Şimdi Ara

Battle Net & SOL - Lag Spike sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, bu konuyu oldukça fazla kullancısı olan BNET ve SOL kullanıcısı olarak yaşadığım sorunu tartışmak, benzer sorunlar varsa İSS'ye iletebilmek veya çözüm bulabilmek amacıyla yazıyorum.



    VDF kullanıcısıyken, Mart ayından sonra 3-4 aylık periyotta yaşattıkları packet loss, hız düşürme gibi sorunlar nedeniyle, SOL'e geçtim.


    SOL Fiber altyapısında, 25/100 mbit paket kullanıyorum.


    Speedtest sonuçlarımda hızım 200mbit dolaylarında oluyor akşam saatlerinde. 3 ping olarak gözüküyor ve CGNAT ip veriyorlar.



    Son 3-4 gündür özellikle BNET üzerinden Warzone sunucularına bağlandığımda, sürekli Lag Spike yaşıyorum.


    Sunucularda ortalama 50-80 arası ping alıyorum, paket kaybım yok. Ancak sürekli olarak lag spike yaşadığım için SOL aboneliğimi de sorgulamaya başladım.



    www.battle.net adresine yaptığım tracert taramalarında ise bir gariplik görüyorum.


    Dün yaptığım testlerde ae1-br02-eqam1.as57976.net adresine giden pinglerim 800-1000 arası.


    Sadece bir saatlik süre içerisinde bu ip'ye giden pinglerim 200 dolaylarına düştü ve tekrar arttı.



    Sonuç olarak, son bir haftalık süreçte yaşanan sorun nedir? Deprem nedeniyle bir sorun mu yaşıyoruz? BNET kaynaklı bir sorun mu? Zira başka bir oyun oynamıyorum, test etme imkanım olmuyor.



    Bağlantım ethernet kablosuyla, modeme wifisi kapalı şekilde kuruluyor.



    Görüş ve önerilerinizi merak ediyorum.


    İyi forumlar.








  • solnet bakım yapırmuş ondan olabilir...


    Tracing route to 37.244.28.104 over a maximum of 20 hops


     1   2ms   1ms   3ms   192.168.1.1

     2 38ms   7ms 10ms   10.7.0.1

     3 45ms   8ms   8ms   10.36.5.106

     4 13ms   4ms   7ms   10.58.19.193

     5   9ms 10ms   7ms   10.58.19.161

     6   8ms   8ms 38ms   10.58.19.174

     7 23ms 21ms 21ms   10.40.141.47

     8 49ms 24ms 74ms   10.40.140.39

     9 20ms 21ms 25ms   10.36.6.2

    10 93ms 102ms 110ms   195.22.192.29

    11 124ms 170ms 144ms   137.221.82.33

    12 126ms 241ms 171ms   137.221.65.60

    13 105ms 84ms 125ms   137.221.65.35

    14   *     *     *     Request timed out.

    15 79ms 72ms 88ms   137.221.65.77

    16 79ms 83ms 79ms   137.221.78.55

    17 84ms 76ms 127ms   137.221.66.41

    18   *     *     *     Request timed out.

    19 94ms 75ms 74ms   37.244.28.104


    Trace complete.


    routerdan tacert yapınca çıkan sonuç...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugah6aiw -- 10 Kasım 2020; 16:36:53 >




  • pingin yüksek olması SOL ile alakalı değil, BattleNet ile alakalı. Yabancı forumlarda bu sıkıntıdan bahsedenler olmuş.


    C:\Users\leven>tracert 137.221.78.35


    Tracing route to ae1-br02-eqam1.as57976.net [137.221.78.35]

    over a maximum of 30 hops:


     1   <1 ms   <1 ms   <1 ms 192.168.1.1

     2    7 ms    3 ms    3 ms 176.234.136.1

     3    7 ms    3 ms    3 ms 10.36.4.66

     4   11 ms   11 ms    8 ms 10.40.155.156

     5    8 ms    8 ms    9 ms 10.40.141.73

     6    4 ms    4 ms    4 ms 10.38.219.1

     7   42 ms   43 ms   43 ms ix-ae-6-0.tcore1.it6-ankara.as6453.net [5.23.8.21]

     8   44 ms   44 ms   44 ms if-ae-37-3.tcore1.fr0-frankfurt.as6453.net [195.219.50.165]

