Şimdi Ara

AMAZON.COM.TR diye yazılır ADAM diye okunur... (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
3
Favori
24.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
353 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zamanında ebay üzerinden cinli bir saticidan kulaklık almıştım.Ama kulakligin tutacak yerlerinde bir parçası kırıktı ve kulagi saramiyordu.Satici ile görüştüm iade yapmak istedim, bana inanmadı.Sonra yarim yamalak İngilizcemle konuşup anlaştık ama madem ürün bozuk,ürünü parçalayıp bana video atin ondan sonra iadenizi yapicam dedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iDoctor kullanıcısına yanıt
    Adamlarda para gani mesele odeğilde amozonsa satıcıyı eziyor yani seni karalisteye aldım diyor bence suistimal olaylarınıda attırmayın satıcılarda 2kuruş para kazanıcak ekmek yiyecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Böyle firmaları , suistimal eden müşterileri görünce yakında terkeder amazon. Şuan cepten yiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.Rodriguez -- 18 Ekim 2020; 0:6:1 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamların şuanki iade süresine bakman bile yeterli. Umarım ülkemin güzide! insanları bunuda suistimal etmez..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TeknolojiveBililisim T kullanıcısına yanıt
    Hocam ben para iadesini aldıktan sonrada satıcıya yazdım satıcı inatla bana hala iade etmem kargoyuda söylemiyor net adreside.

    Bu arada ürün hala paketli duruyor bugün isteseler yine gönderirim ama son mesajı ben yazdım hala cevap yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu tekel amazon aliexpres gibi şirketler hepsiburada gibi yerel şirketleri batırdıklarında Zam yaparlar. Ama bizim halk sever zamları..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amazon benim bugun hesabımi kitlemis.hicbir sekilde giremiyorum müşteri hizmetlerini de arayamiyorum hesap kitli olduğu icin ne yapmam lazim.dün yeni kart eklemiştim ama bugun hesap donmus neden dir anlamadım acil yardim eder misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iDoctor kullanıcısına yanıt
    Benzer problemi trendyolda yaşıyorum 5 gündür bi eşofmanı iade almıyor satıcı,bakalım trendyol inceleme başlattı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ozkankrdrl kullanıcısına yanıt
    benim şu anda hesabım kilitlendi ve ben hiçbir şekilde müşteri hizmetlerini arayamıyorum böyle bir saçmalık olabilir mi ben nasıl ulaşacağım adamlara

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 yıl önce aldığım fazla kalan açılmamış paket bebek bezini iade aldı adamlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • K@TiP kullanıcısına yanıt
    Hocam 1 yıl önce aldığın ürünü nasıl iade ettin ? İade süresi yok mu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mail at Hocam,kısa sürede dönerler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • darkseyyah D kullanıcısına yanıt
    Valla aradım müşteri hizmetlerini dedim bir sene önce ürün aldım iade edecem yok dediler bir sene önceki ürünü nasıl alak, dedim ürün kusurlu, çocukta tahriş yaptı, ürün kusurlu deyince tamam dediler 🙃👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hiç mi giriş yapamıyorsunuz yoksa kilitlendi diye uyarı mı veriyor. bir kere benim hesabımdan hb dan ps4 sipariş vermişlerdi çalıntı kartla benim başımı yakacaklardı. hemen arayıp iptal ettirdim ve şifremi değiştirdim.

  • realatik123 kullanıcısına yanıt
    Alakası yok anlattığın olayın, ödeme için 24 saat süre verir Amazon, ister başka kartla ödemeyi tamamla ister aynı karta limit ver ödemeyi tamamla, bir kere sipariş verdiğinde karttan parayı cekemezse hem mail hem sms geliyor 24 saat içinde ödemeyi yap diye, ürünün fiyatı değişse de senin ilk siparisteki fiyatın değişmiyor 24 saat güvence altında, stok bitse de güvence devam ediyor 24 saat boyunca, kötüleyeceğim diye yalan konuşma burada yalanını amazon dan devamlı alışveriş yapanlar bilir, çoluk çocuk kandır sen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • K4R4B4S4N kullanıcısına yanıt
    kilitli diye uyari geliyor.giremiyorum yani.adres bilgilerini güncelle dedi yaptim 24 saat içinde geri donulcek dedi bekliyorum bklim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2019'da Amazon Türkiye'den LOL bebek diye bir oyuncak aldım, içinden çıkan sürpriz oyuncağın gözlerinden su fışkırtabilmesi gerekiyordu, ama etmiyormuş, ben de sahte olabilir diye yorum yazdım. Amazon'dan 3, satıcıdan da 1 telefon aldım, en son arayan Amazon yetkilisi, benden sonraki müşterinin de olumsuz yorumunda o mağazanın Amazon üzerinde kapatılacağını söyleyince, yorumu sildim, biraz önce baktım, mağaza kapatılmış gerçekten.


    N11 üzerinden aldığım Nike ayakkabı sahte çıkmıştı, firma iade aldı ama N11, bu konudaki şikayetimi, "mağazaya sorduk, yokmuş öyle bir şey" diyerek kapattı.


    Amazon ve Boyner gibi markalara güveniyorum da, şu prime zamanında mesela, bizim yerli çakalların çakma fiyat indirimlerini prime'a konu etti, gerçi o ürünlerin hiç biri satılmadı doğru dürüst, ama Amazon, müşterinin de satıcının da üreticinin de aracının da %99 çakal olduğu bir piyasaya geldiğini farketmeli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qzwxec -- 18 Ekim 2020; 2:4:32 >




  • 3-4 gün önce 5'li pil aldım. 1 adet geldi, 4 tanesi eksik. Aradım müşteri hizmetlerini, 1 SN İÇİNDE GERİ ARAYIP AÇTILAR TELEFONU durumu anlattım ücret iadesi yapıldı ve tekrar sipariş verdim.

  • TeknolojiveBililisim T kullanıcısına yanıt

    Satıcılar böyle böyle yola gelecekse her şey mübah. Kusurlu ürün gönderen mi dersin, kusurlu ürüne iade almayan mı dersin tüm bunların üstüne seni oradan oraya koşuşturanlar mı dersin... Amazon çok da iyi yapıyor, ahlâklı satıcı istiyoruz biz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen şimdi aklınca iyi bir şeyi mi anlattın?


    Ne olacak biliyor musun? Daha önce ne olduysa o olacak.

    Creative, Logitech'e ne olduysa o olacak.

    Amazon US'ye ne olduysa o olacak.



    Benim ahlaksız vatandaşım senin bu anlattığın yoldan giderek bedavaya ürün alma peşine düşecek.


    Daha önceleri bozulan ürünü yollayan Logitech artık yollamıyor. Ondan çok çok öncede bozulan ürünü yollayan Creative yollamayı bırakmıştı. Çünkü benim halkım ahlaksız.


    Her Allah'ın günü siyasilere saydırır ama aynısıdır. Tek amacı silkelemek. İyi niyeti suistimal etmek için yaşıyoruz.


    Silin konuyu da yayılmasın.

  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.