Şimdi Ara

Yeni Hyundai i20 Türkiye fiyatı açıklandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
2
Favori
12.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Yepyeni tasarımı, teknolojileri ve hibrit motoruyla geçtiğimiz şubat ayında tanıtılan yeni Hyundai i20 Türkiye fiyatı açıklandı. Yeni Hyundai i20 fiyatı 158.500 TL'den başlıyor.



    Yeni Hyundai i20’nin ölçülerine baktığımızda selefine göre 5 mm uzadığını ve 30 mm genişlediğini görüyoruz. Ayrıca, tavanı 24 mm kadar alçalan yeni i20’nin aks mesafesi de 10 mm uzatılmış. Bu sayede arka yolcular için sunulan diz mesafesi 27 mm artarken, yeni i20’nin bagaj hacminde de 25 litre artış (351 litre) yaşanmış. Bunun yanı sıra bagaj yükleme eşiği de 24 mm alçalmış.



    Yeni Hyundai i20, Türkiye'de Jump, Style, Style Plus, Elite ve Elite Plus donanım seviyeleriyle tercih edilebilecek. 10 farklı gövde rengi seçeneğine sahip olan yeni i20, siyah tavan opsiyonuyla toplamda 17 farklı kombinasyonla sunuluyor. Giriş seviyesinde 15 inç alaşımlı jantlarla sunulan yeni i20'nin beş kapılı versiyonunda bir ilk olarak üst donanım seviyelerinde 17 inç çaplı jantlar karşımıza çıkıyor.





    Yeni Hyundai i20'nin giriş seviyesinde manuel klima, hız sabitleme, Bluetooth bağlantısı ve otomatik yanan ön farlar gibi standart donanımlar dikkat çekerken, Style paketinde 8 inç dokunmatik ekran ve 6 hoparlör, akıllı telefon yansıtma, geri görüş kamerası gibi donanımlar devreye giriyor. Yeni i20'nin Style Plus versiyonunda ise bu donanımlara 17 inç çift renkli alaşımlı jantlar, çift yönlü açılır sunroof, Full LED ön-arka farlar ve kablosuz şarj desteği ekleniyor.



    Ayrıca Bkz.2021 Honda Accord tanıtıldı: Manuel şanzımana veda



    Yeni Hyundai i20'nin Elite donanım seviyesine geçtiğimizde Style Plus donanımına ek olarak yan ve perde hava yastıkları, dijital klima, yağmur sensörü ve karartmalı dikiz aynası gibi donanımlar görüyoruz. En tepede yer alan Elite Plus donanımında ise 10,25 inç dijital gösterge ekranı, 10,25 inç ekrana ve dahili navigasyona sahip bilgi-eğlence sistemi, 8 hoparlörlü Bose ses sistemi, şerit takip yardımcısı, ön çarpışma önleme yardımcısı, uzun far asistanı ve sürücü dikkat uyarısı gibi gelişmiş donanımlar görüyoruz.



    Yeni Hyundai i20 fiyat listesi şöyle:



    Motor Şanzıman Jump Style Style Plus Elite Elite Plus
    1.4 MPI 100 HP 6 ileri düz 158.500 TL 176.000 TL - - -
    1.4 MPI 100 HP 6 ileri otomatik 179.000 TL 187.000 TL 199.000 TL 206.000 TL 225.000 TL
    1.0 Turbo benzinli 100 HP 7 ileri DCT - 201.000 TL 213.000 TL 220.000 TL 231.000 TL
    1.0 litre 48V hafif hibrit 100 HP 7 ileri DCT - - 218.000 TL - -




    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!







  • Tasarım berbat gerçekten 2016 da sıfır 1.4 mpi style pan otomatik vites kaşmir kahve i20 yi 55 bine almıştım. Fiyat uçmuş anasını satayım bunu satıp ev için peşinat yapmıştım aldığım ev 4 kat artmadı. 2.eline 160 bin istiyorlar şimdi. Ev alacağıma 6 tane i20 alsaydım şimdi 960 bin lira param vardı şimdi evimin değeri 375 bin şaka gibi...
  • 223.100 TL'ye Skoda Scala var 1.0 TSI 115 PS DSG Premium hemde... Şimdi neden i20 alayım ki 7.000 TL fazla verip.