     9   51 ms   50 ms   50 ms 195.219.50.50

     10   52 ms   52 ms   49 ms ae-1-3104.edge7.Amsterdam1.Level3.net [4.69.162.177]

     11   53 ms  109 ms   53 ms BLIZZARD-EN.edge7.Amsterdam1.Level3.net [212.72.41.90]

     12  149 ms  224 ms  218 ms ae1-br02-eqam1.as57976.net [137.221.78.35]


    C:\Users\leven>tracert 37.244.28.104


    Tracing route to 37.244.28.104 over a maximum of 30 hops


     1   <1 ms   <1 ms   <1 ms 192.168.1.1

     2    2 ms    3 ms    3 ms 176.234.136.1

     3    4 ms    3 ms    3 ms 10.36.4.66

     4    7 ms    7 ms    9 ms 10.40.155.155

     5    8 ms    8 ms    7 ms 10.40.168.253

     6    5 ms    4 ms    5 ms 10.38.219.5

     7   43 ms   43 ms   42 ms ix-ae-6-0.tcore1.it6-ankara.as6453.net [5.23.8.21]

     8   43 ms   44 ms   44 ms if-ae-37-3.tcore1.fr0-frankfurt.as6453.net [195.219.50.165]

     9   49 ms   50 ms   49 ms 195.219.50.50

     10   62 ms   52 ms   52 ms ae-1-3104.edge7.Amsterdam1.Level3.net [4.69.162.177]

     11   53 ms   66 ms   53 ms BLIZZARD-EN.edge7.Amsterdam1.Level3.net [212.72.41.90]

     12  268 ms  219 ms  219 ms ae1-br02-eqam1.as57976.net [137.221.78.35]

     13   56 ms   55 ms   55 ms 137.221.65.77

     14   53 ms   53 ms   52 ms 137.221.78.55

     15   56 ms   56 ms   56 ms 137.221.66.41

     16    *       *       *    Request timed out.

     17   52 ms   52 ms   52 ms 37.244.28.104





  • LGR9 kullanıcısına yanıt

    Sorun sadece bende yaşanıyor. Diğer ISS'leri kullanan takım arkadaşlarım, aynı anda sorun yaşamazken, ben SOL altyapısında yaşıyorum.


    Diğer yandan bahsettiğim üzere 137.221.78.35 adresinin ms değeri 700-800ms dolaylarında. Müşteri Hizmetleriyle görüştüm ancak güncelleme işlemi dışında yardımcı olmadılar.



    Örnek olarak Ofis Kablonet üzerinden yaptığım tracert ;


    Tracing route to ae1-br02-eqam1.as57976.net [137.221.78.35]

    over a maximum of 30 hops:


     1  <1 ms  <1 ms  <1 ms 192.168.0.1

     2   *    *    *   Request timed out.

     3  10 ms   8 ms   8 ms 172.25.6.9

     4   *    *    9 ms 212.156.66.77.static.turktelekom.com.tr [212.156.66.77]

     5  10 ms   9 ms   9 ms 06-ulus-xrs-t2-2---06-ulus-t3-9.statik.turktelekom.com.tr [195.175.173.158]

     6  10 ms   8 ms  13 ms 06-ebgp-ulus-sr12e-k---06-ulus-xrs-t2-2.statik.turktelekom.com.tr [81.212.217.121]

     7  69 ms  70 ms  69 ms 302-ams-col-1---06-ebgp-ulus-sr12e-k.statik.turktelekom.com.tr [212.156.102.180]

     8  67 ms  70 ms  71 ms 80.249.208.83

     9   *    *    *   Request timed out.

     10  58 ms  59 ms  91 ms ae1-br02-eqam1.as57976.net [137.221.78.35]




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerros -- 10 Kasım 2020; 18:59:38 >




