Şimdi Ara

Neden Benzinli Araca Biniyorsunuz ? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
1
Favori
15.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bps B kullanıcısına yanıt

    Gene diyorum otomobilde dizel.bitti..


    Ticari otomobil ile normal otomobili ayırın..


    Önceki mesajlarda da yazdım ticaride kamyon tır kamyonet gemi tren v.b yıllarca daha gider.... Ticari ile normal sivili ayırmak lazım..


    taksi.filo.rent şirket aracı kargo aracı ticaridir bu araç.passat.da.olsa.ticaridir Mercedes c.kasada olsa ticaridir transporter da olsa ticaridir...


    Almanya'da taksi ve Uber ler çoğu c kasadır azıda.b kasa e kasada vardır özellikle havaalanı civarında bunlar ticaridir..

    Almanya'da evrak ve hafif ufak kargo pet evcil hayvan taşıma işlerine Passat variant gibi araçları kullanırlar..


    kargo taksi ulaşımınında da kullanılan araçlar sivil bireysel araçmıdır...


    Ticaret yapılan araç ticaridir otomobil bile olsa..


    Vatandaş Ali'nin Veli'nin kendine şahsi kullanımına aldığı bireysel kullanımına aldığı araç sivildir .


    Bundan sonra bu sene ve sonraki sene bakın dizel satışları %60 dan %40 düşdü.. 2021 de bu.rakam %30 belki %20 lere kadar düşecek satılanlarda çoğu ticariye satılıcak binek egea Clio.megan Passat falan buna dahil..


    Rent filo şirket aracı taksi falan çekincek firmalar vatandaş Ali Veli bireysel kendi şahsi kullanımına almıycak fazla...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.5 dci Fluence'deki titreşimi ve uğultuyu kesemediğim için benzinliye biliyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Gene diyorum otomobilde dizel.bitti..


    Ticari otomobil ile normal otomobili ayırın..


    Önceki mesajlarda da yazdım ticaride kamyon tır kamyonet gemi tren v.b yıllarca daha gider.... Ticari ile normal sivili ayırmak lazım..


    taksi.filo.rent şirket aracı kargo aracı ticaridir bu araç.passat.da.olsa.ticaridir Mercedes c.kasada olsa ticaridir transporter da olsa ticaridir...


    Almanya'da taksi ve Uber ler çoğu c kasadır azıda.b kasa e kasada vardır özellikle havaalanı civarında bunlar ticaridir..

    Almanya'da evrak ve hafif ufak kargo pet evcil hayvan taşıma işlerine Passat variant gibi araçları kullanırlar..


    kargo taksi ulaşımınında da kullanılan araçlar sivil bireysel araçmıdır...


    Ticaret yapılan araç ticaridir otomobil bile olsa..


    Vatandaş Ali'nin Veli'nin kendine şahsi kullanımına aldığı bireysel kullanımına aldığı araç sivildir .


    Bundan sonra bu sene ve sonraki sene bakın dizel satışları %60 dan %40 düşdü.. 2021 de bu.rakam %30 belki %20 lere kadar düşecek satılanlarda çoğu ticariye satılıcak binek egea Clio.megan Passat falan buna dahil..


    Rent filo şirket aracı taksi falan çekincek firmalar vatandaş Ali Veli bireysel kendi şahsi kullanımına almıycak fazla...

    Üretildikten sonra normal vatandaşın almasına ne engel olacak. Kaldı ki filo araçlarıda bir süre sonra piyasaya vatandaşa satılmıyor mu. Bir şeyin üretimi bitmedikten sonra o bitmez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bps B kullanıcısına yanıt

    Avrupa'lı almaz bizde alınır ancak ki.tavsiyede etmem sanayiden çıkamassın.. çünkü bu araçların ekonomik kullanım ömrü dolduktan sonra satılıyor zaten..

