Şimdi Ara

İ T O P Y A

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar, hepinize sağlıklı günler diliyorum,


    Konu başlığında bahsetmiş olduğum firma için internet üzerinden kabaca bir arama yaptığımızda, firmanın kendisine ait site linki ile birlikte çıkan sonuçlar şu şekilde; Başlıktaki firma Rezaleti, Başlıktaki firma sorumsuzluğu vs. Forumumuzda ve pek çok diğer forumda sayısızca açılan konulara dahil olan, mağlum sözlüklerde kendisine çokca negatif anlamda entry bulan bir firma kendisi ama nedense; kendisine bir geliştirme, pozitif anlamda müşteri memnuniyeti ve satış sonrası hizmet taraflı bir büyüme sağlayamamaktalar. Ne yazık! Belirtmiş olduğum firma üzerinden defalarca ama defalarca alışveriş yaptım. Online ve sıcak alışveriş olmak üzere şu ana kadar pozitif bir intiba bıraktığını açıkca söylemem gerekmektedir. İlk açılan mağazasının önünde kuyruklar oluşan, müşteri hizmeti operatörüne ulaşmamız saatleri bulan bir marka kendileri. En acı tarafı ise müşteri hizmetlerinin aşırı laubali ve yardımcı olmamaları. Bence yeni bir mağaza açmadan önce bu sorunların giderilmesi gereklidir ve gerekmektedir.


    Burada şu örneği vererek konuya gelebilirim. Dünyaca ünlü hemen hemen her ülkeye namını salan Bezos Bey'in Amazon'u bana ürünümü Amerika'dan 1 hafta gibi gayet kabul edeilebilir bir süre içerisinde kapıma kadar getirebiliyorken. Amazon'a kıyasla daha ufak ve local bir firma bana neden yoğunluğu bahane gösteriyor veya da yeni açılan mağazalarının barkod sistemini bana hikaye olarak anlatıyor. Ben ürünlerimi yeni açılan mağazalarından almadım ki, ben ürünlerimi ilk açılan mağazalarından aldım (Anadolu yakasında oturduğum için daha kısa sürede elime ulaşır diye tahmin etmiştim yanılmışım) ve stok durumu alırken kontrol ettiğimde Anadolu'da bulunan mağazalarında mevcuttu. Demek istediğim şu ki ben sizin Anadolu yakasında bulunan mağazınla ilgileniyorum benim ürünlerimin stokları orada banane sizin Avrupa'ya açtığınız mağazanızdan!!

    Tamam buraya kadar sanırım herkes ürünlerin gereksiz bahanelerle gereksiz sürede geciktiğini anlamıştır. İkinci problem ise henüz kargolanmamış ürünlerimin adresini değiştirememek yahu bunu en ufak firmaya bile söylesen rica etsen yapar, bu nedir: "Ürünleriniz kargo firmasını teslim edildikten sonra kargo firmasını arayarak ürünlerin adresini değiştirebilirsiniz"?????

    Neden ben değiştiriyorum, olması gereken bu işi senin yapman değil mi, sen burada bunun için yok musun? Kargoya ben mi veriyorum da ben değiştiriyorum adresi. Gerçekten akıl almaz olaylar yaşanmakta.

    Yeni açılan mağaza ve YILIN EN BÜYÜK İNDİRİMİ'nin çakışması ne kadar da büyük bir ŞANSSIZLIK, keşke bunu göz ardı etmseydiler. Hazırlıklarını ve lojistik forecatsinglerini ona göre yapsalardı.


    Bana kalırsa firmanın özellikle "twitch" ve YouTube gibi reklam platformlarını bırakıp, daha çok kendi sorunlarıyla ve GERÇEK müşterileri ile ilgilenmeleri gerekmektedir. Yoksa yukarıda saydığım başlıklar ve entryler daha çooook açılır çooook.








  • İtopya hakkında DH'de birçok konu açıldı ve tartışıldı.Maalesef olumlu yönde bir gelişme görebilmiş değilim.Fiyat olarak diğer mağazalara kıyasla bazen çok güzel indirimler olabiliyor bunun için teşekkür ederim lakin müşteri memnuniyeti olarak sınıfta kaldıklarını düşünüyorum. Yapılan reklamlar yerine müşteri memnuniyetini ön planda tutsalar bu sayede müşteriler arasında reklamın alasını yapmış olucaklarına şüphem yok.

  • Hocam kesinlikle haklısınız güzel inidirmler var mı var ancak her şey indirim değil maalesef sizinde söylediğiniz gibi çok fazla konu var geliştirilmesi gereken en ufak örnek olarak şu kargo firması ile olan konuyu bizim değil onların çözüme ulaştırması gibi.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.