Şimdi Ara

Kablonet Lag Şikayeti ve Sonuç 'edit'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler sizede oluyormu kablonette hiç olmuyordu anlık kopmalar meydana gelmeye başladı sıkıntı bunu müşteri hizmetlerine anlatabilmenin pek imkanı olduğunu düşünmüyorum yoğun kullanım sırasında nadirende yaşanıyor bu telefonda çok anlaşılmıyor pc daha belirgin oluyor bide lag yapıyor ping stabil sayılır tahminen cod2 de bağlandığım server rusya 100-120 bandında oynuyorum 999 lü rakamlara çıkıyor sonra düşüyor

    konu edit : 23.11.2020

    beyler 16.11.2020 tarihinde ki online işlemlerden şikayette bulunmuştum en aşağıda konuya güncelleme yapmıştım.
    ve beklenen ve cevap geldi kısa öz ve anlaşılır bunu buraya bırakalım arada bir konuya yazında neşemiz yerine gelsin.

    CEVAP : SÜRELER NORMAL GÖZÜKMETEDİR..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozanbey86 -- 23 Kasım 2020; 17:49:18 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Son zamanlarda bazı telekom firmaları KABLONETin altyapısını kullanmaya karar verdi. Bu da Kablonet altyapısında yetersizliğe sebep oldu. Ülke genelinde geceleri kopma sorunları var. Kablonet artık iyi bir servis sağlayıcı değil. Biraz batırdılar işleri.

  • Aynı sorun bende de var özellikle ea serverlarina bağlanmak çok zor lug aşırı
    1 haftadır bu şekilde online drselerse kopma var ben aradın sinyallere düzensizlik var dediler arıza kaydı açtılar ama nafile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Hocam hangisi daha iyi varmı bildiğin f/p iss

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • batuhan57 B kullanıcısına yanıt
    Hocam yağmur ve rüzgar bu sistemin düşmanı evlere kapandığımızda youtubeda yavaşlama bariz açığa çıktı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ozanbey86 kullanıcısına yanıt

    ben turknet kullanıyorum. Arada kopuyor falan ama 100mbi 75 lira veriyorum daha iyisi olmaz yani, varsın haftada 1 kopsun arada pppoe hatası veriyor falan ama alıştım etkilemiyo

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanbey86

    Hocam yağmur ve rüzgar bu sistemin düşmanı evlere kapandığımızda youtubeda yavaşlama bariz açığa çıktı

    Yağmur rüzgar ne alaka hocam uydu sistemi değilki bu.

  • Senseight S kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=6012u-s_J3A&feature=youtu.be

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanbey86

    https://www.youtube.com/watch?v=6012u-s_J3A&feature=youtu.be

    Bu sistemde 100 pingi bile zor görürsünüz. En aşağı 300-350 ms ping verir bu sistem.

  • Senseight S kullanıcısına yanıt
    Kullanılan ortak şebeke sistemi kablotv olduğu için bu sistemde uydu üzerinden çalıştığından rüzgar fırtınada sinyal düşüyor hem uydu hem internet gidiyor kullananlar bilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanbey86

    Kullanılan ortak şebeke sistemi kablotv olduğu için bu sistemde uydu üzerinden çalıştığından rüzgar fırtınada sinyal düşüyor hem uydu hem internet gidiyor kullananlar bilir

    Ben yıllardır KabloNet ve Kablo TV kullanıyorum. Adından da anlaşıldığı üzere KABLO ile TV yayını veriliyor hocam. Siz normal türksat çanak anteni ile kullanıyorsanız bilemem.

  • Senseight S kullanıcısına yanıt
    Yo hayır çanaktan almıyorum interneti Sizde hiç olmuyormu hocam kopma kötü havada falan bitek bendemi oluyor? Yani onu anlamadım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanbey86

    Yo hayır çanaktan almıyorum interneti Sizde hiç olmuyormu hocam kopma kötü havada falan bitek bendemi oluyor? Yani onu anlamadım

    Yok hocam. Eskiden digitürk vardı bizde, kötü havada çok çabuk bozuluyordı hatta görüntü vermiyordu hiç. Bunda hiç sıkıntı yaşamadım. Kablo üzerinden geldiğinden sıkıntı olmuyor. Sizinki şebekesel bir sorun olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senseight -- 25 Ekim 2020; 22:26:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozanbey86 kullanıcısına yanıt