    Misal taksi filolarda rent araçlarda 5 senede bir değişim süresi vardır .. 5 senede o araçlar 400-500 bin km leri minumum rahat görür..


    enişte taksi plakası kiralamıştı zamanında Megan 2 sıfır almıştı .. 2 senede araba 350 bin km ye geldi çift şöför sabahçı akşamcı. Hadi filo rent aracıda 2 senede olsun 150 bin yani ekonomik kullanım ömrünü doldurur ...

    Avrupalı almaz ...


    Sivilde satmadıkdan sonra çok fazla ticaride satması sivile fayda sağlamıyorsa üretilmesi bir şey ifade etmez..

    normalde ticariye üretilen bir tırın nasıl sana bir faydası yoksa ticariye satılan binek arabalarında aslında sana faydası olmaması lazım.. tabii burası Türkiye ...


    Gerçi özellikle hybritler çok yaygınlaşır ve insanlar alırsa ki hybritlerde birazda zorunluluktan alıcaklar sıfırda dizel olmayınca yada çok pahalı olunca dizeller... Mecbur hybrite yönelinicek...


    dizellerin ikinci ellerinde eskisi kadar rağbet görmiyceği de bir gerçek... Sonuçda sıfır dizel fazla piyasaya girmedikçe eski ikinci eldeki dizellerinde hem yaşı ilerledikçe hem km si artıcak buda talebi düşürücektir... Tabii hybrit faktörü de ayrı mevzu..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Avrupa'lı almaz bizde alınır ancak ki.tavsiyede etmem sanayiden çıkamassın.. çünkü bu araçların ekonomik kullanım ömrü dolduktan sonra satılıyor zaten..

    Misal taksi filolarda rent araçlarda 5 senede bir değişim süresi vardır .. 5 senede o araçlar 400-500 bin km leri minumum rahat görür..


    enişte taksi plakası kiralamıştı zamanında Megan 2 sıfır almıştı .. 2 senede araba 350 bin km ye geldi çift şöför sabahçı akşamcı. Hadi filo rent aracıda 2 senede olsun 150 bin yani ekonomik kullanım ömrünü doldurur ...

    Avrupalı almaz ...


    Sivilde satmadıkdan sonra çok fazla ticaride satması sivile fayda sağlamıyorsa üretilmesi bir şey ifade etmez..

    normalde ticariye üretilen bir tırın nasıl sana bir faydası yoksa ticariye satılan binek arabalarında aslında sana faydası olmaması lazım.. tabii burası Türkiye ...


    Gerçi özellikle hybritler çok yaygınlaşır ve insanlar alırsa ki hybritlerde birazda zorunluluktan alıcaklar sıfırda dizel olmayınca yada çok pahalı olunca dizeller... Mecbur hybrite yönelinicek...


    dizellerin ikinci ellerinde eskisi kadar rağbet görmiyceği de bir gerçek... Sonuçda sıfır dizel fazla piyasaya girmedikçe eski ikinci eldeki dizellerinde hem yaşı ilerledikçe hem km si artıcak buda talebi düşürücektir... Tabii hybrit faktörü de ayrı mevzu..

    Hibrit olan araçlarda bir süre sonra yüklü akü maliyeti karşılarına çıkacak. Millet şimdilik sadece az yaktığı benzine odaklanmış. Akü maliyetini hiç hesaplamıyor.





  • Orası doğru


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 34HIL34 kullanıcısına yanıt

    hocam yılda 5000 km nasıl oluyor bu anlattıklarınıza göre anlamadım 50 kmlik yola git gel yapıyormuşsunuz. hafta da 1 git gel yapsanız bile ayda en az 400 km yol yapar. sahile gidiyormuşsunuz her hafta, şehiriçi de kullanıyormuşsunuz. 5000/12= 417 km sadece ayda yapar yani. 50 kmlik yere git gel yapmanız bile yılda 5000 km yi doldurur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bps

    Hibrit olan araçlarda bir süre sonra yüklü akü maliyeti karşılarına çıkacak. Millet şimdilik sadece az yaktığı benzine odaklanmış. Akü maliyetini hiç hesaplamıyor.



