Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (270. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.013
Cevap
345
Favori
519.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
81 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Musty86 M kullanıcısına yanıt

    Çoğunlukta birden olan değil yavaş yavaş, zamanla emin adımlarla olan makbuldür bence :)


    Tarihteki köklü ülkeler ve parazitler gibi360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    Hem TR pazarında 360 kullanıcıları hiç azımsanacak sayıda değil bence, bir e-mail bombardımanıyla TR ses paketi talebilizi olumlu sonuçlandırdık. Karşımızda muhatap/lar var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korkulacak birşey yok hocam sakin olun, Ana konuda defalarca yazıldı çizildi üstat Ali abide açıkladı veri güvenliğini sorun yok bence. Telefonlarımızın kamera mikrofon açıklarını düşününce elin çinlisi bizim evin haritasını ne yapsın? En fazla hoparlörü mikrofon olarak ses alma şeklinde kullanırlar artık ne duyarlar ne anlarlar bilemem360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    Makineleri neden durdursunlar ki hocam?


    Tam olarak neden direk telefon ve robot arası iletişim veri akışı olmuyorda internet üzerinden oluyor sorusunun net cevabı bende yok ama @Hepsirobot Ali abi özetler...

    Mantıken robot üzrine gelişmiş donanımlar yani hafıza kartı, gelişmiş işlemci vs vs yatırımındansa sunucu yatırımı daha mantıklı ve ekonomik olabilir(tahmini)


    Oyuncular için sunucudan destekli gelişmiş "geforce now" hizmeti gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    Ama düşünsene çevre ve şehircilik bakanlığı bir yazılım atsa .Daire içinde kaçak tadilat,kolon kesme vs . Zahmetsiz daire planları herşey elinin altında.Kacak yapı takibi.😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TimeBoy kullanıcısına yanıt

    Ahahaha biz önce vergi alma (soygunu) işini doğru düzgün yapalımda hocam, daire planı dursun kenarda...


    Hayaller paris, hayatlar comolokko...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar. 360 S9 kutusundan temizlik aparatı çıkmadı. Acaba nereye koyuyorlar bunu. Ana fırçanın altında falan mı?

  • vahdettinp V kullanıcısına yanıt
    Toz haznesi uzerinde takili
  • Ben de S7 deneyimlerimi yazmak istedim.ürünü alalı 2 ay geçti.herkesin başına gelmesinden korktuğu şey benim başıma geldi ve daha ikinci gün tepede dönen lidarda sensör sıkışması hatası verdi ve durdu.kapatıp çalıştırdım düzeldi.bu hatayı 1 hafta içinde 5-6 kez tekrarladı.iade için geri gönderdim ama sensörü değiştirip servis fişi ile geri gönderdiler.şimdi bir sorun yok.neden 1 haftalık bozuk ürünü iade almadılar konusu soru işareti.ama tamir edip servis fişiyle geri göndermeleri ürünün yetkili bir muhatabının olduğunun kanıtı.sonuç, temizlemesinden ve uygulamasından memnun olduğum 2 yıl garantisi devam eden ve etrafımdakilere tavsiye edip aldırdığım bir ürün.

  • Öncelikle olumlu olumsuz geri dönüşünüz için forum adına ben teşekkür ederim 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    " iade için geri gönderdim ama sensörü değiştirip servis fişi ile geri gönderdiler.şimdi bir sorun yok.neden 1 haftalık bozuk ürünü iade almadılar konusu soru işareti."

    Tam kanuni koşulları bilmiyorum, ama bizim motosiklet tarafında önce tamir ve parça değişimi ön görülür yinede kanunen @ChelseaNy hocam haklarımızdan bahseder.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thk123 T kullanıcısına yanıt
    Güzel günlerde kullanın, memnunsanız robottan iadeden önce tamiri hayırlısı olmuş demektir sizin adınıza.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effida

