Şimdi Ara

AMAZON.COM.TR diye yazılır ADAM diye okunur... (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
3
Favori
24.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
353 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 8 Ekim'de verdiğim sipariş 16 Ekim'de teslim edilecekti sözde, kargoya verilmedi. Almanya'dan verdiğim siparişlerim bile bu kadar sürmemişti. Müşteri temsilcisi ne zaman kargoya verileceğini göremiyorum diyor. Prime geldikten sonra herşey alt-üst oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -dehşet- -- 17 Ekim 2020; 8:54:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontratak

    Amazon'u göklere çıkartmışsınız, buna karşılık yazdıklarım çok net. Buna rağmen alakasız noktaları hedef alan bu tuhaf tutumunuzu anlamak mümkün değil. "Bilmem kaç sayılı kanun" dediğiniz de tüketici olarak sizin haklarınızı koruyan kanun. Buna uymayan bir firma başka durumda ağza bir kaşık bal çalıyorsa veya diğer birçok şeyi düzgün yapıyorsa sonsuz övülesi değildir; kaldı ki bu bazı firmaların bir stratejisidir, yol boyundaki reklam panoları yerine müşterinin kendisini reklam panosu olarak kullanırlar bu sayede. Neyse onu söylemek, abartmamak lazım gelir.


    Yorum kasmak nedir yahu, böyle bir derdim niye olsun? Varsayımlar üzerinden karaktere saldırmak da neyin nesi? Gayet somut, rasyonel ve gerekçelendirilmiş mesajlarımdan saparak hayalinizde inşa ettiğiniz bir karakteri hedef alıyorsunuz. Olgulardan sapmayınız.


    Ben yaşamadığım bir şeyi niye yazayım, kaç senedir tüketici hakları konusunda gönüllü olarak çaba sarf eden birisiyim. Bahsettiğim konuşmanın kayıtları da email adresimde sabit duruyor. Elimdeki kulaklık arızalandı ve bu, kulaklıkla ilgili bir ayıptan kaynaklanıyor. Benim seçimlik hakkımı firma belirleme lüksüne sahip değil, halen satmakta olduğu bir ürünün ayıpsız misli ile değiştirilmesini talep ediyorum ancak kendileri böyle bir uygulamalarının olmadığını söylüyor.


    Dediğim gibi, 14 günlük cayma süresinin üstüne koymaları takdir edilesidir, ancak "değişim ve garanti uygulamamız yok" demeleri akıl kârı değil. Ne demek kanunu tanımamak? Kanunu tanımayan yüzlerce firma var diye bu duruma alışmak ve tepki göstermemek çok büyük bir hatadır.

    kanun var ama firmalar ne kadar uyuyor buna, sizin sanırım mahkemelre hiç işiniz düşmedi, bir karar en iyi ihtimalle 6 ayda çıkıyor, size bir maceramı anlatayım, birkaç yıl önce teknosa 1500tl gibi bir fiyata sattığı telefonu 980tl gibi bir fiyata indirmişti ben de aldım, daha sonra iptal etmiş siparişimi teknosa. ben de nasip değilmiş dedim. daha sonra hesabımda siparişlerim bölümünde, o siparişimin yanında müşteri tarafından iptal edilmiştir yazdığını gördüm, uyuz oldum thh ne verdim, 3-4 ay sonra lehime karar çıktı, teknosa yine bir sürü ayak oyunları yapsa da (özetleyerek geçiyorum) telefonu gönderdi, kutudan çıkardım, power tuşuna bastım simsiyah ekran, iç ekran kırılmış, lcd ekranın sıvısı akmış. telefonun kutusunda ve taşıma kolisinde nokta kusur yoktu keza telefonun kendisinde de öyle koruma bandı falan tamdı hmn teknosayı aradım geri gönderin ya da teknosa mağazasına teslim edin dediler, ben de mağazaya teslim edip durumu anlattım. 1-2 hafta sonra samsung servis aradı, telefonun tamir ücreti 800tl dedi, ben siz beni yanlış anladınız ben tamire göndermedim, kutudan o şekilde çıktı, ben de iade ettim desem de kullanıcı hatası dedi durdu. peki kanıtınız nedir diye sorduğumda onu ben bilemem cevabını aldım. neyse telefon geri geldi, tekrar thh ne gittim. bilirkiiş falan derken 6 aydan fazla bir sonra yine lehime karar çıktı. teknosaya gittim karar ile birlikte o telefondan yoktu ellerinde ben misli ile değişim talep ettim ama sadece para iadesi yapabileceklerini belirtip parayı iade ettiler. artık tekrar thh ne gidip uğraşmak istemediğimden işi orada bıraktım. n11, gg ile de bir çok kez müşteri temsilcisine tüketici koruma kanununu hatırlattığım çok olmuştur ama bizim yapabileceğimiz birşey yok , hukuki haklarınızı kullanabilirsiniz cevabını çok aldım.

