Şimdi Ara

türk telekom mağduriyeti yardım lazım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar öncelikle herkse merhabalar, destek ve önerileriniz için teşekkürler. Yaklaşık 2 ay önce Türk telekom netimin tahhütünü 66 tl olan faturam 79 civarı olacak şekilde yenilendi, ayrıca istemediğim halde dijital bilmeme paketi de alınma zorunluluğu var 4.99 tl de o 15 gün sonra arayıp iptal edebilirsiniz dendi, eşim ögretmen online ders veriyor o yüzden ben de açıkçası cok araştırmadım, netimiz kesilmeden devam etsin diye kabul ettim.

    Daha sonra ev sahibinin kendi oturacağı için ev değişikliği yapmak zorunda kaldık, aradım Türk telekomu nakil işlemi için yeni adreste fiber oldugu için fibere geçmeniz gerek dediler, eski tarifem üzerinden tahhüt yaptım ondan devam etmek istiyorum dememe rağmen, hayır çıkamazsınız cezalı bir şekilde ödeme yaparsınız dendi, neyse el mahkum tamam dedim, yeni netim 16 mb den 24 mb fiber olmus oldu, ödemem gereken tutar 99 +4.99 cıktı sonrasında 42 tl taşıma ücreti dendi tmm ona da eyvallah ettim. Ayrıca cagrı merkezindekine sordum modemim eski o ne olacak dedim onu eger uymazsa biz yenisini tahhüt bozmamak kaydıyla hediye edeceğiz dedi.

    Neyse dün telekomda çalısan arkadas geldi neti bağlamaya, modem uymaz abi istersen ben neti açayım telekomdan modem talebinde bulun dedi, nasıl yani dedim,modemi vermeyecek misiniz diyince 240 tl karşılıgında modem almam istendi. Bağlama istemiyorum dedim.

    Bugun Türk telekoma bizzat basvurdum, çözüm masasına gittim. İlk tahhütüm neyse onu yeni adrsimde verin veremiyorsanız tahhütü siz bozmuş oluyorsunuz dedim, kabul etmediler, yeni fiberden ödemek zorunda oldugumu 42 tl taşıma ücreti ve 240 tl modem ücreti talep ettiler tekrardan. Yaşadığım süreçle ilgili talep edilenler, nakil vb için evrak istedim vermediler, buraya ve tüketici hakem heyetine kanıt olsun diye yanımda olsun istedim., alamadım. O yüzden kanıtım yok arkadaşlar.

    Daha sonra tüketici hakem heyetine gittim,herhangi bir zamana ait fatura olması gerektiğini soylediler, yarın telekomdan bir fatura alıp basvuracağınım, neden bu taahhüt duruma devlet bir çözüm bulmaz anlamış değilim, firmalar sizi mecbur bırakıyor fiyat tarifeleriyle sonra da elini veren kolunu kurtaramıyor, zaten mobilden de netimiz in faturası 200 geçecek bu ay. Kendim de 8 aydır filyasonda çalışan bir hekimim kendi mobil netim sahada fitas adlı uygulamayı kullandığımdan bitiyor (fitas da, hastaların ilacını durumunu bilgilerini giriyoruz, temaslılarını ekliyoruz)

