Şimdi Ara

O eski halinden eser yok şimdi... (Viraj ustasının son hali)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
3.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yılların grip kralı, segmentinin kıyas noktası Opel Astra geyik testinde sınıfta kaldı.

    Edit: Araçta Bridgestone Turanza lastikler mevcut. Yol tutuş açısından en kötü lastiklerden biri. Zemin de yeni asfaltlanmış, yeni asfalt nispeten kötü yol tutar. Testi yapanlar da bundan bahsetmiş ve bu lastik-zemin kombinasyonunda en iyi sonuçlardan birini aldığını söylemişler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shkoksal -- 14 Kasım 2020; 21:19:9 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Kullanılmadığı halde en fazla önyargı hangi marka otomobiledir diye bir araştırma yapılsa en azından Türkiye de en yukarıda Opel çıkar herhalde
    Şahsen benimde önyargım pejo ya
    İşin benim açımdan ironik tarafı bizim Opel pejo ya gelin gitti

    Örneğin Hem passat hem insignia kullanmasam gerçekten burada yazılanlara inanabilirim

    Ve bir kaç kez ısrarla işin ticari kısmını değil ortada olan arabayı konuşalım dediğimde iş dönüp dolaşıp passat ın müthiş 2. el performansına geliyor

    Opel candır , seviyoruz
  • Segmentinin kralı focus ve gulietta dır, premium c segmentinde de bmw 1 serisi başı çeker.
    Astra ise bunlardan sonra gelir ancak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmeterrr23

    Segmentinin kralı focus ve gulietta dır, premium c segmentinde de bmw 1 serisi başı çeker.
    Astra ise bunlardan sonra gelir ancak.

    Birazdan Leoncular seni taşlar hocam ben söyleyeyim  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    1.5 150 lik fr olmak şartı ile leon da iyidir yol tutusunda ama yinede saydiklarimdan sonra astra ile kapışır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rakiplerinden her zaman kagit ustunde daha guclu (daha agir) olmasina ragmen Nurburgring'de basarisi olmayan arac viraj ustasiymis.


    Kesinlikle ironi zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeout Astra'yı ne hale getirmiş. Yeni Golf 8 ile ölümüne kapışırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracın şasi dengesi çok iyi gözüküyor, .


    bu test için biraz fazla arkayı acaçak bir ayar yapıldığı için sonuç kötü çıkıyor bana göre.

  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Bu kasanın tasarımı GM’ye ait pegeout geyik testinde başarılı bir marka. Aksine Pejoya ait bir tasarım olmadığı nasılda belli denebilecek bir video olmuş bu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bmw de artık önden çekişli  

  • Gerçek bir viraj otomobili tam bağımsız süspansiyona sahip olur. Astra'da böyle bir durum yoktu, dolayısıyla yukarıda bahsedildiği gibi focus ve alfa'lar varken astra'yı yılların kralı diye nitelendirmek hata olur.

  • J kasa ile yarisamaz kesinlikle. J kasa cok cok daha iyi yol tutuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son kasadan bahsetmedim, kullanmadım da birsey diyemem, F20 1.20i eski aracım, daha önce de 2.5 yıl focus 2.5 kullandım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golf 8 den biraz daha çevik demiş adam. bir arkadan kopma durumu olmakla beraber bu durum şoför için korkutucu düzeyde değil ve kontra vermeksizin toparlanabilir halde. bu testi turanza yerine daha iyi tutan bir lastikle yapmak isterdik. ancak astranın bu testteki tepkilerini beğendik. kolay kontrol edilebilir, korkutucu olmayan küçük bir kopma var demişler
    çuvallama demiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar videonun altyazılarını okuyup öyle yorum yapın bi zahmet. Sunta turanza lastikleri koymuşlar arabaya yol da yeni asfaltlandı bu lastiklerle aldığımız en iyi skorlardan biri diyor adamlar altyazıda. Tabi bizim forumda ki eksperler kim testi yapan gazeteciler kim dimi?

  • 2015 de çıkan astra ile şuanki srasında ciddi bir kalite farkı var.

    2015 de en basiti watts bağlantısı vardı sonradan kaldırdılar.

    Lakin bazı yorumları gördüm yol tutuşta pejo ya laf atanlar olmuş çok saçma yol tutuşta pejo iyidir.

    Bence kaliteyi gm düşürdü zaten bu kasada herşeyi gm yaptı.

    Yeni kasa astra da pejo ne yapacak göreceğiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pejo kadar egoist başka bi firma yok Citroeni aldı paypas etti türlü oyunlar denedi marka imajını kendi imajından yukarı taşıtmadı.


    Opeli aldı birtakım kısıtlamalar ile neredeyse citroenin bile altına soktu.


    illa tek lider pejo olacak...



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-opel-2020-grandland-x-enjoy-1.5-dizel-otomatik-plus-0-km-plus-871296587/detay


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-citroen-oto-derin-den-2020-model-0-km-c5-aircross-1.5-bluehdi-feel-868192578/detay



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-peugeot-dragon-motors-2020-3008-activ-life-prime-edit.hayalet-pluscam-tavan-878252528/detay



    ilanları detaylı incelerseniz ne demek istediğim bariz ortada hepsinin en alt paketini koymaya çalıştım illaki farkları var oraya takılmayın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lınc -- 14 Kasım 2020; 15:24:40 >




  • 308 e bakın. Galiba en yüksek geçiş onda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmeterrr23

    Segmentinin kralı focus ve gulietta dır, premium c segmentinde de bmw 1 serisi başı çeker.
    Astra ise bunlardan sonra gelir ancak.

       


    Hiç gülüceğim yoktu cidden, Focus   





  • iGroN İ kullanıcısına yanıt

    Gülecek birsey varsa anlat ta beraber gülelim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.