    firma güzellemesine gerek yok amazon ile de çok papaz olduğum çok oldu ama genel anlamda diğerlerinin çok ötesinde bir hizmet veriyor. daha geçen gün temmuz 2019 da aldığım under armor için aradım, sağ tekinin topuk kısmında problem vardı, durumu anlattım ama beklentim tamir edilmesi idi, ürünün yenisi stoklarımzda yok gönderin paranızı iade edelim deyince şaşırdım açıkçası. adamın mottosu mutlu müşteri sadık müşteridir gibi birşey sanırım.

    değişim opsiyonu yok, iade edin yenisini alın diyorlar. (trendyol da aynı), maddi kayıp varsa farkı ödüyorlar daha napsınlar? n11, gg, hb,ty alışverişlerinde üründe problem çıktığında bazen karşında muhatab bulamıyorsun, kanunu hatırlkatıyorsun seni takan yok, amazonun sattığı ürünün arkasında durması bile Türkiye pazarı için çok önemli bir kazanım bence. yaşadığımız alışveriş sorunlarında, mağazadan taraf olan müşterisine olağan şüpheli gibi yaklaşan diğer platformlar da umarım poltikalarını gözden geçirir.

  • Uygulamasıda hızlı yükleniyor.. 45 mb hemde baya hızlı.. 🤣🤣

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benzeri başıma geldi 45 liralık kitap bend e kaldı paramda hemen iade edildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amasondan İphone lighnint kablosu aldim, kabloda temassizlik vardi, iade butonuna bastigimda direk iade etmenize gerek yok paraniz hesabiniza yatmistir yazdi, ufak tefek seyler icin ugrastirmiyor adamlar, gelde butun alisverisini bunlardan yapma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    8 Ekim'de verdiğim sipariş 16 Ekim'de teslim edilecekti sözde, kargoya verilmedi. Almanya'dan verdiğim siparişlerim bile bu kadar sürmemişti. Müşteri temsilcisi ne zaman kargoya verileceğini göremiyorum diyor. Prime geldikten sonra herşey alt-üst oldu.

    Hepsiburada personelisiniz sanirim 😂


    Dün siparis olusturdum, pazartesi bende olacagi yaziyordu , simdi sms geldi kolay gelsinden, evdeyseniz 2 saate getiriyoruz diye :)


    Amazon can gerisi heycan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 29 numara ayakkabı aldım 28 gönderdiler aradım iade edin bizde değişimi yok dediler. Zaten 29 numara da kalmamıştı. Beyaz da 29 var onunla değişim yapalım dedim olmaz dediler. Sipariş verirken 30 tl indirim kullandım iade edince o ne olacak dedim siparişte başka üründe vardı çünkü. Ayakkabı kaç tl ise o kadar iade olur dedi pek mantıklı gelmedi. İşime yarar bir çözüm sunmadılar. Zaten her site geri iade alıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim olmaması kötü. Onun dışında çoğu ürünümü Amazon'dan sipariş ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkka

    Değişim olmaması kötü. Onun dışında çoğu ürünümü Amazon'dan sipariş ediyorum.

    Hocam değişim olmaması gayet normal.. Adamlar faturasıni ona gore kesiyor ve SAP sisteminde ona gore stok, iade bilgileri görünuyor. Turkiye nin en büyüğü diye övünen eticaret sitesinin genel mudurlugunde kadrolu olarak 2 sene çalıştım, mutfağini gordüm, ooo neler neler donuyor da şimdi ortalıği ayağa kaldirmayayim..


