti olacak. N11 bu politikayla umarım kötü bir gidişata sahip olur ve hiçbir şekilde yardımcı olmayan, saygısız ve ukala müşteri hizmetleri de işlerinden olurlar.
-
bir sürü kırık gönderim var firma tokatçı görünüyor
-
Hocam artık Thh nin kararını bekleyin yapacak başka bişi kalmamış. N11 önünden geçimmeyrcrk bir firma -
Ne olursa olsun böyle pahalı aletleri n11'den almanızı önermiyorum. Fiziksel mağazadan veya Amazon'dan alın kafanız rahat olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de 11.11 de aynı mağazadan LG televizyon sipariş etmiştim.
Kutuda en ufak hasar yoktu ancak tv kırık çıktı. LG servisi değişim onayı verdi ve kırık ürünü teslim alıp gitti. O tarihten beri satıcı firma bahaneler üretiyor ve yeni ürünü göndermiyor.
Önce değişim talebini reddettiler. Sonra tekrar talep açın dediler. Onu da sahte kargo numarası girerek kapattılar. Kargo kodunda hata var yeniden değişim talebi oluşturun sorunu çözeceğiz dediler.
Günlerce bekletip ürün elimize ulaşmadı diye yine reddetmişler. Firmaya ulaşıp çözüm sağlamak mümkün olmuyor. N11 de sorun var kargo kodları çalışmıyor diyorlar. N11 de çözüm sunmuyor sadece kayıt açıyorlar :) Bu tür kötü niyetli firmalara kimse yaptırım uygulamıyor.
-
nedir son durum tüketici hakem heyeti ile çözüme kavuşturabildinizmi
-
Son durum nedir
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
THH'den haber yok, bekliyoruz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: GemeoTHH'den haber yok, bekliyoruz.
Thh den cevap gelmedimi halen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sonuç ne oldu hocam sıfır tv geldi mi? bir merak ile okudum.
-
THH lehime karar aldı. Bakalım ne olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
THH lehime karar verdi, TV'yi gönderdim fakat hala n11 iademi yapmadı, beklemedeyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: goygoy06
Hocam artık Thh nin kararını bekleyin yapacak başka bişi kalmamış. N11 önünden geçimmeyrcrk bir firmaDedikleriniz harfiyen çıkıyor hocam :)
-
N11' e güvenip pahalı mal alan yolda kalır :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X