    Amacım burdan bir sonuç elde edemezsen bile insanları bilgilendirmek, benzer durumda adres değiştirmeden kesinlikle tahhüt yapmayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Yaşadığınız şeyler baştan sona kadar hukuksuzluklarla dolu.
    Keşke daha önce yazsaydınız da çok daha kolay çözülseydi. Öncelikle 4-5 liralık dijital paketlere geçmek zorunda değilsiniz. Size zorunda diyenler yalan söylemiş.
    Gelelim en önemli konuya. Nakil istediğiniz adreste altyapı yoksa ya da normal tarifeniz üzerinden sunulamıyor yeni tarifeye geçmeniz gerekiyorsa, hiçbir cayma bedeli ödemeden sözleşmeyi feshetme hakkına sahipsiniz. Kanun Bu hakkı tanıyor. Size fibere geçmek zorundasın yoksa ceza ödersin diyen tam anlamıyla bir şerefsizmiş. Hadi orada da kandırdılar sizi diyelim. Fiberde modem almak zorunda değilsiniz ki, size onlar modemi verir aylık da 10 ya da 15 lira gibi bir kira alır. Kısacası baştan ayağa hukuksuzlukla karşılaşmışsınız. Şimdilik tüketici hakem heyetine başvurmayın. Eğer size yeni bir tarifeye geçmek zorundasın diye telefonda müşteri hizmetleri söylediyse bunu ispatlayabilirsiniz fakat Türk Telekom çalışanı biri yüz yüze söylediyse ispatlamanız biraz zor. şu an tarife geçişiniz yapıldı mı onayı nereden verdiniz bilmiyorum ama, Eğer ispatlanabilir deliliniz varsa sizi o lanet firma ve yalanlarından kurtaracağım. Yarın bu paylaşımımı gördüğünüzde beni de etiketleyerek yorum yapın. Dediğim gibi Şu aşamada hakem heyetine başvurmanıza gerek yok. Zaten baş vursanızda sonuçlanana kadar sizin taahhüt yarı olur. Daha kolay çözüm yöntemi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 16 Ekim 2020; 2:41:50 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    öncelikle uzun uzun cevap verip, vakit ayırdığınız için tesekkürler, yeni tarifeye geçmek zorundasınız birebir cümle boyle mi dendi hatırlamıyorum fakat taahhütüm konusunda bozamayacağım söylendi, yüzyüze değil konuşmalarım müşteri temsilcileriyle oldu hep. En son nakil kaydı oluşturmuştum, onu iptal ettim, fakat yeni pakete o ara onay aldılar mı emin değilim. Şu an yeni adresimde İnternet bağlı değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • determinant1 D kullanıcısına yanıt
    O halde şöyle yapın.https://tuketicisikayet.btk.gov.tr adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun. Şikayet oluştururken abonelik sözleşmeleri yönetmeliğinin 16. Maddesi gereği
    yine adreste aynı kalitede hizmet sunulamayacağı için, aynı şartlarda aynı tarife ile devam etmek istediğinizi aksi takdirde sözleşmeyi cayma bedeli ödemeden feshetmek istediğinizi belirtin. 2-3 gün içinde cevap yazarlar. Cevap geldiğinde benimle paylaşın mutlaka

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    çok tesekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    dediğiniz gibi basvurdum bakalım sonuç ne çıakcak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • determinant1 D kullanıcısına yanıt
    Sonucu mutlaka heber verin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    merhaba iyi akşamlar bir sorum olacaktı, şikayetim hala sonuçlanmadı, fakat şikayet oluştururken kategorilerde önce sabit İnternet hizmetlerini tıklayınca alt kategoride Türk telekom yoktu ttnet vardı onu işaretledim yazımda Türk telekom diye belirttim sıkıntı olur mu acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • determinant1 D kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir sorun yok doğru şekilde yapmışsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    merhaba iyi günler Türk telekomdan yanıt geldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. 216 telefon hattınıza bağlı 88166 hizmet numaralı internet aboneliğiniz için 01.10.2020 tarihinde çağrı merkezi araması gerçekleştirerek kampanya talebinde bulundugunuz, 24 ay taahhütlü Evde Sınırsız İnternet Kampanyası kapsamında Ultranet Full Limitsiz + Konuştukça Öde tarifeleri ve Dijital Yaşam Kampanyası üzerinden sesli onayınız doğrultusunda katılımınızın sağlandığı tespit edilmiştir. 01.10.2020 tarihli görüşme ses kaydınız dinlenmiş olup size yardımcı olan müşteri temsilcimizin vermiş olduğu hizmetin kalite ve hizmet anlayışımıza uygun olduğu belirlenmiş olup kampanya,paket ve faturalandırılma hakkında tarafınıza detaylı bilgi iletildiği anlaşılmış olup hata bulunmadığını iletmek isteriz. 12.10.2020 tarihinde 415 hizmet numaralı internet aboneliğinizin nakli için başvuruda bulundugunuz ve nakil işlemlerinizin kurulumu kabul etmemeniz nedeni ile beklemeye alındığı anlaşılmıştır. Müşterinin nakil sonrası kullanması için sunulan paket ücreti, nakil öncesi paket ücretinden daha yüksekse öncelikle nakil kurulumun tamamlanması gerekmektedir. Müşterimiz sürece göre uygun şartlardaysa, nakil girilip kurulumu tamamlandıktan sonraki 15 gün içinde teknik nedenler ile iptal talebinde bulunabilir. teknik nedenler ile iptal sonrası nakil ücreti de iade edilecektir. Teknik nedenle iptal için müşterilerimizden istenen evraklar; Tarihçeli yerleşim yeri belgesi ya da adres bilgileri raporu (Tarihi en geç 1 ay öncesine ait olması) Sabit fatura(Tarihi en geç 1 ay öncesine ait olması) Vukuatli Nufüs Kayıt Örneği (Hat sahibinin adına sabit fatura olmaması, aynı evdeki aile fertlerinin adına sabit fatura olması durumunda aile bireyliğinin kanıtlanması için istenir) Evlilik Cüzdanı (Hat sahibinin adına fatura olmaması, eşin üzerine fatura olması durumunda istenir) Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.



