Şimdi Ara

Vodafone Evde Fiber internet Şikayetim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ................ adresinde oturmaktayım. Vodafone evde fiber internet abonesi olmak için, 2 defa başvuru yaptım. İkisi de tarafınızdan iptal edildi. Apartmanda fiber internet ve cihazı mevcut. 6 nolu daire de .............. isimli komşum da Vodafone fiber internet kullanmakta. Apartmanda girişten tavana kadar kablo kanalı mevcut. Fiber internet kablosu, servis tarafından kablo kanalına geçirilmiş, ancak 2 kat aşaya geldikten sonra, kablo yoğunluğu nedeni ile üçüncü kattan ikinci kata geçiş yapılamadığı bahane edilerek, işlem yarıda kesilmiş ve iki kere fiber internet başvurum, iptal edilmiştir. Yıllardır Vodafone kullanıyorum ve memnundum. Bu denetleme eksikliği ve başı boşluk ile daha çok müşteri kaybedeceğinizi düşünüyorum. 23 Ekim 2020 tarihi saat 21 sıralarında görüştüğüm müşteri temsilciniz bana başka firmalardan da evime internet yaptırabileceğimi söyleyebilme cesaretini gösterebilmiş ise, bunun tarafınızca araştırılmasında ve şirketin kimlere emanet edildiğini fark etmenizde fayda var. Ben bu durumda tabi ki, 20 dakika bekledikten sonra bağlanabildiğim müşteri temsilcinizinde tavsiyesi üzerine Vodafone dışında bir firmaya internetimi bağlayacağım. 541.......... 35 no'lu hat sahibiyim. Onu da 26 Ekim 2020 de kapattıktan sonra, elveda Vodafone. Şirket kimlere emanet ? Çalışanlar, servis hizmeti veren taşeronlar işveren olmuşlarsa, yönetici olarak oyuncak olan sizleri yürekten tebrik etmekte büyük fayda var. Bakalım bu zihniyetle eldeki kaç müşteri daha telef olacak ? Naçizane düşüncelerimden ibarettir. Şu ülke üzerinde servis sağlayıcı 3 operatör içinde, sadece 3 servis sağlayıcı banka olsa idi, tüm paramı korkmadan içim rahat Vodafone bank'a yatırırdım. Hal böyle iken, yazık çok yazık. Ben diyeceğimi sadık bir müşteriniz olarak dedim. Gerisi size kalmış. Bir daha görüşmemek dileğiyle Hoşçakalın. diye Vodafone yanımda hattına şikayet yazdım. Öncesinde defalarca müşteri hizmetlerini aradım. Resmen dalga geçiyorlar. Şimdi de Vodafone yanımda şikayet bölümünde şikayetiniz bulunmamaktadır diye yazmakta. Daha da diyecek bir şey bulamadım.








  • Şikayetim hızlıca çözüm gördü. Bu sabah itibarıyla Vodafone fiber sınıtsız internet'imiz bağlandı. Gayet hızlı. Şuan Vodafone fiber wifi'den yazıyorum. Detayları yazacağım. Sorusu olan olursa, memnuniyetle cevaplarım. Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.