  • neydi ne oldu be tasarımda geri giden nadir firma hyundai :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykouz -- 14 Ekim 2020; 9:22:0 >
  • Bu aracın arka tasarımı çok güzeldi. Sonra makyajlandi kötü oldu. Giden geleni aratır bu arka tasarım ne???

  • o logo değişmeli .


    vites çok kötü


    Arkası da kötü.


    Hyundai çok gelişti ama bir şeyler eksik hep sanki araçlarda. Yani bakınca kore diyorsun.

  • 2014 sonuna doğru çıkan yeni kasa aynen corolla efsane kasası gibi unutulmaz.

    bu kasada özellikle ön panjur plastik meyve kasası görünümünde. arka taraf hiç olmamış. içerisi sanki biraz daha iyi gibi.

  • Sene olmuş 2020 1.4MPI motor nedir? 1.0 Turbo benzinli motorun tüm versiyonları olmalıydı. Fiyat performans olarak Clio daha iyi bir araç.

  • Bu araba bu fiyata satmaz.


    (gerçi bu piyasada ne versen gidiyo)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: unnamedist

    Sene olmuş 2020 1.4MPI motor nedir? 1.0 Turbo benzinli motorun tüm versiyonları olmalıydı. Fiyat performans olarak Clio daha iyi bir araç.

    Tüpçüler ve sorunsuzcular için düşünülmüş bir seçenek bence.

    1) Tüp oluyo mu bunlara?

    *Evet abi tüpe %100 uyumlu

    2) Bunun vitesi bozuluyo mu ya DSG gibi?

    *Yok abi tam otomatik bu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Galerilere hayırlı olsun diyelim o zaman

  • Birşeyi merak ediyorum konuyu takip edenler aydınlatırsa sevinirim şimdi bu motor seçeneklerinde neden dizel yok ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykouz -- 13 Ekim 2020; 20:15:28 >
  • fiyata bak, ulan ne günlere kaldık be.

  • hyundai mühendisleri gerizekalı sanırım, tasarım bir kere öğğ iğrenç eski yakışıklı i20 den hiç eser kalmamış + atmosferik motora tork konvertör, turbolu motora da çift kavramalı şanzıman koymuşlar..


    ula zaten motor güçsüz birde turbosuz motora tork konvertör koymak nedir hem çok yaksın hem gitmesin istemişler sanırım..


    turbolu güçlü motorada şanzıman çabuk aşınsın ısınsın bozulsun diye de çift kavrama..


    hyundai her yönüyle bitmiştir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKattchup

    Galerilere hayırlı olsun diyelim o zaman

    galeri alsa ne olacak üstüne ekleyeceği fark ile baz donanım 170 den aşağı yazmazlar ee o kadar yüksek rakamlara alternatif te çok hani 120-130 dolayında olsaydı sıfır baz donanım o zaman egea clio karşısında daha güçlü durabilirdi ben sanmıyorum galericiler bu fiyatlarda kapış kapış alsın

  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    hyundai mühendisleri gerizekalı sanırım, tasarım bir kere öğğ iğrenç eski yakışıklı i20 den hiç eser kalmamış + atmosferik motora tork konvertör, turbolu motora da çift kavramalı şanzıman koymuşlar..


    ula zaten motor güçsüz birde turbosuz motora tork konvertör koymak nedir hem çok yaksın hem gitmesin istemişler sanırım..


    turbolu güçlü motorada şanzıman çabuk aşınsın ısınsın bozulsun diye de çift kavrama..


    hyundai her yönüyle bitmiştir.

    şu an alınabilecek en mantıklı motor seçeneği performansı hangisi acaba 1.4 mpi ısrarı neden acaba




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykouz -- 13 Ekim 2020; 20:15:59 >
  • 2018 yılında bu fiyata DSG Passat satıyorlardı.

  • yan hava yastıkları elite paketten itibaren standart. Rezalet resmen

  • Gayet ucuz fiyata çıkmış iyi satar.

  • Bu paraya corolla satılıyor. Turbo tarafında ise scala gibi araçlar var. Çok saçma bir fiyatlama olmuş. Hyundai bu arabadan ümidi kesmiş galiba.

  • Kapora verdiğim 1.4 MPI aracı iptal etmeyi düşünüyorum. Bu nedir arkadaş. 2 hava yastığı arka frenler kampana 1.4 atmosferik motora 180 bin vermek nedir???
    Illahi gidip stok yapıp 10 bin üstüne satan tiplerden Clio egea mi almamız gerekiyor bu nedir ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.