Şimdi Ara

A segmentinde lider değişti!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
3.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ülkemizde ortak platforma sahip A segmentinde yer alan kuzenler Kia Picanto ve Hyundai i10, 2020 yılı ilk 9 ayda toplam 1670 adetlik satışa ulaştı.

    Satışlarının %90dan fazlasını otomatik şanzımanlı versiyonlardan oluşan bu segmentte i10da manuel ve AMT (Robotize) şanzıman seçenekleri sunulurken, Picanto ise ilk 7 ay tam otomatik, 8. aydan itibaren ise AMT (robotize) şanzımanla satışa sunuluyor.

    Kuzenlerin rekabetinde yıllardır bayrağı i10a bırakan Picanto, ilk 9 aylık satış performansında i10u geride bıraktı.


    Hyundai i10'da 1.0 ve 1.2 motor seçenekleri ve 3 donanım paketi sunulurken 6 hava yastığı sadece Elite paketle alınabiliyor.


    Kia Picanto'da 1.0 motor ile Live ve Cool donanım paketleri sunulurken, her iki pakette de 6 hava yastığı standart sunuluyor. Ancak, hiçbir bayide test aracı bulunmayan Picanto, buna rağmen A segmentinde gizliden bir yükseliş içerisinde...


    A segmentinde lider değişti!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 17 Ekim 2020; 17:4:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Cidden bu "gizli kahraman"ın ne anlamda kullandığımı idrak edemeyişiniz beni üzüyor.


    Tekrar yazıyorum;

    Hyundai i10 gibi tanıtımı ve PR'ı yüksek, her bayisinde test sürüş imkanı olan yerli üretim bir aracın karşısında, reklamı ve test aracı olmayan bir ithal aracın başarısından bahsediyorum. 

    Benim söylemek istediğim şey “A segment bu parayı hak ermiyor” demek değildi. Zaten bu” parayı hak etmiyor” ifadesi de çok yanlış. Arabalar hak ediyor; ama bize hak gösterilmiyor.

    Neyse, benim söylemek istediğim temel şey, paranın pul olması ile toplumun alt segment arabalara kayması idi. Bu şekilde alt segment araç satışları artmaya başladı. Lüks arabalar ile konvoy kuranlar, halkı da bu arabalara da mahkum ettiler. Bu arabalar için de “eşek gibi” çalışmalı !


    Asıl kahramanlar, perdenin arkasında.

  • Sahte kahramanlar üretmeye çalışmayalım. Burada bir kahramanlık hikayesi yok. Burada acınası bir halk var. Bu gidişle bundan 5 yıl sonra A ve B segment araba piyasası daha da kızışır. O zaman ne başlık atacağız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi Accent Era b segmenti bi araç mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Sahte kahramanlar üretmeye çalışmayalım. Burada bir kahramanlık hikayesi yok. Burada acınası bir halk var. Bu gidişle bundan 5 yıl sonra A ve B segment araba piyasası daha da kızışır. O zaman ne başlık atacağız ?

    Buradaki gizli kahramanlık, test aracı dahi olmamasına pek duyulmamasına rağmen, i10 gibi yüksek PR'ı olan bir araçtan daha çok satılmış olması.

    Yoksa dediğiniz konuya girersek çıkamayız, A segmenti 150 bin TLyi haketmiyor elbet ama C segmenti de 300bin TLleri haketmiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 16 Ekim 2020; 17:0:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu sene olağanüstü durumlar var, belki bayilerde i10 yoktu ondan aldılar ne biliyoruz kahramanlık hikayesi olduğunu

  • Liny L kullanıcısına yanıt

    İ10 getz a segment

    Accent i20 b segment

    Elantra i30 c segment

    Sonata d segment


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt

    Benim söylemek istediğim şey “A segment bu parayı hak ermiyor” demek değildi. Zaten bu” parayı hak etmiyor” ifadesi de çok yanlış. Arabalar hak ediyor; ama bize hak gösterilmiyor.

    Neyse, benim söylemek istediğim temel şey, paranın pul olması ile toplumun alt segment arabalara kayması idi. Bu şekilde alt segment araç satışları artmaya başladı. Lüks arabalar ile konvoy kuranlar, halkı da bu arabalara da mahkum ettiler. Bu arabalar için de “eşek gibi” çalışmalı !