  • Sol fiber 25/5 İzmir

    starting traceroute towww.battle.net...
    traceroute towww.battle.net (37.244.28.104), 30 hops maximum, 84 byte packets.
    1 176.232.32.1 (176.232.32.1) 4.392 ms 2.799 ms 9.560 ms
    2 10.36.5.74 (10.36.5.74) 3.268 ms 2.906 ms 2.822 ms
    3 10.40.141.47 (10.40.141.47) 14.611 ms 22.331 ms 22.003 ms
    4 10.40.140.39 (10.40.140.39) 15.265 ms 15.502 ms 15.644 ms
    5 10.36.6.2 (10.36.6.2) 15.070 ms 15.316 ms 15.158 ms
    6 195.22.192.29 (195.22.192.29) 59.289 ms 59.803 ms 59.855 ms
    7 ae1-br01-eqml2.as57976.net (137.221.82.33) 69.268 ms 69.995 ms 69.466 ms
    8 xe-0-0-1-1-br01-eqpa4.as57976.net (137.221.65.60) 67.810 ms 67.921 ms 67.789 ms
    9 et-0-0-29-br02-eqpa4.as57976.net (137.221.65.35) 69.328 ms 69.699 ms 69.670 ms
    10 * * *
    11 137.221.65.77 (137.221.65.77) 154.764 ms 69.767 ms 69.717 ms
    12 bond0-vs01-eqam1.as57976.net (137.221.78.57) 67.672 ms 68.944 ms 67.876 ms
    13 137.221.66.43 (137.221.66.43) 68.367 ms 68.492 ms 68.379 ms
    14 * * *
    15 37.244.28.104 (37.244.28.104) 70.794 ms 70.796 ms 70.991 ms




  • Turknet de farklı değil. Battle.net'i denemedim. Genel olarak ping süresi yükseliyor. Upload hızı artırıldıktan sonra başladı.

  • LGR9 kullanıcısına yanıt

    Yapmayın... Tamamen SoL ile alakalı bir sorun.

  • 800 civarındaydı biraz önce, modem restart yaptım şuan 200 civarına düştük. Pek dayanmıyor ama bu çözüm.


    Hiç yokken başlaması garibime gitti.


    Tracing route to www.battle.net [37.244.28.104]

    over a maximum of 30 hops:


     1   1 ms  <1 ms  <1 ms csp1.zte.com.cn [192.168.1.1]

     2   9 ms   9 ms   8 ms host-213-14-0-21445.reverse.superonline.net [213.14.0.245]

     3   3 ms   3 ms   3 ms 10.36.251.9 [10.36.251.9]

     4   3 ms   4 ms   3 ms 10.40.149.2 [10.40.149.2]

     5   2 ms   2 ms   2 ms 10.142.45.14 [10.142.45.14]

     6   3 ms   3 ms   3 ms 10.142.47.129 [10.142.47.129]

     7   *    *    *   Request timed out.

     8   *    *    *   Request timed out.

     9   *    *    *   Request timed out.

     10  46 ms  46 ms  46 ms ix-ae-6-0.tcore1.it6-ankara.as6453.net [5.23.8.21]

     11  48 ms  48 ms  48 ms if-ae-37-3.tcore1.fr0-frankfurt.as6453.net [195.219.50.165]

     12   *    *    *   Request timed out.

     13  52 ms  52 ms  53 ms ae-1-3104.edge7.Amsterdam1.Level3.net [4.69.162.177]

     14  55 ms  56 ms  55 ms BLIZZARD-EN.edge7.Amsterdam1.Level3.net [212.72.41.90]

     15  227 ms  443 ms  231 ms ae1-br02-eqam1.as57976.net [137.221.78.35]

     16  206 ms  78 ms  74 ms 137.221.65.77

     17  55 ms  55 ms  55 ms bond0-vs01-eqam1.as57976.net [137.221.78.57]

     18  52 ms  53 ms  52 ms 137.221.66.43

     19   *    *    *   Request timed out.

     20  55 ms  52 ms  53 ms 37.244.28.104





  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    Sofya, Bulgaristan lokasyonlu sunucum ile tracert yaptım, sıkıntı Level3 geçişlerinde Blizzard router'larının strict firewall ayarlarından kaynaklı. Nihai sunucuya Level3 harici bir sağlayıcı ile ulaşabilen varsa -DTAG ya da GTT gibi- onların test sonuçlarını görmek isterim.