    Hepsiburada dan aldığım s7 pro süpürgem dün geldi, kontrol ederken içinden vida/parça sesi geldi. Süpürgeyi çevirdikçe ses geliyordu. Aradım baya içinde düşen birşey de olmadı. Sonradan buldum sorunu. Tekerin iç kısmında vidalar var, aralıktan görünüyor 4 tane. Tekerin birinde bu vida (1 adet) ya yerinden çıkmış, ya da üretim hatası vida yuvaya tutmamış. Aralık küçük olduğu için içinden de düşmüyor. Teker dönüyor ama vida dik geldiğinde tekerde sıkışıyordu. Sherman aradım. İlgilendiler sağ olsunlar. Öyle kullanmayın gönderin yedekte sıfır ürünümüz var size göndeririz eğer kullanmadıysanız süpürgeyi dediler. Ben zaten tuşuna dahi basmamıştım çalıştırmamıştım, iyi ki erken fark ettim. Perşembe günü ürünü geldiği gibi sherman yetkilisinin verdiği kod ile geri gönderdim. (hepsiburada üzerinden de gönderebilirsiniz ama süreç uzar dendi)


    Bugün (Cuma) aradığımda servis raporu beklediklerini söylediler. Tamiri yapılacak dediler. Ben de hatırlattım sıfır ürün gönderecektiniz diye, rapor gelince en geç pazartesi göndereceğiz dedi yetkili. Bakalım süreç nasıl işleyecek. Yetkilinin yaklaşımı çok iyiydi yalnız. Umarım sürecin devamı da iyi olur. Bekliyorum bakalım. Kavuşamadık süpürgeye :) Tamir görüp gönderilir endişesi var içimde. Yetkili notunu aldı inşallah dediği gibi olur.


    Önceki süpürgem (xiaomi 1.nesil) harita kaydetmeme gibi eksikleri vardı fakat malzeme kalitesi bi tık daha iyi gibiydi s7 ye göre belki de xiaominin ilk süpürgesi olduğu içindir. Xiamoinin Filtresinde tül katman da vardı ve filtreyi koruyordu, belki 360 da böyle filtre üretir, daha kullanışlı gibiydi. Gerçi forumdaki arkadaşların bazı yöntemleri var ama uğraştırıcı :)

    Daha önce anlattığım sorunu bugün sonlandırdık. Cuma günü servis kontrolüne girmişti ürün. Pazartesi tekrar arayıp bilgi aldım. Üretim kaynaklı olarak teker aksamından yay çıkmasıymış, ben vida sanmıştım ki vida boşluğunu görmüştüm. Tekerin yapısını bilmiyorum belki iç kısımda yayı vardır. Yay geri takılmış yerine. Bana önceden söylendiği gibi sıfır ürün gönderilecekti çünkü ürünü hiç kullanmamıştım. Fakat daha önce serviste yedekte var olan ürün (servis yedek parçası için saklanan) bugün yok oldu, o stoklarda bitmiş sanırım, üstelemedim artık. Çünkü Caner beyin yaklaşımı çok iyiydi.


    Tarafıma 3 seçenek sunuldu;

    1- Sorunu giderilen ürünü gönderebiliriz (açıldığı için istemedim)

    2- Ay sonunda stok olacak yenisini gönderebiliriz (3 haftaya yakın beklemek istemedim kim öle kim kala)

    3- Ücret iadesi yapabiliriz (mecburen bunu seçtim)


    Yetkilinin böyle bir seçenek sunması bile çok hoşuma gitti pek beklenmedik bir hizmet bence. Sormadan senin ürünü yaptık deyip kargoya verebilirlerdi de.

    Hepsiburadayı aradım, ürünü gönderdim servis kabul etti dedim ve kayıt açtılar. Ardından Caner beyi tekrar aradım ve 1dk içinde para iadesi gerçekleşti.

    Firmayı bu konuda tebrik ederim.


    Mağduriyet oldu mu derseniz biraz oldu açıkçası. Benim gönderdiğim ürünün iade alınacağı belliydi. Yedek parça için bekletilen ürün bir kenara ayrılabilirdi. Ayrıca aynı ürünü almak için 2-3 hafta daha bekleyeceğim ve gelen ürün fiyatı yüksekte olabilir, dolardan dolayı. Bunlara rağmen firmanın iletişimi, müşteriyi üzmek istememesi gibi insancıl yaklaşımları gayet iyi.


