Şimdi Ara

Turk.net TTFiber tecrübem (bağlatmayın)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bulunduğum ilde Turk Telekomun fiber ağı mevcut. Taşınmadan önce Netspeed'i 6 ay memnuniyetle kullandım. Turk Telekom kurulumu yapmıştı kullanıcı adı şifre mesajla 3 dakika sonra gelmişti, biz de şifreyi girip kullanmaya başlamıştık.


    Bu tecrübeden yola çıkarak yeni adresimde daha cazip fiyatlı Turk.neti deneyelim dedim.(büyük hata)


    Her şey normal ilerledi. Turk Telekom yine kurulumu yaptı. Bütün lambalar yeşil yandı. Oim' den kullanıcı adı şifremizi girdik. Lakin internet yok.


    Modem aç kapa, resetle şifreyi tekrar gir değişen yok. Hani aktivasyona kadar ulasabildiginiz bir musteri hizmetleri var ya, o da yok aslinda. Sizin yerinize oim'e kayıt yazıyorlar. Ona da alıştığınız haftalarca sürecek ilgili birime ilettim mesajları.


    Turk Telekom'un altyapısını kullanan diğer firmalara zorluk cıkardığına inanmıyorum. Denizli tabanlı küçük bir firma 5 dkda aktive ediyor bağlantıyı. Şimdi bu arkadaşlar kimbilir kaç hafta kanser edecekler beni.


    Bağlantı sağlanamadığı için faturalamanın başlamayacağı şeklinde bir mesaj attılar. Iyi niyetierine teşekkürler ancak daha aktivasyonda bu kadar sorun çıkartan bir firmanin bu işi düzgün yapabileceginden şüpheliyim.


    Şu anda yegane umudum, forumdaki çözülmeyen sorunlari çözen Turk.net destek beyin olaya el atması. Acele internet ihtiyacım olan bir durumda ucu açık bir süreçte internetsiz kaldim.


    Yine de ben tercihimden pişmanım. Gibir.nette laf yiyin, Millenicom da uste 20 telekomda 50 lira verin en azından internetiniz aktive olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, forumla GSM numaramı paylasmadigim icin öm gonderemiyorum. Abonelik No: 1908761


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbergen F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz bugün tamamlanmıştır. Kurulum yapılmasına rağmen ip almaması üzerine arıza kaydınız oluşturularak saha ekiplerine iletilmiştir. Saha ekiplerinin müdahalesi sonrasında size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Az önce Oim 'den de cevap geldi. Keşke sizi buradan rahatsiz etmek zorunda olmasak her zaman boyle hızlı cevap verilse


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbergen F kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. Sorun en kısa süre içerisinde çözümlenecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hakkınız varmış, 2 günde çözüldü.

    Turk.net TTFiber tecrübem (bağlatmayın)

    Şimdi iki küçük sorun var.


    Modemi size nasıl geri gönderiyorum.


    Tesisatıma iş emri gibi bir şey girilmiş onu salarsanız sevinirim zira türk telekom kuruluma gelecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurtulmanın en basit yöntemini uygulamışsınız kimseye tavsiye etmiyorum türknetten uzak durulmalı ucuz etin yahnisi yenmez birisi türkneti övüyorsa kesin çıkarı vardır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • YedekSubay Y kullanıcısına yanıt

    Henüz tam kurtulamadım, modemlerini iade etmem gerekiyor. Ama bu da bir şey.


    Öte yandan çok haklısınız. Sırf davet kodu kullandıracağım diye beni 2 yıl önce tövbe ettiğim operatöre tekrar bulaştıran ahbabıma hakkımı helal etmiyorum. Burada kod kod diye gezen arkadaşlar da, ciddi kul hakkına giriyorlar.

  • fbbergen F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz iptal edildiğinden dolayı iş emri yerleşik operatör tarafından kısa süre içerisinde sonlandırılacaktır.

    Modemi Fulya Mahallesi Büyükdere Caddesi Torun Center A Blok No: 74 A/89 Şişli/İstanbul adresine gönderebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bir gonderi kodu var mıdır? Mng kargo kodu Tekirdağ'a gonderiyor malum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbergen F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem iadesini sizinle paylaştığım adrese göndermeniz gerekiyor. 38717756 numaralı kaydı oluşturdum. Arkadaşlarım bu konuda size bilgi verecekler.
  • merhaba. siz kurtulmuşsunuz. darısı en kısa sürede başıma.


    sizle aynı durumdan muzdaribim ve iptal için başvuruda bulundum yok faks yok kargo dediler. e-devlet üzerinden e-imza ile bugün iptal işlemlerimi tamamlayacağım ve hiçbir belge göndermeyeceğim.

  • salur kazan S kullanıcısına yanıt

    Yarın bizde e-imza ile bir Turkcell hattını iptal edeceğiz ancak e-imza ile iptal edince belge istemediği doğru mu ?

  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt

    merhaba evet e-imza ile yapılan başvurular yasal olarak geçerlidir. e-imza, ıslak imza ile aynı hükümdedir. zaten e-devlete iptal/kapatma hizmeti şirketlerin müşterilerini faks, posta, kargo vb. yöntemlerle sürekli oyalaması üzerine eklendi.


    ben bugün sabah iptal talebini yapmadan önce kendi adıma ya da eşim adına yeni bir abonelik başlatabilir miyim diye türk telekom ile görüştüm. onlar binada boş port olmadığından böyle bir şeyin mümkün olmadığını söylediler. ben de turk.net'i iptal edersem portu kaybetme riskim var bir daha ne zaman boş port bulunur belli değil. bu sebeple 90 günlük iss değiştirme süresini tamamlayıp yeniden türk telekom'a geçeceğim.

  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt

    yeniden merhaba. bu sabah itibariyle olanlara dayanamayıp e-devlet üzerinden e-imzalı olarak iptal başvurusunda bulundum. portumu kaybetsem de umarım en kısa sürede turk.net belasından kurtulurum.

  • salur kazan S kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam. Zaten Türk Telekom diğer operatörler gibi taşıma işlemi yapmıyor. 90 gün geçse de önce turk.net'i iptal ettireceklerdi size, ondan sonra yeni başvuru olarak alacaklardı. 2 defa VAE altyapıda Turknet->Turk telekom geçiş yaptık durum bu şekilde tecrübeyle sabit. xDSL(Hizmet numarası) üzerinden portunuzu koruyarak geçiş işlemi yapmıyor türk telekom yani. İyi yapmışsınız iptal ederek. Boşuna beklicektiniz 90 gün.

  • TheBCD T kullanıcısına yanıt

    çok teşekkür ederim. iş yerimle ve ailemle sırf bu beceriksiz firma yüzünden çok büyük tartışmalar yaşadım. evdekiler uzaktan eğitime katılamıyor, okul idarelerine durumu anlatıyoruz yalan söylüyormuşuz gibi imalarda bulunuyorlar.


    gerçekten bu ülkede yaşamak ızdırap ya. ne diyeceğimi, ne yapacağımı bilmiyorum?

  • salur kazan S kullanıcısına yanıt

    Sizin için hayırlısı olsun hocam. Benim de gelecek olan bir kargom var. O gelirse akşam bizde bir hat iptal edeceğiz.

    Bu e-imza olayını deneyebilmek için evde yarım saat e-imza'yı aramıştım. Umarım bir sorun oluşturmaz.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.