    Amazon kraldir acik ara.. Haa sunu da belirteyim su an Amazon da calismiyorum sektor degistirdim :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizden de birşey kaçmıyor.
    Bahsettiğim siparişten sonra başka siparişlerim de oldu. Akşam verdiğim sipariş sabah kargoya verildi az önce de teslim aldım. Ama bahsettiğim siparişin akıbeti belli değil. Aynı sorunu yaşayan başka insanlar da olmuş. Belli ki bir bölümde sıkıntı var. Ben Amazon da olsa toptancı bir şekilde övmeye karşıyım. Ortada ters giden birşey varsa konuşulmalı. Amazon bir tüketici olarak bana kendimi özel hissettiren yegane firmadır. Ben zarar etmesinler diye Prime ücretsiz kargo fırsatını bile öyle bir kablo alayım göndersinler amacıyla kullanmayan biriyim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    Hocam değişim olmaması gayet normal.. Adamlar faturasıni ona gore kesiyor ve SAP sisteminde ona gore stok, iade bilgileri görünuyor. Turkiye nin en büyüğü diye övünen eticaret sitesinin genel mudurlugunde kadrolu olarak 2 sene çalıştım, mutfağini gordüm, ooo neler neler donuyor da şimdi ortalıği ayağa kaldirmayayim..


    Amazon kraldir acik ara.. Haa sunu da belirteyim su an Amazon da calismiyorum sektor degistirdim :)



    Alıntıları Göster

    Yukarıdaki arkadaşın söylediği gibi değişim olmaması yasal değil. Tüketici para iadesi veya değişimi secmek zorundadır. Seçim ona bırakılır. Amazon'da tek alternatif para iadesi. Ürün stokta yoksa da ürün stoğa gelecek de bekleyecem de ölme eşeğim ölme. :) Örneğin ben 5000 liraya bir laptop aldım ısınma sorunu acayip fazla ve bataryası gitmiyordu. Değişim istedim. Olmaz değişim veremiyoruz dediler. Ürün stokta vardı fakat 1700 lira zamlanmisti. Ürünü iade ettim ama 1700 lira vermek istemedim. Kart ekstresi de yakındı. Her ne kadar aradaki farkı iade edeceklerini bilmeme rağmen o riske girmedim.

    Sennheiser kulaklık aldım fabrika çıkışı arızalı idi. 900 civarına aldım. 1500 e çıkmıştı fiyat. Değişim olmadığı için Bircom a göndermiştim sıfırını yolladılar.


    Senelerdir (2012'den beri) tüm amazonlardan alışveriş yapıyorum. Konuyu açan arkadaşın bunu yaşaması çok normal. Müşteri memnuniyeti ön planda. Umarım AMAZON trYe de değişim olanağı gelir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amazon.de Almanya dan crocs terlik sipariş etmiştim, terlik geldi çok güzel fakat bir numara küçük oldu, iade talebi oluşturdum adamlar parayı gönderdi hesaba terlik sizde kalsın dediler..o gün bugündür amazon candır, özellikle n11 denen şerefsizlerden uzak durun

