Geçen sene yapılan MSI kasa alana kulaklık hediyesi olarak DS502 kulaklık almıştım. Promosyon ürün olduğu için doğal olarak bana faturasız olarak geldi. Ürün geçen ay arızalandı bende MSI servis noktası olan Servis Pointe kargo ile gönderim. 2 gün sonra servisten Harun bey beni arayarak ürünün değişmesi gerektiğini ve Faturasına ihtiyaç olduğunu söyledi. Bende bunun promosyon ürün olduğunu ve elimde faturasının olmadığını söyledim, o zaman bana MSI Türkiyeye ulaşın benim yapabileceğim bir şey yok dedi. Bende bugün MSI Türkiye ye ulaştım, bana beklemediğim bir cevap verdiler. Bana "Promosyon olarak verilen ürünlerin garantili olmadığını" söylediler. Yasal olarak durum nedir henüz bilmiyorum ama araştıracağım. Eğer promosyon ürünler garanti dahilinde değil ise demek ki hiç bir firmanın promosyonu var diye ürün almamak gerekiyor. Not: Sorun tüm hepimizi ilgilendiriyor aslında, gelişmeleri güncelleyeceğim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heliosis -- 16 Ekim 2020; 12:24:22 > |
Bildirim