Şimdi Ara

Adidas Ürün İnceleme Tüketici Hatası

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Boyner.com üzerinden 13.10.2020 tarihinde Adidas DQ3090 E 3S T Pnt Tric eşofman altı satın aldım. Ürünü 1 hafta kullandıktan sonra paçalarında tüylenmeler meydana geldi fakat dışa doğru olan kısımlarda bu kadar kısa bir sürede böyle bir durum yaşayınca ürünü Boyner Marmara Forum mağazasına götürdüm incelemeye göndereceklerini söylediler. Ürün incelemeye gönderildi ve bugün Adidas tarafından SMS gönderilerek uzmanlar tarafından inceleme yapıldığı, tüylenmenin sürtünmeden dolayı olduğu ve tüketici hatası olduğu bildirilmiştir. Bu olaydan 1 yıl önce bir arkadaşım hediye olarak benzer kumaştan Adidas'ın ürettiği Beşiktaş eşofman altından almıştı onu kullandığımda da paçalarında ve üst bölgede ceplerin ön tarafında tüylenmeler meydana gelmişti. Bu durumu sonradan geç fark ettiğim için kendi hatam olduğunu düşünmüştüm fakat tekrar aynı durumu yaşayınca bu ürünlerin kusurlu olduğunu düşünüyorum. Kumaş bilgisi sitesinde belirtildiği üzere %100 Geri Dönüşümlü Polyester şikayetvar'a da şikayeti yazdım telefonla arayarak dönüş sağladılar tüketici hatası olduğunu bir de sözlü olarak bildirdiler. Bu durumda THH e şikayetimi iletsem olumlu sonuçlanır mı? Benzer durumu yaşayan var mı? Teşekkürler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.