    [code]

    C:\Users\leven>tracert 37.244.28.104


    Tracing route to 37.244.28.104 over a maximum of 30 hops


     1   <1 ms   <1 ms   <1 ms 192.168.1.1

     2    2 ms    3 ms    2 ms 176.234.136.1

     3    4 ms    3 ms    2 ms 10.36.4.66

     4    7 ms    7 ms    7 ms 10.40.155.155

     5    8 ms    7 ms    7 ms 10.40.168.253

     6    4 ms    4 ms    3 ms 10.38.219.5

     7   43 ms   43 ms   43 ms ix-ae-6-0.tcore1.it6-ankara.as6453.net [5.23.8.21]

     8   61 ms   44 ms   44 ms if-ae-37-3.tcore1.fr0-frankfurt.as6453.net [195.219.50.165]

     9   49 ms   49 ms   49 ms 195.219.50.50

     10   54 ms   54 ms   54 ms ae-1-3104.edge7.Amsterdam1.Level3.net [4.69.162.177]

     11   52 ms   53 ms   53 ms BLIZZARD-EN.edge7.Amsterdam1.Level3.net [212.72.41.90]

     12 1368 ms  999 ms 1099 ms ae1-br02-eqam1.as57976.net [137.221.78.35]

     13  307 ms  219 ms  219 ms 137.221.65.77

     14   52 ms   52 ms   53 ms 137.221.78.55

     15   57 ms   57 ms   55 ms 137.221.66.41

     16    *       *       *    Request timed out.

     17    *      57 ms   55 ms 37.244.28.104


    Trace complete.


    C:\Users\leven>tracert 37.244.28.104


    Tracing route to 37.244.28.104 over a maximum of 30 hops


     1   17 ms   17 ms   17 ms 10.8.0.1

     2   17 ms   18 ms   17 ms gw.ipv4.layer6.net [217.12.202.1]

     3   20 ms   28 ms   22 ms ip-77-21.telehouse.bg [78.128.77.21]

     4   18 ms   17 ms   17 ms 78.128.126.4.telepoint.bg [78.128.126.4]

     5   17 ms   18 ms   17 ms 178.132.80.19

     6   44 ms   44 ms   96 ms pr01.eqfr5.blizzardonline.net [80.81.195.26]

     7   55 ms   55 ms   55 ms ae1-br01-eqfr5.as57976.net [137.221.80.33]

     8   55 ms   72 ms   55 ms et-0-0-2-br01-eqam1.as57976.net [137.221.65.29]

     9   48 ms   48 ms   48 ms 137.221.65.75

     10   55 ms   55 ms   54 ms 137.221.78.47

     11   55 ms   55 ms   55 ms 137.221.66.41

     12   55 ms   55 ms   55 ms 10.105.1.133

     13   54 ms   55 ms   55 ms 37.244.28.104


    Trace complete.

    [/code]





  • LGR9 kullanıcısına yanıt

    SoL yönlendirmeyi her zaman en ucuz taşıyıcı üzerinden gidecek şekilde yapıyor. Mevcut IP'im DTAG üzerinden çalışıyor. Ancak ülkeden çıkarken mümkün olduğunca Seabone ile çıkmaya çalışıyor. Fast.com'da ölçüm yapınca DTAG olduğu için 38ms ping çıkıyor. Ancak aynı adrese tracert 71 ms ve ciddi ping pike görünüyor.

    Ayrıca SoL'de artık GTT falan kalmadı Birkaç DTAG ve KPN üzerinden çalışan IP grubu hariç hepsini TATA'ya bağladılar. Aşağıdaki tracert sonuçlarından da göreceğiniz gibi SoL'de ciddi ping pike yaşanıyor son zamanlarda. Ölçüm yaptığınız şehir neresi bilemiyorum ancak İzmir için artı 20ms'yi görmüşsünüzdür. SoL neredeyse her yöne +20ms promosyonu yapıyor bize.:) Sonuç olarak sorun tamamen SoL kaynaklı. Her çıkışımı Seabone'a yönlendirip ne kadar yoğun olursa olsun başka bir route kullanmamak, bence bilinçli bir durum. Her bağlantıyı sıkışık trafiğe sokmadan o an için en uygun rotaya yönlendirmesi lazım. Ama yapmıyorlar. Sanki Seabone Avam için planlanmış.


    racing route to 37.244.28.104 over a maximum of 30 hops


     1    1 ms    1 ms    1 ms csp1.zte.com.cn [192.168.1.1]

     2    9 ms   12 ms    4 ms host-91-93-21-1.reverse.superonline.net [91.93.21.1]

     3    7 ms    5 ms    4 ms 10.36.5.66 [10.36.5.66]

     4   42 ms   20 ms   21 ms 10.40.141.37 [10.40.141.37]

