Şimdi Ara

İpad pro Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ekşide de başlık açtım.

    https://eksisozluk.com/16-kasim-apple-premium-reseller-rezaleti--6735749


    applestoredan en ucuz olanı 7500 tlye satılan bir ipad pro aldığınızda başınıza gelebilecek hadiseyi anlatıyorum. 

    henüz 9 aylık bir cihazın şarj grişi bozuluyor ve şarj olmamaya başlıyor. ve siz de eğer istanbulda yaşamıyorsanız, çevrenizdeki bir apple premium reseller servis hizmeti veren biryere gidiyorsunuz, apple store kargoyla sattığı bu ürün için kargoyla servis desteği vermiyor.

    ürününüzü bırakıyorsunuz ve bir gün sonra gelen cevap: kullanıcı hatası, çünkü ipad'iniz eğik. 4380 tl verirseniz tamir ederiz.

    ipad pro'ların çok kolay eğilebildiği hatta apple'ın kutudan eğik çıkan ipad'leri bile normal kabul ettiği haberlerini bilmiyorsanız bkz

    https://www.donanimhaber.com/Apple-kutudan-bukulmus-sekilde-cikan-iPad-Pro-lari-kusurlu-olarak-gormuyor--106188


    peki son olarak gelelim bendeki ipad gerçekten eğik mi? alındığından beri spigenin en kalın kılıfından çıkmamış ipadin fotoğrafları aşağıda. yorumları size bırakıyorum.


    https://ibb.co/XsS4LkR

    https://ibb.co/Pctwyqt

    https://ibb.co/sPpWLF2

    https://ibb.co/sK2Y3fq

    https://ibb.co/tLhm4WK

    https://ibb.co/dt68TnZ

    apple ile iletişime geçtiğimde verdikleri yanıt: istanbulda olan bir akrabanız varsa ona kargolayın o bize getirirse bir kez daha inceleyebiliriz.

    özetle eğer istanbul'da yaşayan akrabanız yoksa, varsa ricacı olup kargonuzu alıp apple store' a götürüp oradan tekrar alıp size tekrar kargolamasını rica etmek istemiyorsanız apple almayın arkadaşlar. göreceğiniz servis kalitesi budur. xiaomi alıp servis ihtiyacınız olduğunda köşedeki telefon tamircisine yaptırırsanız daha kaliteli bir kullanıcı deneyimi yakalayabileceğinize emin olabilirsiniz.




  • dalga geçer gibi servis raporunun altına bizi değil apple'ı şikayet edin diye not düşmüşler.

    *6502 sayılı tüketici koruma yasası'nın 2. maddesi gereği yapacağınız başvurularda; üretici,ithalatçı veya satıcıyı belirtmelisiniz. gürgençler yetkili servis sağlayıcımız şikayet edilen taraf olarak sorumlu değildir.
  • O yamukluğu nasıl anlayabilmişler anlamak güç... hocam siz en iyisi istanbuldaki apple yetkili servisine götürün orada daha doğru sonuç alırsınız.
  • Aynısını Etiler GENPA bana yaptı Haziran ayında. Cihaz eğik diyerek 2800 lira değişim istediler. Apple'dan görüşmediğim sanırım bir Ceo kaldı ama çözüm gelmedi. Tüketici hakem heyetine verdim. O cihazda ekran beyazlaması da oluştu. Tüm bunlar yetmiyor gibi Apple o yamukluk yüzünden cihazı gayrı resmi yollardan garanti dışı bırakıyor. Olay şöyle, bana bunu yetkili söyledi İrlanda ofisinden, peki bundan sonra cihazın başka yerinde problem çıkarsa garanti kapsamında tamir edilecek mi diye sordum ve yetkili servis önce yamukluk düzeltilmeli çünkü ondan kaynaklı olabilir dedi. Yani 2800 ödemeden cihaz çöp. Ki garantisi de devam ediyor görünüyor. Resmen soygun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.