Şimdi Ara

Superonline Fiber Altyapı Görmeme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar kablonet altyapısı üzerinden superonline kullanıyorum.Nisan ayında taahhüt sürem dolacak o yüzden linkteki kampanyaya geçiş yapmak istiyorum https://m.superonline.net/kampanyalar/turkcell-tv-kampanyalari/turkcell-ucuran-fiber-ile-tv-plus-kampanyasi fakat müşteri hizmetleri altyapı yok diyor.Binamda sol ün fiber kutusu var ve bina içine doğru gidiyor.Komşularda kullanıyor sol altyapısı ile.Kendi sitesinde sorguladığımda da fiber mevcut diyor.Böyle bir sorun yaşayan var mı diyecem ama pek sanmıyorum.Ben bu adamları altyapının var olduğuna nasıl inandırabilirim?

    Superonline Fiber Altyapı Görmeme Sorunu


    Superonline Fiber Altyapı Görmeme Sorunu


    Superonline Fiber Altyapı Görmeme Sorunu


    Superonline Fiber Altyapı Görmeme Sorunu







  • Altyapı yok dememiş, kablotv altyapısı kullandığınız için o pakete geçemezsiniz demiş.


    Önce kablo tv iptal ettirip, superonline fiber geçip o paketi alabilirsiniz.

  • nofearl N kullanıcısına yanıt

    Turkcell Superonline'a ait altyapı olmaması nedeniyle demiş.Sizin dediğiniz mantıklı olabilir.Daireme kablonet ile internet geliyor o yüzden sistemde görünmüyor olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrFlash16

    Turkcell Superonline'a ait altyapı olmaması nedeniyle demiş.Sizin dediğiniz mantıklı olabilir.Daireme kablonet ile internet geliyor o yüzden sistemde görünmüyor olabilir.

    Tek o cümle bakınca öyle geliyor. Mevcut kullandığınız altyapının Superonline'a ait olmaması sebebi ile demek istiyor. (bir önceki cümle ile beraber)


    Fiber bağlantı başvurusu için arasanız sistemde görürler.

  • Büyük ihtimal dediğiniz gibi.

  • Binanızda fiziki olarak altyapı var fakat ISS sistemlerinde bütün altyapılarda bir diğerine geçişler aynı şekilde olmamaktadır.

  • Yeni abonelik için arayın, gözükecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hallettim.Bixim caddenin üst tarafı Teferrüç alt tarafı Yenimahalle diye geçiyor.Adamlar benim adresi teferüc mahallesi olarak yazmışlar.Yetmemiş kapı numaramıda yanlış yazmışlar sisteme.Fiber kutu numarası diye bişey var onunla sorguladım öyle geçebildim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kutudaki QR kodun fotosunu çek yolla... ancak öyle ikna olurlar... bina adını yanlış girdiklerinde oluyor...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.