     5   15 ms   15 ms   15 ms 10.40.140.39 [10.40.140.39]

     6   19 ms   15 ms   15 ms 10.36.6.2 [10.36.6.2]

     7   58 ms   59 ms   58 ms blizzard.milano58.mil.seabone.net [195.22.192.29]

     8   74 ms   69 ms   69 ms ae1-br01-eqml2.as57976.net [137.221.82.33]

     9   72 ms   71 ms  189 ms xe-0-0-1-1-br01-eqpa4.as57976.net [137.221.65.60]

     10  175 ms  131 ms   71 ms et-0-0-29-br02-eqpa4.as57976.net [137.221.65.35]

     11    *       *       *    Request timed out.

     12   69 ms   70 ms   70 ms 137.221.65.77

     13   70 ms   72 ms   71 ms bond0-vs01-eqam1.as57976.net [137.221.78.57]

     14   72 ms   72 ms   72 ms 137.221.66.43

     15    *       *       *    Request timed out.

     16  126 ms   72 ms  123 ms 37.244.28.104




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 11 Kasım 2020; 14:10:27 >




  • CGNat ip ne demek hocam?

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    çok ilginç, konuyu NOC ile görüşeceğim sizi de bilgilendiririm. GTT, geçtiğimiz Aralık ayında KPN'yi satın aldı ve en azından Ankara'da bütün AWS trafiği GTT üstünden gidiyor. Seabone yani TiSparkle İzmir-İstanbul ve İzmir-Atina hattı inşa ediyor fakat ne zaman biteceğine dair fikrim yok. Yeni İzmir VM açıldığında PoP'lar büyük ihtimalle buraya taşınır ve sorunları çözerler diye düşünüyorum. 2009-2010 yıllarında Ankara/Eryaman'da da sizin yaşadığınız sıkıntılar vardı ve bazı bölgelerde yeniden kablolamaya gidip edge-core switch sayısını arttırarak çözdüler, İzmir'de de aynı yolu izlerler.

  • Turknet Fiber ;


    Battle Net & SOL - Lag Spike sorunu
  • LGR9 kullanıcısına yanıt

    Sizin tracert'ye göre Ankara'dan TATA (tcore) ile çıkıyorsunuz.

    Seabone Avrupa'da en sorunlu taşıyıcı. TATA ise globalde neredeyse en kötüsü :). Bizi İstanbul'a bağladıktan sonra yine Seabone üzerinden çıkmaya devam edeceksek çok fazla bir şey beklememek gerekir diye düşünüyorum.

  • Arkadaşlar değerli katkılarınız için teşekkür ediyorum.


    Tabi bu konuda bilgim kısıtlı olduğundan (tracert komutundan öteye geçmez), söylediklerinizin sanırım %2'sini anlama şansım oldu :)


    Sonuç olarak, ne yapmalıyız? Bugün sanırım beşinci gün ve hala aynı sorunu yaşıyorum. ISS ile görüşmek yarar sağlamayacaktır, onlar benden de az biliyor malum.


    Bu uzmanlıklarınız ve bilginiz çerçevesinde öneri rica edeceğim.


    Durum hala aynı ;


     1  <1 ms  <1 ms  <1 ms csp1.zte.com.cn [192.168.1.1]

     2   6 ms  10 ms   9 ms host-213-14-0-235.reverse.superonline.net [213.14.0.235]

     3   3 ms   3 ms   2 ms 10.36.250.185 [10.36.250.185]

     4   3 ms   3 ms   3 ms 10.40.148.234 [10.40.148.234]

     5   2 ms   2 ms   2 ms 10.142.45.50 [10.142.45.50]

     6   2 ms   2 ms   2 ms 10.142.45.26 [10.142.45.26]

     7   3 ms   3 ms   3 ms 10.142.47.129 [10.142.47.129]

     8   *    *    *   Request timed out.

     9   *    *    *   Request timed out.

     10   *    *    *   Request timed out.

     11  46 ms  46 ms  46 ms ix-ae-6-0.tcore1.it6-ankara.as6453.net [5.23.8.21]

     12  43 ms  43 ms  43 ms if-ae-37-3.tcore1.fr0-frankfurt.as6453.net [195.219.50.165]

     13   *    *    *   Request timed out.

