Şimdi Ara

Hayatımın Hatası: Hepsiburada’dan iPhone aldım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
3.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hb benim için çok önceden bitti çok basit ürünleri alıyorum iste gıda olur evcil hayvanlarım için yem vs bunun dışında elektronik cihaz konusunda gram güvenmediğim iade konusundada sürekli uğraştıran bir firma 3 5 kuruş fazla bile olsa amazondan alin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerosol 34 -- 18 Ekim 2020; 11:17:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt

    Valla hocam sen doğru kararı vermişsin. Sıra diğer ürün almayı düşünenlerde.

  • Sorun çıktıysa direk iade edeceksin ifla olmaz o telefon

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Böyle pahalı cihazları nasıl internetten alıyorsunuz anlamadım.Alacaksan da Apple store dan al ki sorunsuz iade,değişim gibi hakkın olsun.ben İPad Pro aldım Apple akasya dan sıfır 2 adet tablette hata çıktı gittim hemen yenisini verdiler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onboardx -- 18 Ekim 2020; 14:32:52 >
  • Buna göre, gelecek yıl tüketici hakem heyetlerine yapılacak başvurularda, 2020 yılı için Tüketici Hakem Heyetlerine yapılacak başvurularda değeri 6 bin 920 TL altında bulunan uyuşmazlıklarda İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, büyükşehir statüsünde olan illerde 6 bin 920 TL ile 10 bin 390 TL arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri’ne başvurulacak.


    Yıl başında zaten bu fiyat artacak ilçe tüketici hakem heyetlerinin.


    Hepsiburada kadar rezalet bir e-ticaret sitesi daha görmedim.


    Gelen telefonu kabul etmeyin geri gitsin THH'ye başvurun ve şikayet var gibi sosyal platformlara yazın.


    Direk fiyat iadesi isteyin bu sizin en doğal hakkını tüketici mahkemesine gidip dava da açabilirsiniz ortalama bilirkişi atanırsa 500 lira masrafınız olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 18 Ekim 2020; 14:33:52 >




  • @onboardx ben de iPad’i Apple’dan aldım ve sorunsuz gidiyor her şey. Aslında burada Apple da suçlu. Çünkü Hepsiburada için yetkili satıcımız diyorlar ve bu güven veriyor. Sonra da orası farklı bir şirket diyerek sıyrılıyorlar işin içinden.


    @NitroNos benim işime bu meselede yaramayacak ama çok iyi bir haber. Telefonlar olmuş 17 - 18 bin lira. Limitin artması şart.


    Şu an her yere yazıyorum. Sizlerin desteğiyle yeni mağduriyetlerlerin de önüne geçeriz umarım.

  • Ocak ayında amazondan iPhone xs almıştım.
    20 gün kullandıktan sonra telefonun pil ömrü %90 a düştü. Amazonu aradım durumu bildirdim. Yetkili hemen iade işlemlerini başlattı ve paramın tamamını hesabıma iade ettiler.

    Hepsi burada şurada falan uğraşmayın. Amazondan alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lod0ss -- 18 Ekim 2020; 18:49:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iphone kullanıcı kitlesi özenti özentisi insanlar...Paranıza değer veriyorsanız xioami redmi 9 pro ya da oppo realme 6 pro alırsınız.Böle de sürünmezsiniz.Hem ucuz hemde son teknoloji parçaları var cihazın.Bozulursa gider yenisini alırsın ama gidip 15000tl verirsen böle koyar insana🤷‍♂️ HB ztn kendine müslüman.Adamlar iyi yorumu paylaşır 1 yıldızlı yorumları paylaşmaz asla.Algıda seçiciliğin bölesi😜

  • Apple onarım merkezi + yetkili servis (Ankara Bireysel, Gürgençler) bu ismi geçenler benim bazen şarj olan bazen olmayan iphone 7 plus marka telefonumun parmak izi ve home tuşunu bozdu. Apple müşteri hizmetleri ise tam bir fiyasko. Hemen sizin için buradayız işinizi halledeceğiz gibi laf cambazlığından başka bir şey yapmıyor. Sonuç üretmiyor. THH ye gitmeme rağmen bilirkişi olarak apple özel servisi atadı. Adam apple dan taraf olduğu için bozuk telefonumla kalakaldım.

