2018 yılı içerisinde Sony marka televizyon aldım ve halen memnuniyetle kullanmama rağmen birkaç gün önce televizyon üzerinde sinek belirdi. Havalar soğuduğu için gelmiştir diyerekten sineği ürkütmedim, kendiliğinden ne de olsa gider diye... Birkaç gün sonra sineği yine fark ettim hala oradaydı ve kıpırdamıyordu, deli misafire gitmiş; "Burası bizim evden rahat demiş" hesabıydı sineğinki. Bende; "Kalk la, bu kadarlık misafirlik yeter" diyerek televizyona yöneldim fakat o da ne? Sinek televizyonun üzerinde değil içindeymiş, ön cam ile panel arasında bir yerdeymiş meğer ve orada ölmüş. Tüm denemelerime rağmen meftayı ekranın ortasından çıkaramadım, bu sebeple Sony ile görüştüm fakat garantisi bittiği için yardımcı olamayacaklarını söylediler ve televizyon içerisinde bulunan sineğin cenazesini kaldırmak için benden 200 TL para istediler. Arkadaş insan cenazesini kaldırmak için bu para istenmiyor? Üstelik cihazda bir arızada yok, sorun ekranın ortasına girerek tam orada duran "Sinek efendi". Burada benim bir suçum yok ki. 39 yaşındayım, hiçbir yerde ne okudum ne de duydum ki televizyon içinde sinek olsun. En fazla çorbanın içine sinek düşer. Sinek ne arar la televizyonun içinde? Bu bir arıza değil, ürüne ait bir eksikliktir. Montaj hatasından mı kaynaklanıyor yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum fakat garantisi bitmiş olsa dahi böyle saçma bir sorun sebebiyle müşterinin mağdur edilmemesi gerekir. İşin ilginci garanti de bir ay önce bitti, nasıl da denk getirmişim enteresan gerçekten. Konuyla ilgili firma pek alakadar olmuyor ve istediğiniz şekilde şikayet edin diyorlar sağolsunlar. Hem Avrupa hem de Japonya Sony 'e durumu anlatan mail attım, bakalım ne çıkacak. Ayrıca burada da yaşadığım mağduriyetimi paylaşmak istedim. |
Bildirim