    şebeke kablosu su alıyor olabilir..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanbey86

    https://www.youtube.com/watch?v=6012u-s_J3A&feature=youtu.be

    Siz VSAT sistemi kullandığınıza emin misiniz? VSAT sistemi son kullanıcı ekipmanıyla çalışır yani binanızda bu sistem mevcut mu?. Yanlış anlamayın ama sanırım karıştırdınız. Yağmurda kablonet şebekesinin zarar alması elbette mümkündür saha dolabı su alabilir dışarıda ki Tap-off ve kablolar da su alabilir bunlar kısa vadede müşteri şikayeti ile giderilir.

  • davidoff26 kullanıcısına yanıt
    Evet karıştırdım bu su alma ile mi oldu şimdi mh yi arayıp sorucam tşkler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozanbey86 -- 26 Ekim 2020; 18:34:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aradık konuştuk yine genel cevaplar aldık internet gidince aramanız gerekiyor diyorlar viasat history deki moziklenme içinde yayıncı kuruluş kaynaklı diyor aradık suçlu olduk nerdeyse

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sorun bende de var. özellikle online toplantılarda ses kesik gidiyor veya bazen tamamen kopuyor anlık gidip gidip geliyor. Kaç defadır arıza kaydı bırakıyorum. gelenler sorun görünmüyor deyip gidiyorlar. Modem Netmaster Infinity 401. Artık bıktım çözüm bulmamalarından gün aşırı şikayet oluşturacağım. Onlar çözüm bulmadıkça verdiğim faturanın acısını böyle çıkaracağım. Nefret ettirdiler taahhütümün bitmesine de 1 yıl var.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: berke_han

    Aynı sorun bende de var. özellikle online toplantılarda ses kesik gidiyor veya bazen tamamen kopuyor anlık gidip gidip geliyor. Kaç defadır arıza kaydı bırakıyorum. gelenler sorun görünmüyor deyip gidiyorlar. Modem Netmaster Infinity 401. Artık bıktım çözüm bulmamalarından gün aşırı şikayet oluşturacağım. Onlar çözüm bulmadıkça verdiğim faturanın acısını böyle çıkaracağım. Nefret ettirdiler taahhütümün bitmesine de 1 yıl var.

    Kesin çözümü ip bloğunuzu değiştirmenizde olucaktır. Eğer ki aldığınız ip 100'lü ip bloğunda ise direk değiştirin sorununuz düzelecektir.

  • beyler eğer olumlu gelişme yaşarsam konuya edit yapacağım şimdilik durumula ilgili bir güncellemedir. sonucu bende merak ediyorum kablotv online işlemlerden şikayette bulundum bize tracert ve ping değerlerini atın dediler bakalım ne yapacaklar bende merak adiyorum durum izahı bu şekilde bazı bilgileri silmek durumunda kaldım müşteri numarası ve şikayet numarası gibi


    Alıcı: kablotvbilgi




    merhaba aşağıdaki konuya istinaden ekran görüntüsü eklenmiştir.


    ek olarak problem bu server'la ilgili değildir.genel olarak avrupa veya rusya serverlarında online oyunlarda sorun yaşamaktayım


    müşteri id:


    alıntı: Şikayet No :  Kayıt Tarihi : 16.11.2020 


    Durum : (4) Çözümlendi

    Şikayet Türü : Sabit İnternet Hizmetleri / Bağlantı/Hizmet Kalitesi

    Şikayet : merhaba özellikle akşam saatlerinde multiplayer oyunda ping değerim 999'oluyor oyun oynanmaz hale geliyor bunu nasıl çözebiliriz


    Sayın Abonemiz; Sorun yaşadığınız sunucuya doğru yapılmış ping ve traceroute testlerinin ekran görüntülerini kablotvbilgi@turksat.com.tr adresine hizmet numaranız ile birlikte göndermeniz halinde yetkili birimlerce inceleme sağlanacaktır. Anlık yaşadığınız sorunlarla ilgili 0850 804 44 44 ya da 0850 804 0 126 numaralı çağrı merkezimizden 7/24 bilgi ve destek alabilirsiniz. Bilgilerinize rica ederiz.



    Kablonet Lag Şikayeti ve Sonuç "edit"




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.