    APPLE PİŞMANLIKTIR !!!

  • 20 Eylül 8 Ekim arasında telefonu hiç yere düşürdünüz mü ? Anakart arızası genelde darbelerden meydana geliyor ve 11 pro max için anakart arızası tahminim 1.500-4.00 bin tl arası bile tutabilir

  • @EgeliLodos hocam yaptık işte bir hata. Ticari karta taksit işi cezbetti.


    @NaziErBaşı iş için kullanmaya almıştım aslında. Hızlı fotoğraf ve video kurgusu yapabilmek cezbetmişti. Sonuçta kullanamadım bile.


    @murat18100 müşteri hizmetleri cidden berbat. Allah düşürmesin kimseyi.


    @-PoseidoN- hocam darbe ya da fiziksel hasar yok. Raporda da yazılı bu. Apple tarafı da HB tarafı da işi oldu bittiye getirmeye çalışıyor bu yüzden

  • apple türkiyeye fatura ve servis kağıtlarıyla birlikte direkt yaz dostum.hiç bekleme.


    herkes birebir değişim vs oluyor diyor apple için. belki sana da yardımcı olur bu sistemleri  


    bu arada geçmiş olsun.

  • İl Tüketici Hakları Hakem Heyetine Başvurmanız Gerekiyor

  • muammer816 M kullanıcısına yanıt

    Şu an geçtik hocam o aşamaya. Apple’dan bir yetkiliyle görüştüm. Perşembe günü detaylı bilgiler toplandıktan sonra bir görüşme daha yapacağız.


    Gelişmeleri ekleyeceğim buraya.

  • Yeni mezun avukat olsam; kamu davaları, icalar peşinde koşacağıma forum forum gezer böyle davaları kovalarım yemin ediyorum silkelerim tüm "kurumsal" firmaları...


    Şimdi yasalar derki;


    MADDE 10- (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz. 


    Demek ki size satılan ürün yasaya göre ayıplı bir ürün. Bu durumda sizin yasal seçim hakkınız var. Nedir bu haklarınız,


    1- Tamir & ayıp oranında ücret indirimi

    2- Misli ile değişim

    3- Para iadesi


    Dolayısı ile biz tamir ettik al telefonu diyemezler. 2020 THH 10.390₺ üzerine bakmaz. THMye gitmeniz gerekir. Ben olsam bir dakika durmam vekalet veririm bir avukata gerisini onlar düşünsün artık Apple mi öder, Hepsiburada mı bilmiyorum.


    Avukatlık ücreti, yargılama giderleri, bilir kişi ücreti, faiz derken 20kya yakın ödeme çıkar ceplerinden... Kaldı ki müstahak beter olsunlar...





  • En büyük markalar'da bile en büyük satıcılar'da bile malesef ticaret ahlakı yok ayıplı mali almayayım adamı uğraştırayım diye çok uğraşan firma var ve bunlar yıllardır piyasa'da olan bilinen büyük markalar malesef Turkiye'de yaşıyorsanız bu olaylar tamamen şansınıza kalmış bir durum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnadoluEfes -- 20 Ekim 2020; 18:45:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt

    Sonuc ne oldu ? Bende hepsiburada dan bluetooth hoparler aldim satici baskasi fakat bana ambalaji acilmis 2.el bir urun yollamislar. Ne fatura ne aksesuar ne de baska bisey var. Adam strece sarmis yollamis geri iade ettim bakalim ne olacak. Yokus yaparlarsa ne yapacagim ? Kargoyu acarken videoda cekmedim fakat aksam hepsiburaya yazdim sikayet ettim. Beklemedeyim..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    Hocam çok uğraşıp sonuç aldım.


    İadeyi kabul ettiler. Parayı yatırdık dediler ama hesaba geçmedi henüz.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.