Şimdi Ara

Türk Telekom'u BTK'ya Şikayet Ettim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Yıllardır mahallemize altyapı istiyoruz, başvurmadığımız mecra kalmadı. Fiber veya vdsl artık farketmez yeter ki şu adsl belasından kurtulalım dedik. Bir gün Turknet sitesine girdim bakayım dedim belki bir gelişme vardır altyapımızda. Baktım hala alabileceğiniz hız 13mbit diyor. Eskiden 16mbit'i de verimli alabiliyorduk neden böyle düştü acaba diye düşünüyordum. Sebebine geleceğim. Neyse efendim yanımızdaki apartmana bakayım bir de dedim. Benim oturduğum apartmanla aramızda 10 metre ha var ha yok. Bir baktım ki ne göreyim. Adamlara VDSL verilmiş. Saha dolabına en uzak olan bina bizim yanımızdaki, onlarında alabildiği hızlar 60-63mbit. Sonra kendi saha dolabıma bakayım dedim. Bir de ne göreyim. Dedim ya 16'yı verimli alıyorduk neden 13'lere düştük diye. Meğerse bu cingöz telekom bizim sokağın köşesindeki saha dolabını kaldırmış, bize interneti 1146 metre ötedeki bir dolaptan çekiyor. Dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmuşuz haberimiz yok. Halbuki yanı başımda vdsl altyapı var ve bize 10 metre kala vsdl'i fareler yemiş herhalde. Ben de buna binaen 11.11.2020'de BTK'ya konu ile ilgili bir şikayet açtım. Gereken görselleri de koydum. Yanımızdaki binayı seçersek hiper internet, bizim binayı seçersek adsl internet veriyor türk telekom sitesinde. Bunları vesaire görsel olarak aldım yolladım. Tabi ki BTK hemen beni firmaya yönlendirdi ve 1 hafta geçmesine rağmen Türk Telekom'dan ses seda yok. Gelişmeleri, ki bir şey olacağını sanmıyorum ama burdan sizinle paylaşırım.




  • Sulu Çor Kağan kullanıcısına yanıt
    Bi sonuç çıkmaz neden mi BTK nın başındaki kişi şuan Türk Telekom da aynı zamanda yönetici bende bi şikayet oluşturdum sonuçmu 0 ama ben sorunu mu Türk Telekom müdürlüğünde çalışan eskiden bizim mahallede oturan biri vasıtayla çözdüm Sorunumun çözümüyse bi kablo çekilmesiydi telefon direğinden binaya bu kadar basit bir işlem için alt yapı yok 2 sene bekliceksiniz vs diyorlardı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lordert kullanıcısına yanıt

    Şubeye gittim. Müdürle konuştum. İşte şöyle de böyle de sizin orda fiber yok da bilmem ne zaman gelir de. Laf kalabalığından başka bir şey değiller. Ülke şaka gibi. Derdini anlatabileceğin, çözüm bulabileceğin hiç bir mecra yok. Açık Kapı'ya yazmıştım. Ordan gelen cevap da bunu telekom'a iletmeniz gerek gibi bir safsataydı. E bırakalım ülkeyi Türk Telekom yönetsin o zaman. Kimsenin sözü buna geçmiyor anladığım kadarıyla.

  • 2000 btk şikayetim var 100 lerce cimer şikayetim var 1000 lerce sosyal medyadan şikayetim eleştirim var.3 4 yıldır dilekçe şikayet istek vs. 1 mm. ilerleme kaydemedim.

  • Sulu Çor Kağan kullanıcısına yanıt

    AKP den varsa dayın iyi mevkide 1 hafta da fiber çekilir yoksa adamın benim gibi beklemekle yetinirsin bu iş ülkemizde böyle...

  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Maalesef haklısın. Akpden dayım olsaydı o da büyük ihtimal nabacan yeeğenim inderneti falan neyine yetmiyor falan derdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bi sonç çıkmaz cimer btk şikayet etmediğim yer kalmadı


    pişmiş kelle gibi bir cevap veriyorlar şikayete


    cevap gelince görürüsün zaten :)

  • 9 gün oldu Türk Telekom'dan cevap yok. Bu sefer sıkıştılar ya da hiç umurlarında değil Türk Telekom'u BTK'ya Şikayet Ettim 


    Edit: Kendi siteleri üzerinden şikayet açmıştım biraz önce mail geldi. Gelişmeleri yazarım.


    Türk Telekom'u BTK'ya Şikayet Ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sulu Çor Kağan -- 20 Kasım 2020; 15:11:27 >
  • Sulu Çor Kağan kullanıcısına yanıt
    Btk'ya şikayet açtıktan sonra ayrıyeten bir de kendi sitelerine üzerinden de mi açtınız? Kendi siteleri üzerinden açılan şikayetler de btk üzerinden görünüyor da ondan sordum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Carpe Vita kullanıcısına yanıt

    Evet hem BTK'dan hem Açık Kapı'dan hem de kendi siteleri üzerinden şikayette bulundum. Kendi siteleri üzerinden açtığım şikayete döndüler.

  • Sulu Çor Kağan kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam yanıt için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.