  • Hepsiburadadan sifir aldigim telefon kopya imei cikti. Bakalim surec nasil isleyecek. Geri gonderdim ama ne karar cikacak gorecegiz. Bir daha hepsiburadadan zor alisveris yaparim. Amazon artik ilk tercihim olacak orasi kesin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada aslında büyükler küçükleri nasıl yok ederin hikayesi yazılıyor şu anda. Dünya standartlarını yakalayamayan yerlilerin hepsini yutar amazon. Rekabet edebilirler mi? Zor da olsa evet. Nasıl? Kanunlar tüketiciyi koruyacak. Tüketiciyi koruyan kanun aslında yerli büyük oyuncuları da adam eder. Yoksa yok olmaya mahkumlar.
    Her türlü uluslararası tekellerin eline geçecekler ama devir değişebilir. Yerli satıcılar, üreticiler mutlaka ayakta kalmalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazonu bunaltmayin arkadaslar iyi niyeti suistimal etmeyelim. Bunu kötüye kullananlar illaki olacaktır. Bazi çakallar aha ürün bende kaliyor hemde parasi iade oluyor diye bunu kendi lehine kullanacak. TR de böyle müşteri memnuniyeti var miydi allah askina? Hala bok atanlar var. Yok 2 kere gitmiste arkadas yok ugrasmista. Siz Hepsiburada, N11, GG gibi sitelerden alin kullanin bide iade etmek isteyin. Iade yerine baska bir sey alirsiniz. Geçen PSU alacaktım valla 300 tl fazlaydi yine amazondan aldim çünkü biliyorumki sorun olsa keske 300 faza odeseydim diyeceğim.Amazon candır batırsın anasini satim TRdeki cakal firmalari hic umrumda değil. Yillarca çektirdikleri yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB nin hakkını yememek lazım, bir siparişimde aynı 2 ürün sipariş etmiştim, PTT kargo tek seferde 1 parça getirdi , HB ye durumu bildirdim, direk iadesini yaptılar.

    sonraki gün PTT Kargo 2.ürünü getirdi.

    Fazla hesap oluşu ve Dalgınlıktan HB ye haber vermem 1 2 ayı buldu . Kul hakkına girmemek için ,Hesap no istedim parasını tekrar ödemek için, sorun yok dediler , bizim hediyemiz olsun dediler.

    Amazon iyi olabilir , HB yıllardır var , dürüst hesabını bilmeyen bir kurum olmasa ayakta kalamazdı bence

  • KURTum kullanıcısına yanıt
    Ben de ayakta kalmaları gerektiğini şiddetle savunuyorum. Birşey almadan önce yorum bulabileceğiniz tek yer HB mesela. Kargo sorununu halletmeleri lazım. Tüketicinin yanında olduklarını hissettirmeleri lazım.
    Mesela bir cep telefonu aldınız 1 -2 gün kullandınız bir özelliğine gıcık oldunuz, çuvalla para verdiniz. İade edebilmeniz lazım. Alıp refurbished olarak satmalılar. Gerekirse %5-10 keserim ama alırım diyebilmeliler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon desteği gerçekten çok iyi bir seviyede. Düngece 12-1 gibi prime video da yaşadığım bir sıkıntıyı mail atmıştım yalnızca 2 dk içinde bana dönüş yaptılar. Otomatik mesajda değildi birisi direk yazdı.

  • 10 Ekim'de vermiş olduğum 16 üründen oluşan Prime siparişim hâlâ gelmedi, para iadesi de yapılmıyor. 14 ürün Kolay Gelsin ile gönderildi, Çarşamba akşam evde bi yemek yiyelim dedik o sırada 2 saat içinde teslim edilecek diye mesaj atıp 2 dk sonra aramışlar cevap vermeyince 20 senedir en dandik kargo firmalarının bile teslimat yapabildiği adresimi bulamadıkları gerekçesiyle iade etmişler. Kurye harita açıp sokak numarasını ya da apt ismini yazsa direk çıkacak ama zor geliyor ya da eleman teknoloji özürlüsü. Telefonda aptala anlatır gibi anlatmanı bekliyorlar, yoksa iade. Amazonla defalarca görüştüm zerre yardımcı olmadılar, üstelik para iadesi de yapmıyorlar. Neymiş efendim depolarına dönmesi lazımmış ondan 7-10 gün sonra iade yapabilirlermiş.
    Diğer 2 üründen de haber yok 1 tanesi de sözde prime teslimat yazıyordu.

    Ürünler size dönünce tekrar yollayın diyorum yok, siz tekrar alın. Tekrar almaya kalksam 50 TL fazladan ödeme yapmam gerekiyor, üstelik 3 ürün stokta yok diyorum, çözüm yok. En kötü ihtimalle para iadeniz yapılır diyorlar. E onu da yapmayın isterseniz.

    AMAZON.COM.TR diye yazılır ADAM diye okunur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anxiolytic -- 17 Ekim 2020; 12:23:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.