Şimdi Ara

Binada altyapı olmasına rağmen her yerde yok görünüyor..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    4 ay önce taşındığımız adrese eski evde kullandığımız Millenicom internetimizi nakil yaptırmak istedik. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş yeni adresinizde altyapı yok dedi ve bizde aboneliğimizi iptal ettirdik.

    Daha sonrasında Türk Telekoma başvuru yapalım dedik ve müşteri hizmetlerini aradık. Çağrı merkezindeki personel binanızda altyapı yok dedi ama isterseniz talebinizi oluşturalım ilerleyen zamanlarda ne olur ne biter bilinmez uygun görülürse altyapınız sağlanır falan fistan.. neyse apartman yöneticisiyle konuşalım dedik bu apartmanda internet kullanan gerçekten yok mu diye, var tabi olmaz olur mu herkes kullanıyor dedi apartman girişte kutusu da var dedi sonra gidip dikkatli baktım gerçekten de var. Birkaç defa daha TTneti arayıp durumu tatlı bir dille izah edip mağduriyetimi dile getirdim internette şikayet kaydı açtım gerek BTK sayfasında gerek şikayetvar sitesinde.. Oralardan sonuç çıkmayınca Superbox aldım bende biraz pahalı ama idare ediyor çünkü gerçekten internetsiz evde yaşamak günümüzde çok zor bir hale geldi. Bir müddet idare etsin dedim en azından altyapı gelene kadar.

    Geçenlerde yine internetten altyapı sorgulama yaptım ve 12mbit desteklediğini gördüm çok sevindim gerçekten ağzım kulaklarımda çağrı merkezini arayıp başvuru oluşturduk randevu verildi vs. randevu günü arkadaşları işten izin alıp saat akşam 6 ya kadar bekledim ve söz verdikleri tarihte gelmediler ben de çok sinirlendim arayıp başvurumu iptal ediniz dedim başka firmaya başvuracağım onlar gelip bağlar interneti diye.. neyse görüşmeyi sonlandırdıktan sonra bilgisayarın başına oturup alternatif servis sağlayıcıların sitesinde dolaşırken bir altyapı sorgulaması yapayım dedim bir de ne göreyim altyapımın olduğunu görüp ona göre paketler sunan o sitelerin hepsi üzgünüz bölgenizde altyapı yok uyarısı veriyor..

    Haliyle aklıma Türk Telekomun bunu kasten yapmış olabileceği ihtimali geldi. Bir gün inip bakayım şu kutuya dedim bende herkes kullanıyor acaba benim dairemin mi portu takılı değil diye, bence takılıydı yani fotoğrafını da çektim ne olur ne olmaz daire 5 şimdi bizim görseli sizinle de paylaşmak istiyorum..

    Sizce neden apartmanda herkes ADSL ev interneti kullanabiliyor iken ben bu durumu yaşıyorum.. Bilgisi olan arkadaş aydınlatabilirse gerçekten çok makbule geçecek. Aylardan görüşmediğim yer kalmadı kimse bana mantıklı bir şey söyleyemedi..

    İyi forumlar herkese


    Binada altyapı olmasına rağmen her yerde yok görünüyor..


    Binada altyapı olmasına rağmen her yerde yok görünüyor..







  • welcome to Turkey


    Vatandaşımız 12 mbit görünce sevinir hale gelmiş. Bu halk bu şekilde mi yönetilmeyi hak ediyor cidden merak ediyorum?


    Neyse konunuza gelecek olursak hocam bunun tek çözümü ISS'lerden geçer yani siz başvurduğunuz zaman bir adamın gelip evin altındaki kutuya bakması gerekirdi. Ama dediğim gibi bu ülkede hiçbir iş düzgün olmadıgı için internet şirketleri de öyle işlemeye devam eder. Yani sorumsuzluk yaptıkları için sizin işiniz çözülemiyor.


    Normalde siz altyapı yok görünüyor dediğinizde bile türk telekom ekiplerinin kontrol etmekle yükümlü. Kanunlarda da geçer bu durum. Ama dediğim gibi malesef burası Türkiye.


    BTK'ye şikayet edilir diye vatandaş yönlendirilir bu konularda. Ancak BTK'nin yönetim kurulu üyesi türk telekom CEO'su olduğu için yine problemler vatandaş lehine çözülmez.


    İmkanınız varsa başka ülkeye kaçmaya bakın hocam. Benden bu kadar.





  • bloodyxTR B kullanıcısına yanıt

    O konuda zaten sonuna kadar haklısın ama keşke yaşadığım soruna çözüm üretilebilseydi. Hiçbir yolu yok mudur? ISS'ler ilgilenmiyor.

  • tuketici.btk.gov.tr adresine yazınız.
  • Bütün firmalardan denedim, bizim apartmanda altyapı yok çıkıyor. Halbuki apartmanda herkeste farklı farklı firmadan internet bağlı. Türk telekomda ise "Seçtiğiniz lokasyonla ilgili bilgiye ulaşılamamıştır." yazıyor. Bu nedenle hiçbir firmaya başvuru yapamıyorum. Altyapı var diyorum adam yok diyor bir şey yapamam diyor.

  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    boş port yoktur

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Okuduğunu idrak edemiyorsan bir kaç kez oku. Konuyu anlayarak oku. Boş port sorgulaması yapmıyoruz. Altyapı sorgulaması yapıyoruz.

  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    atarlanacak bir şey yok, bölgende boş port yoksa size altyapı yok diyorlardır. Aynı şey sonuçta

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Atarlandığım yok. Bilgi sahibi olmadığın konularda post kasmak için yalan yanlış bilgi veriyorsun. Burası senin deneme yanılma tahtan değil. Boş port ile altyapı aynı şey değil diyecem de anlayacak kapasite olduğunu sanmıyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Why Shy

    Atarlandığım yok. Bilgi sahibi olmadığın konularda post kasmak için yalan yanlış bilgi veriyorsun. Burası senin deneme yanılma tahtan değil. Boş port ile altyapı aynı şey değil diyecem de anlayacak kapasite olduğunu sanmıyorum.

    binayı yaparken imar planını doğru yapsalarmış o zaman, sistemde altyapı hiç yoksa iskanı olmadığı içindir. Benim de bir evimde altyapı gözükmüyor, adres de başka bir adresin adına kayıtlı

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.