    TTNET
    02.11.2020 17:21



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi determinant1 -- 7 Kasım 2020; 13:14:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • determinant1 D kullanıcısına yanıt
    Ben bu mesajdan bir şey anlamadım. Daha doğrusu anladığım şu. önce naklini bir yapalım sonra bize ikametgah belgesini ibraz ettiğinde cayma bedelsiz iptalini gerçekleştiririz demişler sanki. Siz ne anladınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Müşterinin nakil sonrası kullanması için sunulan paket ücreti, nakil öncesi paket ücretinden daha yüksekse öncelikle nakil kurulumun tamamlanması gerekmektedir. Müşterimiz sürece göre uygun şartlardaysa, nakil girilip kurulumu tamamlandıktan sonraki 15 gün içinde teknik nedenler ile iptal talebinde bulunabilir. teknik nedenler ile iptal sonrası nakil ücreti de iade edilecektir
    benim anladığım haklı bulunduğum fakat, kafamı karıştıran şartlar uygun bulunursa yazan kısım o yüzden nakil işlemini başlatmadan tekrar itiraz yazdım mesaj net değil ceza ödeyecek miyim diye. Ayrıca nakil olmadan iptal edemez miyim diye de sordum, son olarak hala bana fatura kesilmekte 14.10 dan sonrakilerin de iptal edilmesini talep ettim
    Namussuzluk etmeseler hiçbir faturalarını aksatmadım sırf inattan kapatacağım bir ton masrafa soktular beni evde internet yok diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi determinant1 -- 4 Kasım 2020; 12:1:36 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • determinant1 D kullanıcısına yanıt

    Abi merhabalar iyi akşamlar yaşadığın durum sıkıcı olmuş Biraz uzun yazabilirim.


    Biz de yeni eve taşındık 6.ayda 3 aylık daha sözleşmem vardı . Tasinaçağımız evde Telekom alt yapısı yoktu . Babama arattım işte suanlik dondurma işlemi yaparız dediler eğer alt yapı gelirse devam edilir gelmezse iptal edilir dediler.Babama dedim tamam işlem yaptırma kalsın dedim.


    Daha sonra twiterdan twit ozelmusteri filan mail attik.Döndüler bana işte dediler biz araştırıp doncez.Evet alt yapı yok oturdüğünz binada iptal işlemi yapabilirsiniz.Binanizda 6 ay içinde ve 2020 yılı içinde çalışma gözükmüyor dediler.Nası iptal edicez peki dedim .yeni yere nüfus tan kayıt ettirin daha sonra tarihçeli yerleşim belgesi alın dediler.Yeni eve ait 1 adet fatura fotokopisi.Birde bizden almış olduğunuz ürün varsa kutu ve içeriği ile birlikte teslim etmeniz gerekiyor dediler tamam dedim kapadım.

    Herşeyi toplayıp babamla gittik benle beraber iceri almıyorlar babamda olayı anlatamiş domdurma islemi yapmışlar sonra kızdım ben gittim karının yanına biöle böle işlem yapılacaktı siz ne yapmisiniz dedim .Tamam tekrar gelsin babanız ama evrak lazım dedi .herşey hazır yeterki şu işlemi yapın dedim.Babam içeri girdi işlemleri yaptık işlem.bitti anlicaniz


    İnşallah işler yoluna girer


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gsbs1995 kullanıcısına yanıt
    iyi akşamlar kardeşim yazın için tesekkürler, ben de bi fatura ve nufus kayıt örneği alıp gideceğim bakalım ne olacak, fakat sıkıntı surda ki devlet yasal açıklar verip yem ediyor vatandaşını bu şirketlere devlet devlet olsa bunlar boyle yapabilir mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • determinant1 D kullanıcısına yanıt

    Bişey demek istemiyorum bu konuda sizinki biraz dıdınin dışısı olmuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.