    Alıntıları Göster

    Gücüler, Batum da 2007-2008 model Priuslarla ticari taksi yapıyorlar. Sorduğumda, akü vs. değiştirmediklerini söylemişlerdi. Belki de aküler sandığımızdan fazla gidiyordur. Sonuçta Batum daki araçlar Avrupa dan gelen otomobillerdi. Yani takside kullanan kişi kim bilir kaçıncı sahibiydi.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Avrupa'lı almaz bizde alınır ancak ki.tavsiyede etmem sanayiden çıkamassın.. çünkü bu araçların ekonomik kullanım ömrü dolduktan sonra satılıyor zaten..

    Misal taksi filolarda rent araçlarda 5 senede bir değişim süresi vardır .. 5 senede o araçlar 400-500 bin km leri minumum rahat görür..


    enişte taksi plakası kiralamıştı zamanında Megan 2 sıfır almıştı .. 2 senede araba 350 bin km ye geldi çift şöför sabahçı akşamcı. Hadi filo rent aracıda 2 senede olsun 150 bin yani ekonomik kullanım ömrünü doldurur ...

    Avrupalı almaz ...


    Sivilde satmadıkdan sonra çok fazla ticaride satması sivile fayda sağlamıyorsa üretilmesi bir şey ifade etmez..

    normalde ticariye üretilen bir tırın nasıl sana bir faydası yoksa ticariye satılan binek arabalarında aslında sana faydası olmaması lazım.. tabii burası Türkiye ...


    Gerçi özellikle hybritler çok yaygınlaşır ve insanlar alırsa ki hybritlerde birazda zorunluluktan alıcaklar sıfırda dizel olmayınca yada çok pahalı olunca dizeller... Mecbur hybrite yönelinicek...


    dizellerin ikinci ellerinde eskisi kadar rağbet görmiyceği de bir gerçek... Sonuçda sıfır dizel fazla piyasaya girmedikçe eski ikinci eldeki dizellerinde hem yaşı ilerledikçe hem km si artıcak buda talebi düşürücektir... Tabii hybrit faktörü de ayrı mevzu..

    Bu alıntı yaptığım elemanın hiçbir sözüne inanarak, satın alım yapmayın, satın almamazlık da yapmayın. Hiçbir şey bilmiyor ve işkembe-i kübradan sallıyor.. Bunun lafıyla satın alma kararı verirseniz yanlış yönlenirsiniz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenimAdimKerim -- 21 Ekim 2020; 18:42:11 >




  • BenimAdimKerim kullanıcısına yanıt

    Ben seni bloklamamışım hatırlatman iyi oldu...


    Senin üslubun paylaştığın seviyesiz mesajlar ortada okuyan kime inanıcağına kime hak vericeğine karar verir..


    Neyse koy ordan bir Ankara havası neşemiz yerine gelsin...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 21 Ekim 2020; 18:48:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Dizelin devri bitti.. yok o firma üretiyor bu firma üretiyor.. üretiyor kime satıyor kendi vatandaşına mı çoğu dizeller ortadoğu paket adı altında ortadoğu Rusya o pazarlara satılıyor..

    Avrupa'da şu anda dizel yasakları yayılıyor bazılarında komple dizel araba yasak bazılarında Euro 5 altı.motor yasak .....

    eskiden ben bir Almanya'da.köln de biliyordum şimdi Hamburg,stuttgard, essen,bonn dada dizel yasakları başlamış Milano, Barselona, Madrid de zaten vardı.. Fransa norveç.belçika 2021 de yüksek ihtimal belli şehirlerine dizel yasağı getiricekler.
    Şehir meclislerinde görüşülüyordu ...

    Hala birileri dizel de dizel diyor..

    Türkiye de bile odd otomobil distiribütörleri deneği nin verileri var dizel araba satışı Türkiye'de bile %60 lardan %40 lara düşmüş... Hala dizel şöyle böyle diye söylüyorlar..