     14  49 ms  49 ms  49 ms ae-1-3104.edge7.Amsterdam1.Level3.net [4.69.162.177]

     15  49 ms  50 ms  50 ms BLIZZARD-EN.edge7.Amsterdam1.Level3.net [212.72.41.90]

     16  138 ms  219 ms  224 ms ae1-br02-eqam1.as57976.net [137.221.78.35]

     17  290 ms  219 ms  220 ms 137.221.65.77

     18  50 ms  50 ms  49 ms bond0-vs01-eqam1.as57976.net [137.221.78.57]

     19  52 ms  52 ms  52 ms 137.221.66.43

     20   *    *    *   Request timed out.

     21  50 ms  49 ms  50 ms 37.244.28.104





  • fatihdr kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba,


    Detaylı teknik bir bilgi veremem ama bildiğim kadarıyla açıklayayım.


    İnternet hizmetleri IPv4 üzerinden veriliyor, bu iplerin sayısı ise kısıtlı. Örneğin 100milyon ipv4 varken, kullanıcı sayısı 150 milyon. Bu 50 milyonluk aboneye ip vermekte sorun yaşanıyor. Firmalar bu nedenle sanal ip diyebileceğimiz bir duruma yöneliyorlar.


    Yani bir ipyi farklı bir yöntemle 20-30 kişi kullanacak şekilde dizayn ediyorlar. Bu havuza girdiğinizde gerçek ipniz ve kullandığınız ipler farklı oluyor. Bağlantı tutarsızlıkları, port açamama vb. sorunlar yaşanıyor. CGNAT dediğimiz şey aşağı yukarı bu.


    Detaylı bilgi için googledan searchleyin hocam.

  • Güncelleme ;


    Statik ip'ye geçiş yaptım, bağlantı daha stabil geldi. Ancak bazı durumlar söz konusu. Örneğin Cgn ip kullanırken paket kaybı gözükmüyordu oyunlarda, statik ip ile artık paket kaybı görüntülemeye başladım. Ama iki ip arasında bağlantı açısından fark yok. Özetle, cgn ipde sanki paket kaybı gölgeleniyor, gösterilmiyor gibi anlıyorum.


    Hala aynı dalgalanma sorununu ve konuda belirtilen ip'ye ulaşımdaki yüksek ms sorunlarını yaşıyorum. Müşteri temsilcisinden statik ipmi değiştirmesini rica ettim ama yapmadı. İlla teknik ekip yönlendirelim diyorlar. Anlatıyorum sorunun teknik ekiple ilgisi olmadığını ve benim adresimde çözülecek bir sorun olmadığını, anlamıyorlar.


    Son olarak BTK'ya kayıt açtım. Bu kayda SOL'deki ms trace route ekran görüntüsü ile örnek olarak başka arkadaşlardan aldığım (TT, Tnet abonesi) route ekran görüntülerini koydum.


    Bakalım oraya ne şekilde cevap verecekler. Duruma göre delillendirmeye devam edeceğim, ay sonuna kadar düzeltmezlerse haklı nedenle fesih edip TT'ye geçeceğim.


    Güncelleme 2 ;


    BTK üzerinden açtığım kayda verilen cevap ;


    " size hizmet verdiğimiz her konuda memnuniyetinizi sağlamak bizim önceliğimizdir. Bütün arkadaşlarımız size en doğru hizmeti verebilmek için iyi niyetle çaba harcamaktadır. Tarafımıza gönderdiğiniz ekran görüntülerini inceledik. Turkcell Superonline sunucuları kaynaklı bir aksaklık yaşamadığınızı görüntüledik. Yurtdışı sunucuları kaynaklı yaşanan aksaklıklar için tarafımızdan işlem yapılamayacağını belirtmek isteriz. İletişimde Turkcell Superonline’ı tercih ettiğiniz için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz."


    Özetle, sorun sende değil, bende de değil diyorlar Battle Net & SOL - Lag Spike sorunu  Ayrılık çanları çalıyor...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerros -- 17 Kasım 2020; 14:55:40 >




  • BTK'ya açmış olduğum kayıt neticesinde, sorun olmadığı söylenmişti.


    Bu cevap sonrasında, sorun yaşadığım uygulamalarda sorunun tekrar etmediğini, bir şekilde çözüldüğünü gördüm.


    Sürekli olarak yaşanan lag spikelar kesildi dün itibariyle.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.