    Bakalım yeni robot alabilecek miyiz artık :(





  • Robotu ters çevirip yere koyduğumuz zaman lidar kulesi zarar görür mü,fırçasını temizlerken çevirmek zorunda kalıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • montaj34 kullanıcısına yanıt

    Robotu power tuşuyla kapatın ve lidar kulesine çok baskı olmamasına dikkat edin. Robotun bakımı için vidoda anlatmıştım illaki sert zemine konulacaksa altına havlu serin veya direk bir koltuk üzerine ters çevirip bakımını yapın.


    Aynı şekilde ön tamponunda baskı görmemesi için arkası yere(şarj elektrotları yere gelecek) şekilde dik koyun bence. Lidar kulesi ve ön tampondaki mekanik sensörlerin erken yıpranmaması için önemli bence.

    Daha kısa anlatımla Oktay dostumun Videosu


    360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 9 Mart 2021; 9:29:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • effida E kullanıcısına yanıt

    Adınıza ve 360 için sevindim360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    Yeni robot arayışı mı 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü  kolaylıklar dilerim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deneyimi paylaştığınız için teşekkür ederim, ama robot arayışı kadar zor bir süreç yok ben olsam tamir edilen ürünü geri alırdım içi açılmış dediğiniz tekerlek yayı yerine oturtulmuş anladığım kadarıyla neyse olan olmuş piyasa bu haldeyken umarım bu rakamlara tekrar başka bir robot bulabilirsiniz. Kolaylıklar dilerim.

  • S7 kullanıcısıyim. Bir hafta önce cihazımın çevrimdışı olduğu uyarısını aldım. Uygulamadan beş altı demenin sonucunda cihaza tekrar bağlanabildim.bugun baktığımda cihaz tekrardan çevrimdışı görünüyor.bu sorunu yaşayan varmı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mhmmd133 M kullanıcısına yanıt

    Birkaç kullanıcıda daha olmuştu bende yok, Sherman'a iletin durumu lütfen konudan bilgileri olsun ki fabrikaya durumu iletsinler. (İnternet bağlantınızda sorun olmadığından emin olun ve robotu kapatıp açın)

    Facebook gruplarında da 2-3 kişi yazdı bunu SN bilgilerini isteyip incelediler ama sonuç ne oldu bilmiyorum.

  • mhmmd133 M kullanıcısına yanıt

    Bu kadar sık olması normal değil bence hocam, önce sorunu kendimizde arayalım yani internet bağlantı hız ve kalitenizi kontrol edin eğer sorun yoksa Sherman'a yazın belki SN ile uzaktan erişim denerler belkide donanım kontrolü için cihazınızı servise davet ederler.


    Hertürlü sonucu ve işleyişi paylaşmanız konuya katkı sağlar 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GARANTİ BELGESİ YÖNETMELİĞİ
    Ücretsiz onarım isteme hakkı

    MADDE 8 –(1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı;

    işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla

    yükümlüdür.

    (2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından

    müteselsilen sorumludur.

    Tüketicinin diğer hakları

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garantisüresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azamisürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkiliservis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep

    edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçımüteselsilen sorumludur.

    (2) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya

    ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara

    başvurmanın tüketiciaçısından sorun teşkiledip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

    (3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkınıseçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden

    yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır.

    (4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi

    talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuziş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesizorunludur.

    (5) Birinci fıkranın (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi

    zorunludur.


    Garanti belgesi yonetmeliginin 8. Ve 9. Maddesi bu sekilde. Tum herkesin burada yazan haklarini bilmesi gerekir.




  • effida E kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun ben olsam 3 hafta beklerdim. Aynı ürünü almamakta iyi etmişsiniz ama para iadesi alıp stok beklerseniz zamlı fiyat gelebilir. Neyse sağlık olsun tabi hayırlısı. Paylaşım için teşekkürler.

    Not: stok bekliyorum :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Musty86 M kullanıcısına yanıt

    Kararınız netleşti mi hocam 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.