    Bir bu millet saf işi bilmiyor o yüzden satışlar çakılmış bir biz işi bilmiyoruz esnaf olarak.. Avrupalılar zaten burda birilerine göre komple cahil ki adamalar dizele yasak getirip duruyor.....

    Forumdaki üç.beş kişi işi çok iyi biliyor her şeyi...

    Son olarak biz.bunları yazınca ne yazık ki algılaması kıt bazı arkadaşlar ticari ile binek aracı karıştırıyor... O zaman tırlar kamyon larda girmesin ticaret dursun dömiiiiiii falan diyor...

    Dizelin zaten esas olması.gereken tek yer ticariydi.. binek hususi araçlara gelecekse en az 2.0 altı gelmesi gerekliydi..

    Yakında 2022-2023 de falan Türkiye de bu dizel yasaklarına uyar Avrupa ülkeleri gibi misal İstanbul da dizele komple yada euro5 altı motorlara yasak getirirse gerçi o zamana euro6 dan başlatırlar artık yasağı misal diyorum tabikiii ne yapar o arkadaşlar merak ediyorum....

    Dizel satışlarının düşme sebebi benzinli dizel arasındaki ilk alımdaki olan fiyat farkıdır. Dizeli benzinliden 50 bin ucuza versinler bakalım görelim o zaman buradaki benzinliciyim diyenler ilk başta dizel araç almak için sıraya giriyor mu girmiyor mu :). Birbirimizi kandırmaya gerek yok devir ekonomi devri. Kimin bütçesi neye uyuyorsa onu alıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • e30 m3 kullanıcısına yanıt

    Yok çok doğru söylüyorsun bende alırım varmı öyle 3 kuruşa 5 köfte.. herkes alır .. ederinden ucuz olan herşey fırsattır alınır ama yok öyle bir dünya gerçeklere önümüze bakmamız lazım... Piyasa bu fiyatlar bu...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • refleks_22 R kullanıcısına yanıt

    Doğru okuyalım lütfen. Ayda bir 50-60 km yere git gel yapıyoruz demişim. Yani ayda 1 kere şileye falan gidiyoruz uzağa bir yere. 100 km 120 km + ekleniyor. 120x12 desek 1450km yapıyor

  • Dizelle gidince hala benzinli araba kullanilacigi sanan insanlar var Avrupa fosil yakitlara komple karsi sizin 1.0 turbo benzinli aracinizda kullaniayaxak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıta az para harcamak için benzinli araba alınır bence 

    Bizde benzinli focus 1 vardı uzun yolda 7 litre, şehir içi de ortalama 9 litre yakardı aylık 100-150 arası benzin masrafım oluyordu. Şimdi dizel fiesta aldım uzun yolda 4 litre şehir içi 5.5 litre yakıyor. Boşuna mı dizel aldım araba nasıl olsa az yakıyor diye olur olmadık yerlere gitmeye başladım. Aylık 300 liranın üstünde dizel alıyorum 

  • 34HIL34 kullanıcısına yanıt

    evet doğru söylediniz. doğru okuyoruz tekrar. sahil size 1 km uzakta herhalde, hafta da 1 gidip hiç km yapmıyor araç. ben 10 km lik iş yerine gittiğim halde aracımın haftalık 200 km yol yapıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: heatblast

    Yakıta az para harcamak için benzinli araba alınır bence 

    Bizde benzinli focus 1 vardı uzun yolda 7 litre, şehir içi de ortalama 9 litre yakardı aylık 100-150 arası benzin masrafım oluyordu. Şimdi dizel fiesta aldım uzun yolda 4 litre şehir içi 5.5 litre yakıyor. Boşuna mı dizel aldım araba nasıl olsa az yakıyor diye olur olmadık yerlere gitmeye başladım. Aylık 300 liranın üstünde dizel alıyorum 

    Benim babamda 1.6 benzinli insigniadan 1.6 dizel golfe gecti ayni durum  .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.