Şimdi Ara

Huawei’nin işin kolayına kaçması... (FreeBuds Lite içerir)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 23/03/2020 tarihinde Huawei'nin online satış mağazasının açılışını yaptığı akşama özel yaptığı indirimden yararlanarak 699 TL değerindeki Free Buds Lite kablosuz kulaklığı 199 TL fiyatla satın aldım.

    Yaklaşık bir ay kadar önce kulaklıklardan sağ taraftakinden gelen ses giderek azalmaya başladı ve bir süre içinde duyulamayacak seviyeye indi.

    Bunun üzerine kendilerine servise göndermek için telefonlar ulaştım ve 17/10/2020 tarihinde RMA9061032415400 değişim başvuru numarası ile ürünü kargo ile gönderdim.

    Daha sonraki süreçte Huawei firması benim talebimi bile sormadan 02/11/2020 tarihinde, alırken ödemiş olduğum 199 TL'yi kredi kartıma iade edeceklerini belirten bir e-posta gönderdi.

    Ben tekrar kendilerine ulaşarak ürünü kampanya ile oldukça uygun bir fiyata aldığımı, iade edilecek tutar ile aynı ayarda bir ürünü satın alamayacağımı, para iadesi değil ürün değişimi istediğimi ilettim.

    Bana artık stokta bu ürünün bulunmadığını, dolayısı ile değişim yapamayacaklarını söylediler. Ben de aldığım ürünün muadili olan ve şu an online mağazalarında 649 TL fiyat ile satılmakta olan FreeBuds 3i modeli ile değişim yapabileceklerini söylediğimde bunun mümkün olmadığını, sadece para iadesi yapacaklarını söylediler ve yaptılar.

    Kampanyadan bir ürün aldım diye Huawei gibi büyük bir firmanın işin kolayına kaçmasını oldukça yadırgadım açıkçası.

    Siz siz olun Huawei'nin yapacağı kampanyalardan uygun fiyatlı ürün alırken ileride bozulması ihtimaline karşı yedeğini de alın bence....



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.