    Asıl kahramanlar, perdenin arkasında.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 16 Ekim 2020; 17:33:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni i10 açık ara ezer onu ama gel gör ki yeni i10 uzun süredir yok bayilerde. Üretimlerin büyük kısmı yurt dışına gidiyor. Sanırım dağıtım 10/2 şeklinde yapılıyor.

  • picanto avrupada da a segment birincisiydi şaşırmadım.

  • Picanto daha mı ucuz? Ve fiyatına göre daha fazla mı donanım sunuyor?


    Ben i10 diyorum bu arada. Hele üst donanımları i20 den daha şık havalı duruyor valla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Sahte kahramanlar üretmeye çalışmayalım. Burada bir kahramanlık hikayesi yok. Burada acınası bir halk var. Bu gidişle bundan 5 yıl sonra A ve B segment araba piyasası daha da kızışır. O zaman ne başlık atacağız ?

    Güzel cevap olmuş. Şu araçlar bile eminim 100 bin üstüdür.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgutozkan

    İ10 getz a segment

    Accent i20 b segment

    Elantra i30 c segment

    Sonata d segment

    Getz b segment


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usta zaten a segment araçların alıcı kitlesi belli. Kalabalık aileler almıyor bu araçları. Genelde evin ikinci aracı bunlar.

    Yani bu araçları talep edenlerin büyük kısmı bir üst segment araç alabilecek insanlar.

    Konu sahibi arkadaşın söylediğine gelirsek reklamı olmadan i10 dan daha fazla satması gerçekten takdir edilecek bir olay.

    Hyundai nin kan kaybını gösteren bir durum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightbringer

    Picanto daha mı ucuz? Ve fiyatına göre daha fazla mı donanım sunuyor?


    Ben i10 diyorum bu arada. Hele üst donanımları i20 den daha şık havalı duruyor valla.

    Üst donanımları arasında yaklaşık 8000 TL fark var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Kanka C ye nasıl geçtin hemen :) B segmenti 320 bin TL. Lütfen atlamayalım :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • i10daki kan kaybının sebebi, alt ve orta paketlerdeki donanım eksikliği ve yuksek fiyatı.
    Picanto'nun tercih edilme sebebi de baz donanımdan itibaren;
    6 havayastigi
    6 hoparlör
    Geri görüş kamerasi
    8" multimedia
    Deri direksiyon ve vites topuzu
    Piano siyahi kaplamalar
    6 hoparlöru standart sunması ve 8. aya kadar tam otomatik şanzımanla satılması olabilir.

    Çünkü i10 yeni nesliyle AMT sanzimanliydi ve başlarda pek tercih edilmedi. Tanıtımı falan pandeminin başlangıcına kurban gitti vs vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 16 Ekim 2020; 20:20:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Yeni i10 açık ara ezer onu ama gel gör ki yeni i10 uzun süredir yok bayilerde. Üretimlerin büyük kısmı yurt dışına gidiyor. Sanırım dağıtım 10/2 şeklinde yapılıyor.

    i10 2013-2019 yılları arasında eski Picanto platformunda üretildi (%22 AHSS)


    Picanto ise 2017'de yeni platforma geçti (%44 AHSS)


    i10 ise bu yeni nesil platforma 2020 yılında geçti.

    Sizin üslubunuza (ezip geçmesi) göre cevap verecek olursam;

    i10 giderken, Picanto dönüyordu A segmentinde lider değişti! 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    Doğrudur o kadar hakim değilim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum haklısın ama haksızsın da, Avrupa ülkelerinde çok daha fazla A sınıfı araç satılır hatta bunların 3 kapılı olanları daha da çok satılır. Tabi bu araçlar şehir içinde kullanılan kolay park olan ve düşük tüketimli araçlar olduğu için ikinci araç olarak alınırlar. Diğer tarafta haftasonu gezmesi için ağababaları garajda sahibini beklemektedir. Kendi sınıfında bir kahramanlıktan tabiki bahsedebilinir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Güzel cevap olmuş. Şu araçlar bile eminim 100 bin üstüdür.



    Alıntıları Göster

    i10 130 bin tl falan sen düşün

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.